Das goed...of ik kook...of we gaan voor de boys mac-enquote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom wat later dan, dus ik nodig me hierbij zelf uit voor het eten
Nee johquote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das goed...of ik kook...of we gaan voor de boys mac-en
Friet is hier in dit inmiddels brabantse huishouden altijd okquote:Op maandag 4 juli 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee joh
patat en een kroket ofzo is goed hoor
Da's alleen maar een gunstig teken, als zoiets vanzelf gaat! Au naturel zeggen de Fransen, dat klinkt nog wat romantischer.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je![]()
Alleen het liep vanzelf zo, ik heb heul niks geregeld
Man weet je hoe ik daar om moet lachen, die Martin Morrero, je kan me opvegenquote:
Ik weet het, en zonder sausje is het zo saaiquote:Op maandag 4 juli 2011 11:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's alleen maar een gunstig teken, als zoiets vanzelf gaat! Au naturel zeggen de Fransen, dat klinkt nog wat romantischer.![]()
Moet je daar trouwens niet zeggen als je biefstuk bestelt want dan krijg je er geen saus bij.
Haha.. ja da's misschien een raar zinnetje maar you do the math.quote:
Een lekkere klodder saus hoort er gewoon bij, om het af te maken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, en zonder sausje is het zo saai
Ik probeerde gister de film te downloaden maar ik kon alleen maar episodes van de serie vinden.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Man weet je hoe ik daar om moet lachen, die Martin Morrero, je kan me opvegen
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeerde gister de film te downloaden maar ik kon alleen maar episodes van de serie vinden.
En die om die nou helemaal te gaan kijken gaat me ietwat te ver
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Een lekkere klodder saus hoort er gewoon bij, om het af te maken.
Ik dacht eerst ook weer zo'n stomme Nederlandse serie, maar toen was ik bij een vriendin die het op had staan, ik was echt meteen verkocht.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik probeerde gister de film te downloaden maar ik kon alleen maar episodes van de serie vinden.
En die om die nou helemaal te gaan kijken gaat me ietwat te ver
Ik zie je gezicht nu ook gewoon dat doenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer de beste serie van Nederland te ver vinden...Ik wilde er eerst ook niet aan maar als je eenmaal gaat kijken dan
Ja...maar ook gewoon écht hé!....ik zal hem vrijdag eens door de bowling baan heen jassen...de gekquote:Op maandag 4 juli 2011 11:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie je gezicht nu ook gewoon dat doen![]()
Ja hey, ik ben toch geen wijfquote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer de beste serie van Nederland te ver vinden...Ik wilde er eerst ook niet aan maar als je eenmaal gaat kijken dan
ik heb weinig meegekregen van het bbq gebeuren, ben nu net ff in dat napraat topic aan het kijken, maar mijn verbinding kan die foto's amper aanquote:Op maandag 4 juli 2011 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha.. ja da's misschien een raar zinnetje maar you do the math.
Euhm, nou daar kan ik nu wel wat op gaan zeggen, maar ik zal je imago in stand houdenquote:
Teun en WJ natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2011 11:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb weinig meegekregen van het bbq gebeuren, ben nu net ff in dat napraat topic aan het kijken, maar mijn verbinding kan die foto's amper aan![]()
Maar ik heb de math gedaan, valt er nog meer te math' en of was dat de enige
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Teun zich zou terugtrekken met remlof
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Teun zich zou terugtrekken met remlof
Ik heb het eerst ook helemaal vervloekt en toen in twee weken vijf seizoenen gekeken.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht eerst ook weer zo'n stomme Nederlandse serie, maar toen was ik bij een vriendin die het op had staan, ik was echt meteen verkocht.
Ik weet het, de hele serie in een week gekeken ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 11:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb het eerst ook helemaal vervloekt en toen in twee weken vijf seizoenen gekeken.En dan echt van negen tot drie 's nachts.
Hai trouwens
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das goed...of ik kook...of we gaan voor de boys mac-en
Ga jij lekker ds-en en pokemonnen met zequote:
Uhhh dat kan wel hoorquote:Op maandag 4 juli 2011 12:58 schreef mootie het volgende:
Morgen zeilen! Daar word je toch niet zeeziek van?
Is het bijna gedaan met de ellende?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
Ik had al wat opgevangen, through the grapevine. Iedereen weer happy in Klundert!
En ik heb mijn maandelijkse koppijn. Boswandeling heeft niet geholpen, gelukkig is het even rustig in huis.
Mehh...klote hoofdpijnen...quote:Op maandag 4 juli 2011 13:22 schreef Copycat het volgende:
Ik had al wat opgevangen, through the grapevine. Iedereen weer happy in Klundert!
En ik heb mijn maandelijkse koppijn. Boswandeling heeft niet geholpen, gelukkig is het even rustig in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |