SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
Douchenquote:
samenquote:
Wat een zwitserse precisie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:43 schreef Sam-x het volgende:
Over drie kwartier ga ik weer leren.Half 9.
Goed om focus te hebben. Ik moet stofzuigen. Dat stelt zich ieder uur uit.quote:
Begin ook om half 9?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:45 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Goed om focus te hebben. Ik moet stofzuigen. Dat stelt zich ieder uur uit.
Al een gekocht?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:46 schreef xFriendx het volgende:
Top Gear om half 9. En dan morgen zelf weer aan de nieuwe auto.
Dus jij koopt een auto omdat anderen zeggen welke je moet kopen ipv zelf te beslissen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:48 schreef Sam-x het volgende:
Toevallig.. heb een paar dagen geleden een topic geopend in PTA, dankzij hun weet ik nu welke auto ik wil gaan kopen.
Dat was een beetje knullig gezegd, hun hebben me de mogelijkheden laten zien. Ford Fiësta Futuraquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dus jij koopt een auto omdat anderen zeggen welke je moet kopen ipv zelf te beslissen?
Welke auto ga je nu kopen dankzij hun?
Ik heb er al 1...een Alfa Romeo 155 en heb nu gekocht een Alfa Romeo 155 (de 1 is 2.0 8V en de nieuwe een 2.0 16V). Plus de nieuwe heeft geen roest op de wielkasten, staat wat hoger (die ik nu heb is eigenlijk te laag) en is net wat beter op orde met alles. De oude hou ik wel overigens, die gaan m'n pa en ik samen rijden/onderhouden.quote:
Ik had het topic er even bij gezocht ja...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Dat was een beetje knullig gezegd, hun hebben me de mogelijkheden laten zien. Ford Fiësta Futura
Hoezo? Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had het topic er even bij gezocht ja...
Gelukkig is het een normale post... en niet zo'n "dom blondje" post
Nou, de manier waar op je het net zei, kreeg ik echt zo'n dom blondje gevoel die zich alles gelooft enzoquote:
Oh nee hoor! Ik zelf wel rondgekeken, maar helaas.. heb ik er bar weinig verstand van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou, de manier waar op je het net zei, kreeg ik echt zo'n dom blondje gevoel die zich alles gelooft enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |