Dat komt eerder omdat er verkeerde/goedkope eiwitten -plantaardige- in zitten, dan door de hoeveelheid eiwittenquote:Op maandag 4 juli 2011 00:59 schreef Plugin het volgende:
Af en toe een potje bonen is ook niet verkeerd. Alleen brokken is volgens mij niet goed, honden krijgen het bijna altijd aan de nieren, vaak teveel eiwitten in brokken (als ik het goed heb).
Hoe wil je -zonder kunstmatige rommel- een stuk vlees en groente (en dierlijke bijproducten) tot een houdbare brok krijgen? Dat is onmogelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:31 schreef childintime het volgende:
Ik heb wel goede dingen over Yarrah gehoord. Misschien dat ik dat nog eens ga proberen. Het idee dat er geen kunstmatige toevoegingen in zitten en het biologisch is spreekt me wel aan. Het schijnt vooral goed te zijn voor honden die snel last hebben van hun spijsvertering. Iemand ervaring hiermee?
Het gaat er bij dit voer meer om dat het vlees afkomstig is van biologische veehouderijen. Dus zoveel mogelijk zonder antibiotica, bestrijdingsmiddelen, chemische toevoegingen. En ik neem dus aan ook de graanproducten die gebruikt worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:48 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Hoe wil je -zonder kunstmatige rommel- een stuk vlees en groente (en dierlijke bijproducten) tot een houdbare brok krijgen? Dat is onmogelijk.
Het is puur die slogan die misleidend is.
Het 'bevat geen toegevoegde suiker' ken je wel toch? 9 van de 10 keer zit het bomvol met alcoholsuiker (wat echt niet beter is) en een lading suiker die van oorsprong in het product voorkomt, maar dan in grotere mate. Vooral amerikaanse producten zijn daar extreem mee.
Zo is het met dat hele rijtje slogans net zo; het zijn allemaal misleidende termen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |