SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Ik zeg van wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
het was niet aan jou om een nieuw topic te maken, en gezien de TT moet je dat gewoon uberhaupt niet meer doen.
Maar dan linkt ie m toch niet meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon een nieuwe maken missB.!
Wauwelaar is nogal irritant mbt dit
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon een nieuwe maken missB.!
Wauwelaar is nogal irritant mbt dit
Ik hoor allemaal goede verhaal en mijn badkamer moet echt (wat een hoerenklus is dat zeg, hoop dat dat ding het makkelijker maakt.)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:40 schreef missbehavin het volgende:
Oh dan heb ik alles wel leeg![]()
Ooit zo'n ding gehad maar ik vond 'm zwaar tegenvallen..
/carequote:
Je mag de volgende hebben hoor, scout's honor.quote:
was het leuk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, bij het water inderdaad. Ik was onderweg naar Reuring.
Staat ook veel te koop in Purmerend, vind ik.
Ja maar dan is mijn TT lang niet zo leuk meerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je mag de volgende hebben hoor, scout's honor.
Kun je meteen nadenken over nog een betere tekst.
Maar misschien wel leuker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan is mijn TT lang niet zo leuk meer
na al deze ophef ook heus niet meer hoor.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan is mijn TT lang niet zo leuk meer
Nee, nog leuker lijkt me onmogelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij misschien ook, maar die kans is niet erg groot
volgens mij zijn jij en joey de enigen die er zo over denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, nog leuker lijkt me onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |