Dat is wel een duidelijk zwak punt dat zag je meteen. Is die Klitschko een beetje een counter puncher?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
dat is zijn stijl uit de cruiserweights nog. daar sloopte hij iedereen zodanig dat hij daar idd zo kon boksen. hayemaker haye he
bij de zwaargewichten doet hij dat niet echt meer tbh
Je weet dat ik móet klikken he?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:39 schreef yvonne het volgende:
Teek op balzak (+PICS) (waargebeurd verhaal)
klitschko wil vooral de jab gebruiken over t algemeen. puntjes scoren met de jab en als de tegenstander moe is pas een ko en soms ook niet eens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is wel een duidelijk zwak punt dat zag je meteen. Is die Klitschko een beetje een counter puncher?
Ik houd wel van een echt klassieke bokser. Sloper met kin. Die Haye ziet er meer uit als een wildebras die ineens uit het niets kan komen. Kan die wat klappen incasseren?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
klitschko wil vooral de jab gebruiken over t algemeen. puntjes scoren met de jab en als de tegenstander moe is pas een ko en soms ook niet eens.
een saaie bokser vind ik
en ook wel een beetje een kwetsbaar op een goede stoot. verdachte kin een beetje
klassieke boksers zijn mooi om te zien, maar ik mis de echte killerinstinct bij de klitschko's.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik houd wel van een echt klassieke bokser. Sloper met kin. Die Haye ziet er meer uit als een wildebras die ineens uit het niets kan komen. Kan die wat klappen incasseren?
Ja echte bloedhonden zijn het niet die gebroeders. Ik hoop niet dat het één-twee-ronde drietje k.o. gaat worden van een van beide heren. Doe maar een laatste ronde k.o.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef gomi het volgende:
[..]
klassieke boksers zijn mooi om te zien, maar ik mis de echte killerinstinct bij de klitschko's.
de oudere broer vind ik overigens beter, maar die is oud aan t worden nu tbh.
haye heeft er in t verleden ook weleens verdacht uitgezien bij t incasseren. maar bij de zwaargewichten nog niet echt. ook omdat hij in deze klasse veel berekender bokst dan voorheen.
hij had ook echt de naam een beetje een brawler te zijn. maar ik vind dat hij en en is. hij kan geconcentreerd boksen en een plan uitvoeren en hij kan brawlen.
nee idd, teveel puntenboksers imo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja echte bloedhonden zijn het niet die gebroeders. Ik hoop niet dat het één-twee-ronde drietje k.o. gaat worden van een van beide heren. Doe maar een laatste ronde k.o.
En nu moet ie dat waar maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, teveel puntenboksers imo.
maar denk dat hij van haye wel wil winnen met een ko. haye heeft echt al 3 jaar lang een grote bek over die beide broers.
Kaak-correctie en gezichtsherstelchirurgie kost ook wat hoor!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yups of hij heeft t gewoon paar jaar gedaan om nu flink te cashen doorde hype
ah of hij gaat gewoon liggen na de 1e jabquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kaak-correctie en gezichtsherstelchirurgie kost ook wat hoor!
Tot deze post dacht ik dat je het over tennis, Wimbledon, hadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zag het! Ik hoop Klitschko dat is meer een klassieke bokser. Die Haye is een snelle.
Die mis is!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah of hij gaat gewoon liggen na de 1e jab
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot deze post dacht ik dat je het over tennis, Wimbledon, had
1x kan wel! Zolang je het maar niet opvallend doet en je de waarschuwing wil aanhorenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:13 schreef gomi het volgende:
[..]
lol
ah ipv tegen een balletje meppen, meppen ze nu op elkaars gezicht en mogen ze juist niet tegen de ballen meppen
yeah ken je die valuev? die gast is 2 meter 10 ofzo. en dan zijn broek tot vlak onder zijn oksels. iedereen mept dus onder de gordel bij hemquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1x kan wel! Zolang je het maar niet opvallend doet en je de waarschuwing wil aanhoren
Ik vraag mij altijd af of dat een mens of een gorilla is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ken je die valuev? die gast is 2 meter 10 ofzo. en dan zijn broek tot vlak onder zijn oksels. iedereen mept dus onder de gordel bij hem
yeah even behaard iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af of dat een mens of een gorilla is.
haye fuckt hem natuurlijk met dat trage gedoequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:19 schreef Wijnneus het volgende:
Klischko lijkt me gevaarlijker om te zien en Haye lijk erg relaxed ondanks zijn vertraging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |