SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal mijn verdriet wel verdrinken met......quote:
Ja dat wil ik ook... kom er eens een paar brengenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal mijn verdriet wel verdrinken met......
*insert spanningsboog*
.....cocktails in een klein uurtje!
Ik kom eraan!!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*insert spanningsboog*
Niet genoeg ruimte in het vliegtuig. Je komt ze maar halenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook... kom er eens een paar brengen
quote:
Doe jij wel eens wat anders dan cocktails drinken? Nee he.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*insert spanningsboog*
Alleen als ik dan bij jou mag slapenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet genoeg ruimte in het vliegtuig. Je komt ze maar halen
Ik werk af en toe ook nog wel eensquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe jij wel eens wat anders dan cocktails drinken? Nee he.
Slapen? Terwijl ze 24/7 open zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, mijn twee nieuwe aanwinsten:oe nice ones.... hebben deze een zachte achterkant (of hoe je dat ook noemt??)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zachte achterkant?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oe nice ones.... hebben deze een zachte achterkant (of hoe je dat ook noemt??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |