nicequote:Op woensdag 25 juli 2012 19:54 schreef Thetallguy het volgende:
[Zomer 2012] maar even in de topictitel gezet
Ben benieuwdquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef slangpie het volgende:
zal proberen na de vakantie ook een redelijke review te schrijven!
Waar in het binnenland zit je?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:03 schreef Saind het volgende:
Kost een biertje daar nou? Zit zelf in het binnenland en heb nog niet meer dan 1,70 lev betaald voor half litertje
Valt me mee dat je niet over opgeblazen begintquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:57 schreef Paul het volgende:
Jongens leven jullie nog
niet overvallen?Niet neergestoken?
Veliko Tarnovo. Vandaag tripje naar Buzludzhaquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar in het binnenland zit je?
Prijs van pils hangt erg af van waar je zit. Ga je naar de toeristenplekken dan betaal je het volle pond dus daar zit ik nooit!
Ik woon in Veliko Tarnovoquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo. Vandaag tripje naar Buzludzha
Buzludzha is wel tof trouwens!quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo. Vandaag tripje naar Buzludzha
Morgen naar Varna, vlieg vanaf daar de 29e terugquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Buzludzha is wel tof trouwens!Hoe lang blijf je in VT?
Oeh nog drie dagen maarquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Morgen naar Varna, vlieg vanaf daar de 29e terug
En gozer die in VT woont: kan niet multiquoten op telefooon maar tof! Naar dat folklore festival geweest gister? Tevens, nog tips voor vanavond? Zit in dat hostel mostel
Nou net terug, nog ff gezwommen en gegeten bij een klooster op de weg terug. Vet man! Gek in moeten breken want de oude opening is dichtgelast door die paupercommunisten, 5 meter abseilen door een opening ter grootte van een rioolput en billen knijpen want ze kwamen ineens opbouwen voor communistische conferentie morgen maar verder super. Misschien straks nog de stad in ff onweer aankijkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Oeh nog drie dagen maar
Tips voor vanavond? Eigenlijk niet![]()
Ben zelf niet naar dat festival geweest, misschien dat ik daar vanavond even naartoe ga.. En wat zou je 's avonds willen doen? Mijn vrienden/collega's en ik zitten zo goed als iedere avond in Scandal. Gewoon een bar in Samavodska street en dat is altijd erg gezelligSoort van gezamelijke woonkamer
Iddquote:Op zondag 29 juli 2012 13:16 schreef slangpie het volgende:
en ook voor de oh zo corrupte politie, en dat we niet te veel drinken, wel op tijd gaan slapen, en goed eten?
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:19 schreef slangpie het volgende:
zal je wel een persoonlijke brief sturen vanuit de bulgarische bajes
Iemand moet de mensen waarschuwen voor de gevaren in Bulgarijequote:
Niet dit weerquote:Op zondag 29 juli 2012 13:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Iemand moet de mensen waarschuwen voor de gevaren in Bulgarije
Verstandigquote:Op maandag 30 juli 2012 20:07 schreef HenkXL het volgende:
Het is bijna zover!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
O nee, ik heb afgezegd n.a.v. de waarschuwingen van Paultje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |