Liever openbaar, wellicht dat dit een domino-effect geeft en straks iedereen aardig is voor elkaar.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:43 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Liever openbaar, wellicht dat dit een domino-effect geeft en straks iedereen aardig is voor elkaar.
Kiekert alles oke?quote:
Nou ja Pierre heeft dit topic wel geopend naar aanleiding van wat levensbeschouwelijke vragen, dus hij stond geheel in zijn recht wat mij betreft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
Inderdaad een flink filosofische vraag, zonder een stukje levensbeschouwing kom je er nooit.
Misschien is Pierre ons allemaal... Heeft hij ruzie met zichzelf en is hij dus schizofreen...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou ja Pierre heeft dit topic wel geopend naar aanleiding van wat levensbeschouwelijke vragen, dus hij stond geheel in zijn recht wat mij betreft.
Wat zijn wij, Fok-kers? Zijn wij slechts usernames op een forum, een persoon achter een username, een identiteit, een persoon die leid aan schizofrenie?
* Scorpie stil is.
Maybe its just his imagination. Jammer dat het ons een week AEX-toegang kost Pierre, om achter onze ware ik te komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Misschien is Pierre ons allemaal... Heeft hij ruzie met zichzelf en is hij dus schizofreen...
Coolguy, ik heb nog nooit van Netsplinter gehoord. Yvonne is mijn personal mental Fok coach.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm, ik denk dat dit topic niet zo barmhartig en oprecht is als het op eerste gezicht lijkt. Ik heb het gevoel dat een klein vogeltje Netsplittertje Pierre heeft ingefluisterd dat ie moest oppassen.
Maar vooruit, ik ga er in mee.
Het was ook geen ruzie, het was een uit de hand gelopen discussie over de huizenmarkt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef OeJ het volgende:
Waar hadden jullie ruzie over, Scorpie, kan me simpelweg niet voorstellen dat ik ruzie krijg in een topic uit AEX.
Ja, je reageert daar ook nooit, OeJ, nogal logisch dan he...
- hehe, stel dat ik er zou reageren.
- Omdat je dan niks bijzonders zegt.
- Nee, wat voor bijzonders valt er te zeggen over gebakken lucht?
- Nou veel.
- Zoals?
- Nou gewoon.
-
Daar kan ik me bij aansluiten, want om eerlijk te zijn vind ik dat ook niet prettig. Sure, een beetje duwen over en weer, wat scherp formuleren, allemaal prima, maar wat AEX betreft ging het inderdaad over een grens heen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Coolguy, ik heb nog nooit van Netsplinter gehoord. Yvonne is mijn personal mental Fok coach.
Komt er gewoon op neer dat ik het gebash over en weer niet meer prettig vinden dat ik alles wat kwestend en onterecht was terug neem.
quote:[b]Op vrijdag 1 juli 2011 16:06 schreef CoolGuy het volgende:
Maar goed, zoals ik zei, ik ga er in mee. Peace.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |