SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal te spelen met m'n iPhone.
De hel zou losbrekenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, vroeger moest ik mijn laptop daarvoor meeslepen.
nou. Dan mag mijn topic wel dicht he.quote:
Ach beter dan dat hij je 10 per dag belt. Dat doet de dochter van een collega. Dat kind is verdomme 16quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De hel zou losbrekenMaar gebeurt toch niet.
Iphones.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, vroeger moest ik mijn laptop daarvoor meeslepen.
Ja, jullie waren van de week aan het miepen over hoe in het ov IEDEREEN met zn smartphone zit te spelen, blabla, jank ende zeur. Ik zat vanmorgen in de trein, alle zitplaatsen waren gevuld en IEDEREEN - op mij na - was verdiept in de Spits of Metro. Geen smartphone gezien. Moest ik aan Singles denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal te spelen met m'n iPhone.
Jouw topic staat sowieso niet in de "volgen" reeks....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou. Dan mag mijn topic wel dicht he.
En ik ga n film opzetten ofzo denk ik.
Dus jij pakte je SmartPhone en ging het hier melden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, jullie waren van de week aan het miepen over hoe in het ov IEDEREEN met zn smartphone zit te spelen, blabla, jank ende zeur. Ik zat vanmorgen in de trein, alle zitplaatsen waren gevuld en IEDEREEN - op mij na - was verdiept in de Spits of Metro. Geen smartphone gezien. Moest ik aan Singles denken.
Twitter, Hyves, Facebook, oll over ze plees!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij pakte je SmartPhone en ging het hier melden?
dat weet ik, maar jij was eerder en toen deed ie t niet meer...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jouw topic staat sowieso niet in de "volgen" reeks....
Je hebt daar tegenwoordig een speciale knop voor
ALS...... nogmaals ALS ik per ongeluk met het OV moet reizen, dan heb ik geen behoefte aan het wereldje van anderen.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen is autistmet al die smartphones, mp3spelers helemaal in je eigen wereldje
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij pakte je SmartPhone en ging het hier melden?
Ook niet van een heel mooie single vrouw?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ALS...... nogmaals ALS ik per ongeluk met het OV moet reizen, dan heb ik geen behoefte aan het wereldje van anderen.....
Ik ben blij dat dat gewoon kan... Beter dan jezelf ergeren aan te harde gesprekken en vage blikkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen is autistmet al die smartphones, mp3spelers helemaal in je eigen wereldje
Nou, ik vind het ook niet nodig dat iedereen maar met iedereen gaat ouwehoeren hoor. Kan ik zelf niet zo goed tegen. Op een feestje is dat leuk, smorgens vroeg moet je me met rust laten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ze zei 'trekken'quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat gewoon kan... Beter dan jezelf ergeren aan te harde gesprekken en vage blikkenen het OV is één van de weinige momenten dat je ff kunt terugtrekken gedurende de dag
Dat wordt lastig dan, dit weekend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben blij dat dat gewoon kan... Beter dan jezelf ergeren aan te harde gesprekken en vage blikkenen het OV is één van de weinige momenten dat je ff kunt terugtrekken gedurende de dag
Waar zeg ik dat er iets mis mee isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, die pikt Joey dan meteen in......quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet van een heel mooie single vrouw?
Je kan je zelf heul niet trekkenquote:
Fappen met je ene hand, social networking via je phone met de ander?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat er iets mis mee isIk doe het zelf ook
mijn kinderen durven niet aan papa te vragen of ze mij mogen bellen en ik bel zelf niet omdat ik hen geen ongemakkelijk gevoel wil geven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De hel zou losbrekenMaar gebeurt toch niet.
Jij wel? Oh kastanovaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, die pikt Joey dan meteen in......
Oh wacht, die durft niet op ze af te stappen.....
ustream much?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Fappen met je ene hand, social networking via je phone met de ander?
Echt he, mannen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn kinderen durven niet aan papa te vragen of ze mij mogen bellen en ik bel zelf niet omdat ik hen geen ongemakkelijk gevoel wil geven.
Hij mag me niet en laat dat merken (en zn nieuwe vriendin ook) en hij doet flauw als ik bel, dan hoor ik meestal wel VIA nn moeder hoe het gaat, of spreek ik ze ns een keer als ze daar zijn.
Klinkt niet als een fijne ex.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn kinderen durven niet aan papa te vragen of ze mij mogen bellen en ik bel zelf niet omdat ik hen geen ongemakkelijk gevoel wil geven.
Hij mag me niet en laat dat merken (en zn nieuwe vriendin ook) en hij doet flauw als ik bel, dan hoor ik meestal wel VIA nn moeder hoe het gaat, of spreek ik ze ns een keer als ze daar zijn.
Die van mij is zo groot dat ik 2 handen nodig heb.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Fappen met je ene hand, social networking via je phone met de ander?
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:
Uhm jawel, want het ging over het op meisjes afstappen in de trein ....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van mij is zo groot dat ik 2 handen nodig heb.
bovendien heb ik geen smartphone
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Aww, dat vind ik lief.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, jullie waren van de week aan het miepen over hoe in het ov IEDEREEN met zn smartphone zit te spelen, blabla, jank ende zeur. Ik zat vanmorgen in de trein, alle zitplaatsen waren gevuld en IEDEREEN - op mij na - was verdiept in de Spits of Metro. Geen smartphone gezien. Moest ik aan Singles denken.
Ergens anders dan? Jezus autistquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhm jawel, want het ging over het op meisjes afstappen in de trein ....
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zit er nooit met mij in, dat is het probleem.
Zeg....quote:
Dat hoort zo.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vorig weekend was zo grappig, wij dus terug van awake, in de trein. En halverwege begon het me op te vallen dat je niemand in de hele coupé hoorde, behalve kluts en ik die aan het tetteren waren
Die avond werd er veel getwitterd over 'TWEE LUIDRUCHTIGE SNOLLEN IN DE TREIN MET AL DIE FLESSEN DRANK DIE ZE NIET WILLEN DELEN' denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vorig weekend was zo grappig, wij dus terug van awake, in de trein. En halverwege begon het me op te vallen dat je niemand in de hele coupé hoorde, behalve kluts en ik die aan het tetteren waren
Ik mag het zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zeg....![]()
Maar om dan antwoord te geven op de vraag; meisjes..... brrrr.... eng
Wij hadden helemaal geen drank mee! We waren hartstikke gezellig juist!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Die avond werd er veel getwitterd over 'TWEE LUIDRUCHTIGE SNOLLEN IN DE TREIN MET AL DIE FLESSEN DRANK DIE ZE NIET WILLEN DELEN' denk ik
Ik heb toch liever dat ze niet in mijn edele delen bijten.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag het zeggen![]()
Ze bijten heus niet tenzij jij dat graag wilt natuurlijk
Nee, die drank was allang opquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wij hadden helemaal geen drank mee! We waren hartstikke gezellig juist!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Die avond werd er veel getwitterd over 'TWEE LUIDRUCHTIGE SNOLLEN IN DE TREIN MET AL DIE FLESSEN DRANK DIE ZE NIET WILLEN DELEN' denk ik
Pijn is fijnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever dat ze niet in mijn edele delen bijten.....
Ook niet "liefkozend"
nee, hij denkt tijd vnl aan zichzelf. Is altijd zo geweest.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, hij denkt tijd vnl aan zichzelf. Is altijd zo geweest.
Het is wel beter nu dan het was, denk dat ik zelfs zou kunnen bellen nu, maar durf het ook niet goed... + dat ik dus beetje bang ben dat de kindjes dan te horen krijgen dat ik zijn tijd met hen inpik ofzo. Al is dat nu wel minder.
Dat riep ik ook altijd!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Ik benijd jullie niet. Ben nog dagelijks dankbaar voor het feit dat de ex hier niet in beeld is.
gelukkig hebben ze de foto's nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Heeft nu foute MI's van iets met SmartPhone en fappen
Gemaakt met de smartphone uiteraardquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gemaakt met de smartphone uiteraard
het went ook wel hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig is het iig beter dan het was. Dat hou ik mezelf ook maar voor.
Worden die dan ook naar elkaar gewhatspped?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gemaakt met de smartphone uiteraard
Whatsapp.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Worden die dan ook naar elkaar gewhatspped?
Immer ende eeuwigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Worden die dan ook naar elkaar gewhatspped?
dat zou ik ook weer erg vonden voor hen. (ze hebben hem natuurlijk wel meegemaakt, als ie ze niet meer zou willen zien...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:00 schreef L-E het volgende:
Ik benijd jullie niet. Ben nog dagelijks dankbaar voor het feit dat de ex hier niet in beeld is.
Daar vinden we dan wel een weg in. Liever dat dan dagelijks spanning voor ons beide.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat riep ik ook altijd!
Jammer wel dat kinderen ouder worden en vragen gaan stellen
Mee eens. Van mijn 3 échte relaties heb ik aan 2 heel fijne herinneringen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren, sommige exen zijn meer dan tof.
Dat sowieso!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar vinden we dan wel een weg in. Liever dat dan dagelijks spanning voor ons beide.
Wat is de definitie van 'echt'?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Van mijn 3 échte relaties heb ik aan 2 heel fijne herinneringen.
dat is al lang niet meer t geval hier hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar vinden we dan wel een weg in. Liever dat dan dagelijks spanning voor ons beide.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren, sommige exen zijn meer dan tof.
Dat ligt voor iedereen anders, denk ik? Ik heb wel eens twee keer gezoend met een buurman, die tel ik bijvoorbeeld niet mee.quote:
Ik wil ook zo'n buurvrouw....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ligt voor iedereen anders, denk ik? Ik heb wel eens twee keer gezoend met een buurman, die tel ik bijvoorbeeld niet mee.
ik dacht eerlijk gezegd altijd dat t wel zou gaan, en dat zou ook zo geweest zijn, als het alleen om mij was gegaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso!
Het is sowieso niet makkelijk als je als ouders uit elkaar bent.
Iedere situatie is anders enz.
2.. weerskanten een.. kun je afwisselenquote:
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is al lang niet meer t geval hier hoor.
*gaat verhuizen naar Purmerend*quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ligt voor iedereen anders, denk ik? Ik heb wel eens twee keer gezoend met een buurman, die tel ik bijvoorbeeld niet mee.
Mjah, hier is het ook flink tegengevallenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dacht eerlijk gezegd altijd dat t wel zou gaan, en dat zou ook zo geweest zijn, als het alleen om mij was gegaan
Die buurman is nog vrijgezel ja. Het is overigens een ex-buurman, maar groot pluspunt: bij mijn zus in de straat!quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Die buurman is nog vrijgezel ja. Het is overigens een ex-buurman, maar groot pluspunt: bij mijn zus in de straat!!
Damn dan heb je een kutlevenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
Donders, wat maakt alcohol je leven toch tijdelijk veel mooier hč![]()
![]()
Tijdelijk jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:14 schreef Watertornado het volgende:
Donders, wat maakt alcohol je leven toch tijdelijk veel mooier hč![]()
![]()
en er zit geen buuf om de hoek?quote:
Ja, schoenen kopen, dat moet ik ook nog doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Tijdelijk jaKun je toch veel beter dat geld opsparen en ermee naar de plastisch chirurg gaan of schoenen kopen?
das goed genoeg.. alle vrouwen op loop afstand zijn buurvrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is dan geen buurvrouw, maar een buurtvrouw....
Was dat voor Duim of na Duim? Of tijdens?quote:
quote:
Welk jaar moeten we dan in hemelsnaam bellen voor het nieuws over jouw meest recente relatie?quote:
Ach je bent in goed gezelschap hierquote:
Toen deden ze nog niet aan jaartellingen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk jaar moeten we dan in hemelsnaam bellen voor het nieuws over jouw meest recente relatie?
is gelijkgestoordheid meteen 'goed' ?quote:
Nooit genoeg!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
er wordt echt veel afgeneukt onder elkaar hier
Herkenning is goed ja dan weet je dat je niet enige bentquote:
Ja, jouw naam komt ook regelmatig voorbij in het roddelcircuit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
er wordt echt veel afgeneukt onder elkaar hier
klopt geen kloot vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, jouw naam komt ook regelmatig voorbij in het roddelcircuit.
Dat zeggen al die anderen ook, en ook dat blijkt 9 van de 10 keer toch waar te zijn.quote:
geloof er ook geen barst vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen al die anderen ook, en ook dat blijkt 9 van de 10 keer toch waar te zijn.
2 fokkers hierquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggen al die anderen ook, en ook dat blijkt 9 van de 10 keer toch waar te zijn.
Wie is die andere?quote:
euhm je hebt mij ontmoetquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:28 schreef Watertornado het volgende:
Ik zou MeMo best wel eens willen ontmoeten trouwens, volgens mij is het best een interessante jongedame.
ouch.. memo lijkt me toch redelijk herinneringswaardigquote:
Een dame vertelt dat toch ook nietquote:
Singles of FOK!kers?quote:
Ik schaam me er niet voor hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik mocht het van jou toch niet vertellen?
Die was er net nog hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef Cue_ het volgende:
Waar is meranogwattes eigenlijk gebleven de laatste tijd?
Tussen de benen van een fokker heb ik gehoordquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef Cue_ het volgende:
Ze slaapt al.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:37 schreef Cue_ het volgende:
Aan de andere kant kan je dan wel een tweede eerste indruk maken!quote:
Die eerste was blijkbaar niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je dan wel een tweede eerste indruk maken!
Dat wordt afkicken met een biertjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef Q. het volgende:
Comic Sans MS is bijna weg. Begin er bijna aan te wennen..
Ben jij gekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef Q. het volgende:
Comic Sans MS is bijna weg. Begin er bijna aan te wennen..
techno doet toch janiesbrownie niet meradingesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou missen als je hier minimaal 1x per dag post?!
Ik post op de verkeerde tijdstippenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou missen als je hier minimaal 1x per dag post?!
All of the above... wennen aan comic sans..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is dat een vraag? een constatering? of gewoon een herhaling van een feit?
tehcno en janiesbrownie? nee man.. zij is met Adolescensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
techno doet toch janiesbrownie niet meradinges
Je haalt het allemaal een beetje door elkaar. JB is al heel lang gelukkig met Ado.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
techno doet toch janiesbrownie niet meradinges
Wie is Adoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Je haalt het allemaal een beetje door elkaar. JB is al heel lang gelukkig met Ado.
oja die was het, maar meradinges was toch met ian_nick>quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Je haalt het allemaal een beetje door elkaar. JB is al heel lang gelukkig met Ado.
Ik heb 'm wel es gezien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef CherryLips het volgende:
Techno is een beetje een sloerieMoet ie vast heel lekker zijn
was iddquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oja die was het, maar meradinges was toch met ian_nick>
samequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel es gezien.Niet met 'm geneukt overigens hoor. Ik wilde niet.
Dat zeg ik ook altijd als ik een lekkere vent tegenkom.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel es gezien.Niet met 'm geneukt overigens hoor. Ik wilde niet.
Dan blijkbaar niet gneoeg, want ado was hier vaak en goed aanwezig op fok in sex..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:47 schreef Q. het volgende:
[..]
CL zit anders ook alweer meer dan 6 jaar in deze reeks hoor.
Met een gat van ruim een jaar, maar toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:47 schreef Q. het volgende:
[..]
CL zit anders ook alweer meer dan 6 jaar in deze reeks hoor.
Ik in sexquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan blijkbaar niet gneoeg, want ado was hier vaak en goed aanwezig op fok in sex..
Misschien juist net DAT jaar.. zal je altijd net zien!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een gat van ruim een jaar, maar toch.
Oftewel, dat pakt hij goed aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
maar mera kan toch bijna techno's dochter zijn?
George Clooney kan m'n vader zijn maar daar zou ik ook niet zo heel moeilijk over doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
als je maar een gat hebt dan is het goed..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een gat van ruim een jaar, maar toch.
die is lelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
George Clooney kan m'n vader zijn maar daar zou ik ook niet zo heel moeilijk over doen
Inderdaad! Net een vriend van me gesproken die mn bovenbuurvrouw doet, hij is 41, zij is 27. Respect.quote:
Ze is maar 13 jaar jonger hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
jouw familie is n beetje raarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:52 schreef CherryLips het volgende:
Tussen m'n zus en haar vriend zit ook 11 jaar.
Maar dat is niet echt een goed voorbeeld.
er zijn er al twee kenbaar gemaaktquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar wie heb jij nou allemaal geneukt van hier?wie was er ook alweer voor mera?
Meh, als vriendinnen van je dochter je ook leuk vinden... maar die zijn me toch net wat te jong.quote:
Duim?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar ik vraag me nu af wie ik nu verwarde met jb
Ze worden vanzelf ouder.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
Meh, als vriendinnen van je dochter je ook leuk vinden... maar die zijn me toch net wat te jong.
Duim en MissB. Meer niet hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar wie heb jij nou allemaal geneukt van hier?wie was er ook alweer voor mera?
Ze lijken allemaal op elkaar, allemaal lekkere wijven met mooie tieten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ik vraag me nu af wie ik nu verwarde met jb
Maar ik ben 'bijzonder'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze lijken allemaal op elkaar, allemaal lekkere wijven met mooie tieten.
Vast te weinig. Neuken dan maar?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waren het er nu genoeg.. of te weinig? weet het niet meer
wat is er met Beady Eye?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
OMG *steept beady eye van lowlandslijstje af*
Mijn LL-lijstje is een beetje heel erg karig met drie optredensquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
OMG *steept beady eye van lowlandslijstje af*
byzonder lekker?quote:
Elbow!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn LL-lijstje is een beetje heel erg karig met drie optredens
Ik doe niet aan afgewezen worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij wil me niet joh, anders had je me vast al eens proberen te zoenen en had ik afgewezen
Wij!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry foutje.. Cue heeft altijd succesmoest het zijn
dan kom je hierheenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel krap hoor, jouw bed is groter.
Ik ga wel met je mee, ga ik wel op je liggen, doe ik niet moeilijk over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is wel krap hoor, jouw bed is groter.
Oh even een inkakmomentje, gaat wel over als je actief wordt en naar buiten gaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:59 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. zit te gapen en alles en pas over een half uur richting stad
Nu nog stappen? Rare tukkers.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:59 schreef Cue_ het volgende:
suiker-shotquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:59 schreef Cue_ het volgende:
Woensdag moest ik ook met de NS bus maar dat was wel lekker eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag morgen met de trein en de ns snelnbus en de trein en n gewone bus
Deze held al op je lijstje staan?quote:
das een rot-overstapquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:00 schreef Memento-Mori het volgende:
ik mag morgen met de trein en de ns snelnbus en de trein en n gewone bus
Nee, is het watquote:
O, ik zag niet eens dat het was veranderdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:01 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een kut font..... kunnen we niet Comic Sans terug krijgen?
Nogal ja, kom al van buiten (de stad) enzo.. hoop op het beste als ik m'n derde wijntje drink (in de stad dan..)quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh even een inkakmomentje, gaat wel over als je actief wordt en naar buiten gaat.
Eindelijk!quote:
happy doosjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:03 schreef -Engel- het volgende:
oe jaaaaaaaaaaaaaaaaa het is wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeg
quote:
Vandaag gekeken, was het boek nu wel uitgeleend.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn lowlandlijstje is erg beperkt:
- University Dick Swaab
verder kijk ik wel
quote:
Don't killllllllllll it....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dit topic mist een grappenmaker, het is zeg maar sans comic.
Je hebt mij altijd nogquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dit topic mist een grappenmaker, het is zeg maar sans comic.
Ik denk dat iedereen even stil was van deze opmerking....quote:
niet tegen hem zeggen, maar hij was goed jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen even stil was van deze opmerking....
Ik vond hem eigenlijk erg gevat....
nix aparts.. gewoon vrolijk lachebekjequote:
Eh, neequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
niet tegen hem zeggen, maar hij was goed ja
oepsie.. bedoelde het nog wel zo goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
verkeerde emoticon... dat was de arrogante
gelukkig wel vergevingsgezindquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maakt niet uit,... ik volgde het alleen niet
Een oudje danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen muziekjes gepost nog vandaag dan?
Van wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het weer zover
Nog niet genoeg gehad gisteren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |