abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98912105
Ik heb afgelopen weken een beetje een slechte band gecreeerd met enkele mede Fokkers.
Graag zou ik weer in harmonie met hen door de Fok-topics willen gaan.

Bij deze bied ik excuses aan aan devolgende 3 users:

- Scorpie
- Whuzz
- Coolguy

Mijn posts waren niet altijd even fraai, te vaak op de man en beledigend. Oprecht sorry daarvoor.

Ik wil vrede sluiten.

Ik lees de reacties wel.

Pierre ^)
pi_98912163
Stuur een PM.
pi_98912207
Pierre _O_
pi_98912384
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:39 schreef Dimens het volgende:
Stuur een PM.
Liever openbaar, wellicht dat dit een domino-effect geeft en straks iedereen aardig is voor elkaar.
pi_98912514
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:43 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Liever openbaar, wellicht dat dit een domino-effect geeft en straks iedereen aardig is voor elkaar.
Wat denk je zelf? :')
Who motivates the motivator?
pi_98912623
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef kikoooooo het volgende:
Pierre _O_
Kiekert alles oke? :) Zo eens per kwartaal treffen elkaar per toeval nog wel eens hier op Fok!. Goed goed ^O^
pi_98912639
Vooral met comic sans komt dit lief en gemeend over
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_98912649
Pierre toch.
pi_98912705
Ik ben serieus Scorp. Was allemaal niet zo gezellig meer de laatste tijd. Laten we er een berg zand overheen gooien en weer normaal verder gaan :)
pi_98912750
linkje naar de bitchfight.
Who motivates the motivator?
pi_98912761
Ik hou nog steeds van je hoor, gekke WoS-er dat je er bent. :* O+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:50:41 #12
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_98912762
Inderdaad een flink filosofische vraag, zonder een stukje levensbeschouwing kom je er nooit.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_98912840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef Murvgeslagen het volgende:
Inderdaad een flink filosofische vraag, zonder een stukje levensbeschouwing kom je er nooit.
Nou ja Pierre heeft dit topic wel geopend naar aanleiding van wat levensbeschouwelijke vragen, dus hij stond geheel in zijn recht wat mij betreft.

Wat zijn wij, Fok-kers? Zijn wij slechts usernames op een forum, een persoon achter een username, een identiteit, een persoon die leid aan schizofrenie?

* Scorpie stil is.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:55:40 #14
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_98912988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nou ja Pierre heeft dit topic wel geopend naar aanleiding van wat levensbeschouwelijke vragen, dus hij stond geheel in zijn recht wat mij betreft.

Wat zijn wij, Fok-kers? Zijn wij slechts usernames op een forum, een persoon achter een username, een identiteit, een persoon die leid aan schizofrenie?

* Scorpie stil is.
Misschien is Pierre ons allemaal... Heeft hij ruzie met zichzelf en is hij dus schizofreen...
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_98913035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:55 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Misschien is Pierre ons allemaal... Heeft hij ruzie met zichzelf en is hij dus schizofreen...
Maybe its just his imagination. Jammer dat het ons een week AEX-toegang kost Pierre, om achter onze ware ik te komen.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 15:59:43 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98913128
Hmm, ik denk dat dit topic niet zo barmhartig en oprecht is als het op eerste gezicht lijkt. Ik heb het gevoel dat een klein vogeltje Netsplittertje Pierre heeft ingefluisterd dat ie moest oppassen.

Maar vooruit, ik ga er in mee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98913141
Waar hadden jullie ruzie over, Scorpie, kan me simpelweg niet voorstellen dat ik ruzie krijg in een topic uit AEX.
Ja, je reageert daar ook nooit, OeJ, nogal logisch dan he...
- hehe, stel dat ik er zou reageren.
- Omdat je dan niks bijzonders zegt.
- Nee, wat voor bijzonders valt er te zeggen over gebakken lucht?
- Nou veel.
- Zoals?
- Nou gewoon.
- :)
pi_98913299
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:59 schreef CoolGuy het volgende:
Hmm, ik denk dat dit topic niet zo barmhartig en oprecht is als het op eerste gezicht lijkt. Ik heb het gevoel dat een klein vogeltje Netsplittertje Pierre heeft ingefluisterd dat ie moest oppassen.

Maar vooruit, ik ga er in mee.
Coolguy, ik heb nog nooit van Netsplinter gehoord. Yvonne is mijn personal mental Fok coach.

Komt er gewoon op neer dat ik het gebash over en weer niet meer prettig vind en dat ik alles wat kwestend en onterecht was terug neem.
pi_98913317
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef OeJ het volgende:
Waar hadden jullie ruzie over, Scorpie, kan me simpelweg niet voorstellen dat ik ruzie krijg in een topic uit AEX.
Ja, je reageert daar ook nooit, OeJ, nogal logisch dan he...
- hehe, stel dat ik er zou reageren.
- Omdat je dan niks bijzonders zegt.
- Nee, wat voor bijzonders valt er te zeggen over gebakken lucht?
- Nou veel.
- Zoals?
- Nou gewoon.
- :)
Het was ook geen ruzie, het was een uit de hand gelopen discussie over de huizenmarkt.
pi_98913374
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef OeJ het volgende:
Waar hadden jullie ruzie over,

Uit de hand gelopen meningsverschil in het woningmarktopic.
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 16:06:05 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98913391
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:04 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Coolguy, ik heb nog nooit van Netsplinter gehoord. Yvonne is mijn personal mental Fok coach.

Komt er gewoon op neer dat ik het gebash over en weer niet meer prettig vinden dat ik alles wat kwestend en onterecht was terug neem.
Daar kan ik me bij aansluiten, want om eerlijk te zijn vind ik dat ook niet prettig. Sure, een beetje duwen over en weer, wat scherp formuleren, allemaal prima, maar wat AEX betreft ging het inderdaad over een grens heen.

Maar goed, zoals ik zei, ik ga er in mee. Peace.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98913402
Lol, je was me voor. Zie je wel, we worden het nog wel eens eens.
pi_98913441
Wat vreselijk jammer dat ik die discussie gemist heb zeg :) , over de huizenmarkt...Lijkt me reuze. :D
pi_98913465
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 1 juli 2011 16:06 schreef CoolGuy het volgende:

Maar goed, zoals ik zei, ik ga er in mee. Peace.
^O^ :7
pi_98913566
Whuzz, kom er maar in. w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')