Toen kwam er een hoop kwaliteit op TMF hoor! Maarja, toen was het ook nog Music Factory ipv breezer-channelquote:Op maandag 4 juli 2011 19:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Toen er nog wel soms, een klein beetje, kwaliteit op TMF kwam
Hearing the music is just like seeing the colors of trance and feeling the power of acidquote:Op maandag 4 juli 2011 19:57 schreef Krulliewullie het volgende:
Het is vast schandalig als je Kai Tracid niet echt kent?![]()
Gaat snel plaatjes binnenhalen
Ja die dan weer welquote:Op maandag 4 juli 2011 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hearing the music is just like seeing the colors of trance and feeling the power of acid
[ afbeelding ]
?
Last World was inderdaad fucking dik.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die Decibel Anthem eigenlijk wel lekkerFijn melodietje!
En nee, ik ben niet aan het trollen!
Op Last World trouwens wat fijne oude tracks gehoord zoals My style is dutch, Scary Track en Bombs AwayJosh & Wesz hadden echt een briljante set, evenals Anagenetic (die maar bewijst dat wijven wel kunnen draaien
) en AVIO. Wasted Penguinz was ook erg lekker! Lekker zomers en vrolijk.
Last World ging bij de Hardstyle 10x harder los dan op een gemiddeld Hardstyle-feest, dus dat was echt top! Het geluid was ZIEK hard en zuiver. Kortom, topfeest
Dibs on your couch!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:02 schreef ElDani het volgende:
Thrillogy in de Jaarbeurs, Dat wordt kruipen naar mijn kamer!
Zit ook te luisteren! Drummer Beat, Powered Up Again.. Vet! Hopelijk blijft hij zo gaan!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:11 schreef Koepert het volgende:
http://radio.q-dance.nl/
A-lusion.... It's Classic time
Ik heb geen 7 bij 12 feestzaal ofzo. Mijn kamertje is niet heel groot (lees heel niet groot)quote:
Tof tot nu toe idd!quote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Koepert het volgende:
Veritas erachteraanBam! Hier ben ik dan weer blij om..
En jaahaaa die 500 was ook leuk.. toen was ik alleen dingen aan t doen dus niet in staat te reageren..
50/50. Vervoer is kut vanaf hier. Kan niet met een bus mee omdat ik 's morgens nog eerst moet werken. Bobben is ook geen optie omdat ik niet zonder bier kan op een feest. Laatste trein gaat ook al om half 12 vanaf Arnhem -> Deventer.quote:
Als je in die flats op de uithof zit, kan ik uit ervaring spreken dat een man of 15 wel moet lukkenquote:Op maandag 4 juli 2011 22:14 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zit ook te luisteren! Drummer Beat, Powered Up Again.. Vet! Hopelijk blijft hij zo gaan!
Nu ook weer een 2008 A-Lusion, In Trouble
[..]
Ik heb geen 7 bij 12 feestzaal ofzo. Mijn kamertje is niet heel groot (lees heel niet groot)
Pffffquote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bobben is ook geen optie omdat ik niet zonder bier kan op een feest.
Doe net als mij terug van Turkije.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
50/50. Vervoer is kut vanaf hier. Kan niet met een bus mee omdat ik 's morgens nog eerst moet werken. Bobben is ook geen optie omdat ik niet zonder bier kan op een feest. Laatste trein gaat ook al om half 12 vanaf Arnhem -> Deventer.
Lastig lastig lastig
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef poiuytr het volgende:
omdat ik niet zonder bier kan op een feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |