Dat is in Nederland opgenomen.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
Geen woorden voor, wat timmert die aan de weg zeg![]()
De adelaar heeft een snor, ik herhaal de adelaar heeft een snor.quote:Aures silva, oculos campi dicuntur habere
Ergo loqui caute decet aut omnio tacere
Ik moest serieus lachenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Fietsweekendje weggeweest. Nog wat gebeurd hier?
Lekker gefietst Gert??? nee niks gebeurd niks noemenswaardig ach gewoon het zelfde huis tuin en keuken gereutel.................quote:Op maandag 4 juli 2011 10:21 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Fietsweekendje weggeweest. Nog wat gebeurd hier?
Alles? Of alleen de woonkamer?quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben voor de gelegenheid gestopt met nagelbijten...Dat is toch ook wel een vermelding waard.
En dan ga ik nu stofzuigen.
Sowieso worden (commerciele) evenementen een heel stuk duurder, want die moeten zelf de poltie-inzet gaan betalen en dat komt natuurlijk meteen terug in de prijs van tickets.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
en nu weer buurtbewoners die de evenementen op Museum plein zat zijn, echt ga dan lekker verhuizen.....in het verleden hebben 4 bewoners in de jordaan ook al geklaagd ivm Jordaanfestival, hebben ze ook al 2 keer verplaatst, echt dan denk ik ga lekker op een hutje op de hei wonen inplaats van Amsterdam.................
en als ze aan mijn loveland komen ga ik eens in protest, daar werd verledenjaar ook al over geklaagd de zeikerds.
Dat heb ik 10 15 jaar geleden gedaan, ben er nog steeds erg happy mee. Kostte ook niet eens zo heel veel moeite. Stoppen met roken was een stuk lastiger, ook al was dat voor een goed doel.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef Laysa het volgende:
Ik ben voor de gelegenheid gestopt met nagelbijten...Dat is toch ook wel een vermelding waard.
Alles behalve 't voetbal idd, niemand die kan uitleggen waarom 't voetbal niet en de rest welquote:Op maandag 4 juli 2011 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso worden (commerciele) evenementen een heel stuk duurder, want die moeten zelf de poltie-inzet gaan betalen en dat komt natuurlijk meteen terug in de prijs van tickets.
Dat shirtquote:Op maandag 4 juli 2011 10:36 schreef Gert het volgende:
Dit weekend was het 40 jaar geleden dat Jim Morrisson stierf.
Dus het was drukker dan normaal op kerkhof Pere Lachaise. Zou dit ook zo'n fan zijn?![]()
[ afbeelding ]
Yep, lekker gefietst. Wist niet dat er zóveel mooie fietspaden waren. In het stukje dat ik dit weekend gecheckt heb (langs de IJssel, stukje Achterhoek en park de Veluwezoom) kun je echt tientallen kilometers autovrij fietsen. Nederland is mooi! Ik bedoel, op bepaalde plekken dan.
Eerst de woonkamer...de rest doe ik als de monteur voor de vensterbank is geweest...maar vrees niet...ik heb nog een grote afwas dus vervelen gaat niet gebeurenquote:
Nog gefeli met die toffe schnitzel! Goed geregeld!quote:
Pssst, stop het in mijn vaatwasserquote:Op maandag 4 juli 2011 10:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eerst de woonkamer...de rest doe ik als de monteur voor de vensterbank is geweest...maar vrees niet...ik heb nog een grote afwas dus vervelen gaat niet gebeuren
Ik zet het net elders neerquote:Op maandag 4 juli 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Pssst, stop het in mijn vaatwasser
Maandag maar meteen doen? Ik wil wel de dvd's van Gooische vrouwen mee, ik moet iemand kennis ermee laten maken
Ik neem jou boek ook meteen mee
Dank jequote:Op maandag 4 juli 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog gefeli met die toffe schnitzel! Goed geregeld!
Ik kom wat later dan, dus ik nodig me hierbij zelf uit voor het etenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:00 schreef Laysa het volgende:
Ow ff maandag kijken!
Maandag 11 juli....kally + slopers....check![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog gefeli met die toffe schnitzel! Goed geregeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |