Ging lekker los jaquote:Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die Decibel Anthem eigenlijk wel lekkerFijn melodietje!
En nee, ik ben niet aan het trollen!
Op Last World trouwens wat fijne oude tracks gehoord zoals My style is dutch, Scary Track en Bombs AwayJosh & Wesz hadden echt een briljante set, evenals Anagenetic (die maar bewijst dat wijven wel kunnen draaien
) en AVIO. Wasted Penguinz was ook erg lekker! Lekker zomers en vrolijk.
Last World ging bij de Hardstyle 10x harder los dan op een gemiddeld Hardstyle-feest, dus dat was echt top! Het geluid was ZIEK hard en zuiver. Kortom, topfeest
Toch wel verdiend, ze draait goed (ondanks een hoge BPM)quote:Op maandag 4 juli 2011 00:35 schreef T-Force het volgende:
Ik vind die Decibel Anthem eigenlijk wel lekkerFijn melodietje!
evenals Anagenetic (die maar bewijst dat wijven wel kunnen draaien)
lijkt me logisch; centraler in Nederland = meer animoquote:Na vier succesvolle Thrillogy edities in de Brabanthallen, gaat dit unieke drie solo evenement verhuizen naar de Jaarbeurs Utrecht. Met de verhuizing naar dit centraal in Nederland gelegen complex, meent b2s met Thrillogy een succesvolle volgende stap te kunnen maken. Het concept bouwt voort op de bekende formule met de vaste ingrediënten. 3 Deejays, 3 zalen, 3 belevingen.
De voorverkoop begint op zaterdag 6 augustus om 13.00 uur. Tickets kosten 50 euro (ex fee) en zijn te verkrijgen via http://tickets.b2s.nl
Buitenlandse bezoekers kunnen ook arrangementen boeken via de busorganisaties in hun land. Meer informatie hierover vind je onder FAQ op www.b2s.nl
En afhankelijk wel 3 dj's de aandacht krijgen....quote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef de_huig het volgende:
Thrillogy verhuist van de Brabanthallen naar de Jaarbeurs in Utrecht:
[..]
lijkt me logisch; centraler in Nederland = meer animo
Misschien ga ik dan wel een keer kijken, als de line-up wat wordt.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
Ik had het nummer zelf niet, maar heb het even voor je uitgezocht. De bestaande MP3 die je waarschijnlijk hebt is niet helemaal goed, de ID3 tags zijn niet aanpasbaar, en bij mij speelt hij niet eens af in Windows Media Player.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:34 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heeft iemand een goede Rock Civilisation TBY rmx? Alle versies die ik kan vinden mist de ID3 tags en zijn ook niet aan te passen.
wat een karwei zeg om je hele collectie opnieuw te downloaden kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.. Waarschijnlijk hopen ze dat het op deze manier wél uitverkocht raakt, maar ik vind het toch ontzettend jammer. Brabanthallen is hier bijna letterlijk om de hoek en ik heb het idee dat de Brabanthallen nu echt plaats gaat maken voor techno/house evenementen (In december TimeWarp, een nieuw evenement)quote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
oh ik dacht dat TimeWarp nieuw was. Had er in ieder geval nog nooit van gehoord. Enige feestjes die ik ken in de Brabanthallen zijn 3logy, Fabulous en Incredible (en afgelopen jaar ASOT500)quote:Op maandag 4 juli 2011 12:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Time Warp is niet nieuw? Of bedoel je niet het technofeest? En zover is DB>UT toch ook weer niet
Dat idee heb ik inderdaad al vrij lang..quote:Op maandag 4 juli 2011 13:02 schreef 16meter het volgende:
Waren er geen aanwijzingen dat Coone de hardstyle voor z'n rekening zou nemen?
stuk dichterbij vanuit het Oostenquote:Op maandag 4 juli 2011 10:42 schreef de_huig het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:12 schreef 16meter het volgende:
[..]
Misschien ga ik dan wel een keer kijken, als de line-up wat wordt.
Utrecht of Den bosch maakt vanuit hier niet zoveel uit eigenlijk maar vond de brabanthallen ook wel een leuke locatie. Jaarbeurs in Utrecht nog nooit met een feest geweest maar weinig kans dat daar met trillogy verandering in komt alsquote:Op maandag 4 juli 2011 14:55 schreef Sqoudson het volgende:
Overigens mis je nog 1 belangrijk feest in de Brabanthallen; Masters of Hardcore
Ik baal er wel een beetje van, Brabanthallen is 15minuten fietsen voor mij, en als het in de Jaarbeurs is, begin ik dan toch weer te twijfelen :x
Hij heeft een paar redelijke tot misschien wel leuke plaatjes maar echt ook veelteveel baggerquote:Op maandag 4 juli 2011 13:02 schreef 16meter het volgende:
Coone de hardstyle voor z'n rekening zou nemen?
* ReMcOrE moet nog beginnenquote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef NLS04 het volgende:
* NLS04 is bij podcast 4 van de top500 alweer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |