abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:52:49 #176
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_99360416
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:36 schreef Tankiej het volgende:
Ik ga morgen naar een motor kijken, als die goed is dan heb ik morgen alles om lekker te kunnen rijden *O*
Leuk! Wat voor iets heb je in gedachten? En ik zou niet verwachten dat je hem direct meekrijgt hoor :P Ik heb de mijne zaterdag gekocht en mag hem vrijdag ophalen.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_99360442
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Leuk! Wat voor iets heb je in gedachten? En ik zou niet verwachten dat je hem direct meekrijgt hoor :P Ik heb de mijne zaterdag gekocht en mag hem vrijdag ophalen.
Zie post hierboven O-)

Particulier he, dan krijg ik hem wel direct mee :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:56:33 #178
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_99360578
Haha ja dan wel :P

Ziet er best leuk uit ^O^ Ik heb zelf een bandit gekocht :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_99360634
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:56 schreef Rossdale het volgende:
Haha ja dan wel :P

Ziet er best leuk uit ^O^ Ik heb zelf een bandit gekocht :Y
Ik heb ook naar een bandit 600 gekeken, maar die lag gewoon net buiten m'n budget. Jammer, was wel een hele toffe fiets :o
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:02:02 #180
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_99360766
Ik heb nu een 650 uit 2006 :Y

Die lag ook echt boven mijn budget, maar ik heb na lang praten flink wat van de prijs af kunnen krijgen en toen kon het nèt :D
Ik durf eigenlijk niet particulier te kopen, want als er binnen een paar weken iets mis is dan heb je gewoonweg pech. De mijne krijg nu voor de koop nog een grote beurt en als er iets mis is dan ga ik gewoon direct terug naar de shop.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_99360959
Deze heeft net een grote beurt gehad, daarnaast neem ik ook iemand mee die er verstand van heeft en er een kijkje op gaat werpen :P

Daarnaast heb ik niet zo'n groot budget. Als ik iets bij een bedrijf zou kopen dan zou het ouder zijn en meer km's hebben of in slechtere staat zijn :')
pi_99361352
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:07 schreef Tankiej het volgende:
Deze heeft net een grote beurt gehad, daarnaast neem ik ook iemand mee die er verstand van heeft en er een kijkje op gaat werpen :P

Daarnaast heb ik niet zo'n groot budget. Als ik iets bij een bedrijf zou kopen dan zou het ouder zijn en meer km's hebben of in slechtere staat zijn :')
En gewoon alles controleren, waar ik zelf altijd wel naar kijk is of hij al lang op naam van de eigenaar staat.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_99361416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:19 schreef rene90 het volgende:

[..]

En gewoon alles controleren, waar ik zelf altijd wel naar kijk is of hij al lang op naam van de eigenaar staat.
Is ook wel iets om te controleren ja :Y
Kenteken staat jammer genoeg niet op de foto's, maar dat kan ik morgen wel checken op mn mobiel :7
pi_99361548
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:21 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Is ook wel iets om te controleren ja :Y
Kenteken staat jammer genoeg niet op de foto's, maar dat kan ik morgen wel checken op mn mobiel :7
Of even opvragen via telefoon of iets dergelijks, kan je hem alvast checken op gestolen et cetera. En als hij net gewijzigd is van naam zal je waarschijnlijk te maken hebben met een handelaar. Niet gelijk slecht, maar het zal niet mijn eerste keus zijn.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_99361677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

Of even opvragen via telefoon of iets dergelijks, kan je hem alvast checken op gestolen et cetera. En als hij net gewijzigd is van naam zal je waarschijnlijk te maken hebben met een handelaar. Niet gelijk slecht, maar het zal niet mijn eerste keus zijn.
Dat doe ik morgen wel :)
De fiets is nu van een vrouw/meid (volgens mij nog niet zo oud) die ik al even gegoogled heb. Kan niks bijzonders vinden O-)
pi_99361894
Theorie gehaald, 3 fout :) Mooi, snel eens kijken wanneer we AVD kunnen doen.
Too much is never enough!
pi_99361950
Gefeliciteerd! :)

quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:30 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Dat doe ik morgen wel :)
De fiets is nu van een vrouw/meid (volgens mij nog niet zo oud) die ik al even gegoogled heb. Kan niks bijzonders vinden O-)
Ik heb m'n motor ook gekocht van een vrouw. Zij reed volgens mij alleen maar rechtuit, want de achterband was harstikke vierkant :+

Nu al wel weer wat minder gelukkig :)
  dinsdag 12 juli 2011 @ 12:41:02 #188
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_99362022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:37 schreef The6thgate het volgende:
Theorie gehaald, 3 fout :) Mooi, snel eens kijken wanneer we AVD kunnen doen.
Netjes! :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_99362101
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:37 schreef The6thgate het volgende:
Theorie gehaald, 3 fout :) Mooi, snel eens kijken wanneer we AVD kunnen doen.
Gefeliciteerd! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 12:39 schreef ArnosL het volgende:
Gefeliciteerd! :)

[..]

Ik heb m'n motor ook gekocht van een vrouw. Zij reed volgens mij alleen maar rechtuit, want de achterband was harstikke vierkant :+

Nu al wel weer wat minder gelukkig :)
Haha :P
Hier schijnen nog niet al te oude banden onder te zitten, dus die zijn hopelijk niet vierkant :+
pi_99367885
Pfff AVB examen achter de rug, in de hete zon, en ik zat in een groep van wel 10 examen-kandidaten. Ik was de eerste van de meute dus er stond ook 10 man langs de kant te kijken :')

Vooraf had ik uitgelegd gekregen welke pilonnen waar stonden en voor welke oefening en ik dacht dat ik ze redelijk in mijn hoofd had.. Als eerste oefening mocht ik lopen in een parkeervak.. Ging foutloos en leverde aardig wat zweet op... Daarna moest ik de noodstop doen.. Ik ging naar mn startpositie en zag mijn instructeur en de examinator bij een paar pilonnen staan, ik trok op en vlak voor de poortjes zag ik ze allebei zwaaien naar mij.. ik stop vlak voor ze en toen kwam ik erachter dat ik richting de uitwijkoefening reed in plaats van de noodstop.. ik dacht echt 'fuuuuuck heb ik weer!!' maar de examinator zei: niks aan de hand, dit is niet gebeurt, nu wel de goede poortjes pakken aub..

Ik weer naar de startpositie en nu door de goede poortjes, ondanks dat ik aan het terugschakelen was bij de noodstop ( :') ) stond ik wel lekker snel stil en keurde hij hem goed.. Toen de precisiestop en ook die ging foutloos, tijdens het oefenen deed ik nog vaak te slecht remmen maar nu lukte het ineens..

Vervolgens de uitwijkoefening (met het grapje van de examinator dat ik nu wél die blauwe poortjes moest pakken.. :') ) en daar knalde ik met 55 km/u doorheen, heerlijk de heupen erin en foutloos!

Daarna de halve draai linksom (mijn favoriete kant), en mijn instructeur had tijdens het verkennen van de baan de oefening 'achtje draaien' aangepast voor de halve draai met de mededeling: Als ik hem nu zo zet, is de examinator vaak te lui om hem aan te passen naar de 8.. :P Dus daarom geen achtje maar een halve draai: foutloos

Vervolgens de langzame sla-lom waarbij ik helaas een voetje aan de grond had en hem opnieuw moest doen, die ging echter wel goed en tot slot de snelle slalom, die ik voor mijn gevoel nog nooit zo slecht gereden had dus ik verwachtte dat ik die opnieuw moest gaan doen, maar ik kwam bij de examinator en hij schudde mij de hand: gefeliciteerd!

Dus ik ben nu zoooo opgelucht, niet normaal! :D Woohoo AVB op zak haha..
Terug op de rijschool gelijk AVD lessen gepland en 31 augustus hebben we AVD examen..

2/3e op zak, i feel good!
pi_99368427
Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:29:41 #192
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_99368612
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:25 schreef ArnosL het volgende:
Gefeliciteerd! *O*
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:36:38 #193
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_99368984
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Thrilled het volgende:
Pfff AVB examen achter de rug, in de hete zon, en ik zat in een groep van wel 10 examen-kandidaten. Ik was de eerste van de meute dus er stond ook 10 man langs de kant te kijken :')

Vooraf had ik uitgelegd gekregen welke pilonnen waar stonden en voor welke oefening en ik dacht dat ik ze redelijk in mijn hoofd had.. Als eerste oefening mocht ik lopen in een parkeervak.. Ging foutloos en leverde aardig wat zweet op... Daarna moest ik de noodstop doen.. Ik ging naar mn startpositie en zag mijn instructeur en de examinator bij een paar pilonnen staan, ik trok op en vlak voor de poortjes zag ik ze allebei zwaaien naar mij.. ik stop vlak voor ze en toen kwam ik erachter dat ik richting de uitwijkoefening reed in plaats van de noodstop.. ik dacht echt 'fuuuuuck heb ik weer!!' maar de examinator zei: niks aan de hand, dit is niet gebeurt, nu wel de goede poortjes pakken aub..

Ik weer naar de startpositie en nu door de goede poortjes, ondanks dat ik aan het terugschakelen was bij de noodstop ( :') ) stond ik wel lekker snel stil en keurde hij hem goed.. Toen de precisiestop en ook die ging foutloos, tijdens het oefenen deed ik nog vaak te slecht remmen maar nu lukte het ineens..

Vervolgens de uitwijkoefening (met het grapje van de examinator dat ik nu wél die blauwe poortjes moest pakken.. :') ) en daar knalde ik met 55 km/u doorheen, heerlijk de heupen erin en foutloos!

Daarna de halve draai linksom (mijn favoriete kant), en mijn instructeur had tijdens het verkennen van de baan de oefening 'achtje draaien' aangepast voor de halve draai met de mededeling: Als ik hem nu zo zet, is de examinator vaak te lui om hem aan te passen naar de 8.. :P Dus daarom geen achtje maar een halve draai: foutloos

Vervolgens de langzame sla-lom waarbij ik helaas een voetje aan de grond had en hem opnieuw moest doen, die ging echter wel goed en tot slot de snelle slalom, die ik voor mijn gevoel nog nooit zo slecht gereden had dus ik verwachtte dat ik die opnieuw moest gaan doen, maar ik kwam bij de examinator en hij schudde mij de hand: gefeliciteerd!

Dus ik ben nu zoooo opgelucht, niet normaal! :D Woohoo AVB op zak haha..
Terug op de rijschool gelijk AVD lessen gepland en 31 augustus hebben we AVD examen..

2/3e op zak, i feel good!
Haha zo herkenbaar die angst en opluchting tijdens het AVB :D

Gefeliciteerd man :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:41:14 #194
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_99369182
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Thrilled het volgende:
Pfff AVB examen achter de rug, in de hete zon, en ik zat in een groep van wel 10 examen-kandidaten. Ik was de eerste van de meute dus er stond ook 10 man langs de kant te kijken :')

Vooraf had ik uitgelegd gekregen welke pilonnen waar stonden en voor welke oefening en ik dacht dat ik ze redelijk in mijn hoofd had.. Als eerste oefening mocht ik lopen in een parkeervak.. Ging foutloos en leverde aardig wat zweet op... Daarna moest ik de noodstop doen.. Ik ging naar mn startpositie en zag mijn instructeur en de examinator bij een paar pilonnen staan, ik trok op en vlak voor de poortjes zag ik ze allebei zwaaien naar mij.. ik stop vlak voor ze en toen kwam ik erachter dat ik richting de uitwijkoefening reed in plaats van de noodstop.. ik dacht echt 'fuuuuuck heb ik weer!!' maar de examinator zei: niks aan de hand, dit is niet gebeurt, nu wel de goede poortjes pakken aub..

Ik weer naar de startpositie en nu door de goede poortjes, ondanks dat ik aan het terugschakelen was bij de noodstop ( :') ) stond ik wel lekker snel stil en keurde hij hem goed.. Toen de precisiestop en ook die ging foutloos, tijdens het oefenen deed ik nog vaak te slecht remmen maar nu lukte het ineens..

Vervolgens de uitwijkoefening (met het grapje van de examinator dat ik nu wél die blauwe poortjes moest pakken.. :') ) en daar knalde ik met 55 km/u doorheen, heerlijk de heupen erin en foutloos!

Daarna de halve draai linksom (mijn favoriete kant), en mijn instructeur had tijdens het verkennen van de baan de oefening 'achtje draaien' aangepast voor de halve draai met de mededeling: Als ik hem nu zo zet, is de examinator vaak te lui om hem aan te passen naar de 8.. :P Dus daarom geen achtje maar een halve draai: foutloos

Vervolgens de langzame sla-lom waarbij ik helaas een voetje aan de grond had en hem opnieuw moest doen, die ging echter wel goed en tot slot de snelle slalom, die ik voor mijn gevoel nog nooit zo slecht gereden had dus ik verwachtte dat ik die opnieuw moest gaan doen, maar ik kwam bij de examinator en hij schudde mij de hand: gefeliciteerd!

Dus ik ben nu zoooo opgelucht, niet normaal! :D Woohoo AVB op zak haha..
Terug op de rijschool gelijk AVD lessen gepland en 31 augustus hebben we AVD examen..

2/3e op zak, i feel good!
Heerlijk he? Die last van je schouders.
Succes met AVD en gefeliciteerd. :)
Je moeder is een hamster
pi_99369675
Gefeliciteerd
pi_99369922
Gefeliciteerd Thrilled! *O*
  dinsdag 12 juli 2011 @ 15:58:38 #197
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_99369928
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Thrilled het volgende:
Pfff AVB examen achter de rug, in de hete zon, en ik zat in een groep van wel 10 examen-kandidaten. Ik was de eerste van de meute dus er stond ook 10 man langs de kant te kijken :')

Vooraf had ik uitgelegd gekregen welke pilonnen waar stonden en voor welke oefening en ik dacht dat ik ze redelijk in mijn hoofd had.. Als eerste oefening mocht ik lopen in een parkeervak.. Ging foutloos en leverde aardig wat zweet op... Daarna moest ik de noodstop doen.. Ik ging naar mn startpositie en zag mijn instructeur en de examinator bij een paar pilonnen staan, ik trok op en vlak voor de poortjes zag ik ze allebei zwaaien naar mij.. ik stop vlak voor ze en toen kwam ik erachter dat ik richting de uitwijkoefening reed in plaats van de noodstop.. ik dacht echt 'fuuuuuck heb ik weer!!' maar de examinator zei: niks aan de hand, dit is niet gebeurt, nu wel de goede poortjes pakken aub..

Ik weer naar de startpositie en nu door de goede poortjes, ondanks dat ik aan het terugschakelen was bij de noodstop ( :') ) stond ik wel lekker snel stil en keurde hij hem goed.. Toen de precisiestop en ook die ging foutloos, tijdens het oefenen deed ik nog vaak te slecht remmen maar nu lukte het ineens..

Vervolgens de uitwijkoefening (met het grapje van de examinator dat ik nu wél die blauwe poortjes moest pakken.. :') ) en daar knalde ik met 55 km/u doorheen, heerlijk de heupen erin en foutloos!

Daarna de halve draai linksom (mijn favoriete kant), en mijn instructeur had tijdens het verkennen van de baan de oefening 'achtje draaien' aangepast voor de halve draai met de mededeling: Als ik hem nu zo zet, is de examinator vaak te lui om hem aan te passen naar de 8.. :P Dus daarom geen achtje maar een halve draai: foutloos

Vervolgens de langzame sla-lom waarbij ik helaas een voetje aan de grond had en hem opnieuw moest doen, die ging echter wel goed en tot slot de snelle slalom, die ik voor mijn gevoel nog nooit zo slecht gereden had dus ik verwachtte dat ik die opnieuw moest gaan doen, maar ik kwam bij de examinator en hij schudde mij de hand: gefeliciteerd!

Dus ik ben nu zoooo opgelucht, niet normaal! :D Woohoo AVB op zak haha..
Terug op de rijschool gelijk AVD lessen gepland en 31 augustus hebben we AVD examen..

2/3e op zak, i feel good!
Gefeli!
AVB is het naarst, AVD is gewoon leuk :)
censuur :O
pi_99369969
gefeliciteerd *O*

ik kende het gevoel ook dat ik AVB heel erg spannend was en na AVB eenmaal binnen denk je hmm eigenlijk stelde het helemaal niets voor. en nu maar op weg naar AVD :)

ik heb AVD pas op 18 Augustes -O- DUURT LANG!!!!
het is patat
pi_99370154
Ah joh die tijd vliegt voorbij.. mijn instructeur gaat nu 3 weken op vakantie dus 17 augustus is onze eerste les pas weer.. nu kan ik even alle blaren laten helen :')

Maar allemaal bedankt voor de felicitaties, het is inderdaad een enorme last van mijn schouders, en achteraf gezien stelde het examen niks voor inderdaad :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 16:07:09 #200
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_99370319
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Thrilled het volgende:
Dus ik ben nu zoooo opgelucht, niet normaal! :D Woohoo AVB op zak haha..
Terug op de rijschool gelijk AVD lessen gepland en 31 augustus hebben we AVD examen..

2/3e op zak, i feel good!
Gefeliciteerd!! ^O^ *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')