Voor al uw kabelgootjesquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel wat zijn als je Alsido als klusser aantreft in je woonkamer.
[ afbeelding ]
Johan doet met je mee!
Onsuccesvol lekker sopje?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Wat haat ik poetsen. Vooral als het schrobben en elbow grease vereist.
Even een Coca Cola Regular Break.
Alsido? Wat heeft hij te vertellen denk je?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die komt zo op http://www.followyourstreams.tk/
Dan wordt het hoog tijd dat jij op zoek gaat naar een aardige poetsmevrouw of poetsmeneer!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:13 schreef Copycat het volgende:
Wat haat ik poetsen. Vooral als het schrobben en elbow grease vereist.
Even een Coca Cola Regular Break.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
Alsido? Wat heeft hij te vertellen denk je?
Je hoeft toch niet elke week de stuc van je tegels te bikken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef spuitje het volgende:
Dan wordt het hoog tijd dat jij op zoek gaat naar een aardige poetsmevrouw of poetsmeneer!
Vies schoonmaakazijnsopje. Na de kastjes nog een keer dweilen met een lavendergeurtje van Ajax, want bonus.quote:
Nee, je hebt gelijk. Maar ik heb dus echt een hekel aan huishoudelijk werk. Zou willen dat Heksie hier bij me in de buurt woonde, zou ik haar inhuren voor het betere poetswerk!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke week de stuc van je tegels te bikken?
Het was net echt even het grove werk na het grovere werk. Heel de vloer onder gruis en stuck, al dan niet aangekoekt.
Nu de kastjes afdoen, dat is wat minder spierballenwerk.
Allemachtig wat een werk heb je er vanquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet elke week de stuc van je tegels te bikken?
Het was net echt even het grove werk na het grovere werk. Heel de vloer onder gruis en stuck, al dan niet aangekoekt.
Nu de kastjes afdoen, dat is wat minder spierballenwerk.
Ik denk dat ik dan heel hard ga lachen. Van het huilen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:15 schreef Dementor het volgende:
Het zou natuurlijk wel wat zijn als je Alsido als klusser aantreft in je woonkamer.
Hoezo? Hebben ze óóit wateroverlast gehad op Soestdijk II dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan heel hard ga lachen. Van het huilen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Maar ik heb dus echt een hekel aan huishoudelijk werk. Zou willen dat Heksie hier bij me in de buurt woonde, zou ik haar inhuren voor het betere poetswerk!
Als je keuken helemaal af is doe je dan even een foto? Net als van je mooie badkamer?
Ik zou je ook verwennen hoor, met koffie en lekkere hapjes. En 's middags zou ik je Normandie etc. laten zien, want dat vind ik dan wel weer heel leuk!!quote:
Ze trouwt niet in het wit, dus iemand was me voor!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:10 schreef Gert het volgende:
Fijne dag morgen, Laysa & D_K!![]()
En kardinalemans, doe een beetje gentle met het ontmaagden he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |