ja das idd triest.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef r8v2 het volgende:
En nog zo'n jeuk-gedeelte van een bruiloft. Zo ergens aan het einde na teveel alcohol het "kijk ons eens hakken want we waren in de negentiger jaren jong"-gedeelte.
bij mij zouden ze met abba aan moeten komen... en de cats en heinoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef r8v2 het volgende:
En nog zo'n jeuk-gedeelte van een bruiloft. Zo ergens aan het einde na teveel alcohol het "kijk ons eens hakken want we waren in de negentiger jaren jong"-gedeelte.
hoezo, deed jij daar toen op hakken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
bij mij zouden ze met abba aan moeten komen... en de cats en heino
toen was ik jongquote:
dus??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
toen was ik jong
in de 90s zat ik al in mijn twenties
ja dus nikx.quote:
er lopen wat tranen over mijn wangenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef r8v2 het volgende:
Ik zie overigens SQ niet zo snel hakken in d'r gordijn jurk, dan gaat ie doormidden.
strax komt ie downplayenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef -moppie- het volgende:
BB is gevlucht volgens mij, had even niet door wat hij zei denk ik....
pssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.............................quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef r8v2 het volgende:
Als FUFR nu gaat hakken vallen er weer een heleboel bomen om.
ik heb dat serieus niet eens geprobeerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik zie jou er nu nog steeds voor aan dus in je twenties kon je ook heus wel hakken...
Had je die toen ook al?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb dat serieus niet eens geprobeerd.
zelfkennis!
ik ben saai. ik weet het.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Had je die toen ook al?
Saai...........
nee, alleen je omgeving heeft er last van!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben saai. ik weet het.
maar ik vind dat niet erg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |