Financiėn van sommige vrienden, met name omdat we nu in het hoogseizoen moeten gaan. Vorig jaar was mooi goedkoopquote:
15 dagen dat is echt veel! Ik vond het daar echt geweldig daar vorig jaar Agustus, maar na 10 dagen had ik het echt wel gezien allemaal!quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Opperkwal het volgende:
15 dagen geboekt vandaag, heb er zin in!
Dat gevoel had ik sowieso wel in Sunnybeach op die beachmasters / gogo feestjes.. Overigens was ik het ook na 10 dagen meer dan zat. Leek wel of mijn bloed vervangen was door alcohol...quote:Op maandag 30 januari 2012 12:55 schreef solidslayer het volgende:
[..]
15 dagen dat is echt veel! Ik vond het daar echt geweldig daar vorig jaar Agustus, maar na 10 dagen had ik het echt wel gezien allemaal!
Als je via gogo tours ga, sla dat totally summer feest over! Veels te duur en als je ouder bent dan 20 voel je je daar al gauw te oud.
Haha precies! Op den duur wordt je ook gewoon niet zat meer en is het net of je water drinkt! Ja dag 10 is de enige dag dat ik niet door ben gegaan de hele nacht..quote:Op maandag 30 januari 2012 13:12 schreef 67Impala het volgende:
Dat gevoel had ik sowieso wel in Sunnybeach op die beachmasters / gogo feestjes.. Overigens was ik het ook na 10 dagen meer dan zat. Leek wel of mijn bloed vervangen was door alcohol...
Wij gaan wss dit jaar ook niet naar SB met name ook om die reden. Waarschijnlijk wordt het dit jaar een villa in een of ander zonnig oord
New York ben ik ook geweest! Fantastische stad! Heel leuk alternatief!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:28 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Haha precies! Op den duur wordt je ook gewoon niet zat meer en is het net of je water drinkt! Ja dag 10 is de enige dag dat ik niet door ben gegaan de hele nacht..
Goede keuze dit jaar! Ik ga lekker 9 dagen naar New York, weer eens wat anders
JIj ook? Ik heb er ook echt zin in! Wanneer ga je en welk hotel?quote:Op zondag 29 januari 2012 23:17 schreef Opperkwal het volgende:
15 dagen geboekt vandaag, heb er zin in!
Wij gaan de 16e en zitten in Alba, jij?quote:Op maandag 13 februari 2012 18:24 schreef Lauwierent het volgende:
[..]
JIj ook? Ik heb er ook echt zin in! Wanneer ga je en welk hotel?
50/50 denk ik? Heb me in ieder geval niet geėrgerd aan de hoeveelheid mannenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:02 schreef Axeldemaster het volgende:
Mensen die hier vorig jaar zijn geweest, wat is ongeveer de jongen / meisje verhouding in SB?
Ik hoorde namelijk van meerdere mensen dat in lloret bijvoorbeeld 75% / 80% man is;p
Ik af en toe op de beachmasters feestjes welquote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef yosander het volgende:
[..]
50/50 denk ik? Heb me in ieder geval niet geėrgerd aan de hoeveelheid mannen.
Niet geweest, alleen meegedaan met een kroegentocht en die was van meerdere reisorganisaties (ook niet-Nederlandse)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:13 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik af en toe op de beachmasters feestjes welMan man man
Kan het ook niet aanraden verderquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet geweest, alleen meegedaan met een kroegentocht en die was van meerdere reisorganisaties (ook niet-Nederlandse).
Thanks man, ik ben ook van de partij dit jaar:Dquote:Op maandag 13 februari 2012 23:31 schreef yosander het volgende:
[..]
50/50 denk ik? Heb me in ieder geval niet geėrgerd aan de hoeveelheid mannen.
Ik zit in Kuban de 18equote:Op maandag 13 februari 2012 19:46 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Wij gaan de 16e en zitten in Alba, jij?
Vandaag ook een weekje geboekt in Hotel Kuban! Is het echt zo top??quote:
Mijn neef is daar vorig jaar geweest. Hij en zijn vriendengroep zijn daar meer dan de helft van de vakantie ergens anders heen geweest om te eten. Eten was koud, niet te eten en op het drinken moest lang gewacht worden. All-in was dus meer een flop.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef ivar92 het volgende:
wij zitten in isola paradise, all in, lekker makkelijk dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |