SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal te spelen met m'n iPhone.
De hel zou losbrekenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, vroeger moest ik mijn laptop daarvoor meeslepen.
nou. Dan mag mijn topic wel dicht he.quote:
Ach beter dan dat hij je 10 per dag belt. Dat doet de dochter van een collega. Dat kind is verdomme 16quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De hel zou losbrekenMaar gebeurt toch niet.
Iphones.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, vroeger moest ik mijn laptop daarvoor meeslepen.
Ja, jullie waren van de week aan het miepen over hoe in het ov IEDEREEN met zn smartphone zit te spelen, blabla, jank ende zeur. Ik zat vanmorgen in de trein, alle zitplaatsen waren gevuld en IEDEREEN - op mij na - was verdiept in de Spits of Metro. Geen smartphone gezien. Moest ik aan Singles denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal te spelen met m'n iPhone.
Jouw topic staat sowieso niet in de "volgen" reeks....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou. Dan mag mijn topic wel dicht he.
En ik ga n film opzetten ofzo denk ik.
Dus jij pakte je SmartPhone en ging het hier melden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, jullie waren van de week aan het miepen over hoe in het ov IEDEREEN met zn smartphone zit te spelen, blabla, jank ende zeur. Ik zat vanmorgen in de trein, alle zitplaatsen waren gevuld en IEDEREEN - op mij na - was verdiept in de Spits of Metro. Geen smartphone gezien. Moest ik aan Singles denken.
Twitter, Hyves, Facebook, oll over ze plees!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij pakte je SmartPhone en ging het hier melden?
dat weet ik, maar jij was eerder en toen deed ie t niet meer...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jouw topic staat sowieso niet in de "volgen" reeks....
Je hebt daar tegenwoordig een speciale knop voor
ALS...... nogmaals ALS ik per ongeluk met het OV moet reizen, dan heb ik geen behoefte aan het wereldje van anderen.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen is autistmet al die smartphones, mp3spelers helemaal in je eigen wereldje
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij pakte je SmartPhone en ging het hier melden?
Ook niet van een heel mooie single vrouw?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ALS...... nogmaals ALS ik per ongeluk met het OV moet reizen, dan heb ik geen behoefte aan het wereldje van anderen.....
Ik ben blij dat dat gewoon kan... Beter dan jezelf ergeren aan te harde gesprekken en vage blikkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
Iedereen is autistmet al die smartphones, mp3spelers helemaal in je eigen wereldje
Nou, ik vind het ook niet nodig dat iedereen maar met iedereen gaat ouwehoeren hoor. Kan ik zelf niet zo goed tegen. Op een feestje is dat leuk, smorgens vroeg moet je me met rust laten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
Ze zei 'trekken'quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat gewoon kan... Beter dan jezelf ergeren aan te harde gesprekken en vage blikkenen het OV is één van de weinige momenten dat je ff kunt terugtrekken gedurende de dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |