SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
NOG duurder?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zit natuurlijk niet alleen in de hokken en de lengte van het leven. Ook voer en medicijngebruik.
Zoals ik al zei, biologisch is niet perse beter. Feit blijft wel dat 't vlees duurder moet gaan worden omdat de boer anders over de kop gaat.
Omdat het lekker isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
Waarom eet ik toch altijd te veel biefstuk?
Ik vind dat de reeks in stand moet blijven.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:49 schreef JoeyT het volgende:
Ik was eerder hoor, maar op doe ik niet aan. Homo gebeuren...
Ik vind vlees ook enorm duur. Wij eten het niet elke dag, ook omdat ik al die zooi in vlees niet gezond vind.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
NOG duurder?
Ik vind het nu al focking duur..... 2,50 voor 4 hele plakjes ham
Met je zelfreflectie zit het zo te zien goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:49 schreef JoeyT het volgende:
Ik was eerder hoor, maar op doe ik niet aan. Homo gebeuren...
excusez moi madame.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
Biefstuk eet je nooit teveelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:50 schreef missbehavin het volgende:
En ik vind dat je niet teveel moeite móet doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:50 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat de reeks in stand moet blijven.
Omdat ze je nog niet kennen en niet weten wat ze van je moeten verwachten. Als het dan omslaat van angst naar liefde...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom? Het is net als mensen die bang zijn voor spinnen. Die spin is banger voor jou.
Waarom zou zij dan bang zijn voor mij?
Altijd al 1 van mn kernkwaliteiten geweest...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
Met je zelfreflectie zit het zo te zien goed
Sja, je kan ook alle boeren over de kop laten gaan en bijna niks meer hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
NOG duurder?
Ik vind het nu al focking duur..... 2,50 voor 4 hele plakjes ham
Ja die rommel in vlees mag van mij ook wel wat minder.... maar goed, ik ben te gek op vlees om het te laten staan.....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind vlees ook enorm duur. Wij eten het niet elke dag, ook omdat ik al die zooi in vlees niet gezond vind.
Dat blijkt, want waar blijven die F****in foto'squote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En ik vind dat je niet teveel moeite móet doen.
Dus dat doe ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |