abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:13:14 #1
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_98900860

15 december 2011 komt het nieuwe deel van de Mission: Impossible-reeks uit, 'Ghost Protocol' is dit keer de ondertitel.

Het plot luidt als volgt:

quote:
When a terrorist bombing destroys the Kremlin, the United States government activates "Ghost Protocol" and disavows the entire Impossible Mission Force. Ethan Hunt and his team are blamed for the attack, but are allowed to escape as part of a plan to enable them to operate outside their agency. Hunt is warned that if any member of his team is captured or compromised, they will be charged as terrorists planning a nuclear strike. He is forced to work with fellow IMF agent Brandt, who knows much more about Hunt and his past than Hunt himself.
De cast bestaat dit keer uit (o.a.):

Tom Cruise
Simon Pegg
Jeremy Renner
Paula Patton
Josh Holloway

De regie is in handen van Brad Bird, die zich tot nu toe wel heeft bewezen als regisseur van kaskrakers in animatie (The Incredibles en Ratatouille), maar zich nu mag bekwamen in het 'echte werk'.

Uiteraard zal het voornoemde plot ondergeschikt zijn aan de actie waar de reeks om bekend staat. De eerste trailer staat weer bomvol (hihi) van explosies en mooie locaties en is hier te bekijken (IMDb)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_98924481
Ondanks het feit dat het al nummertje 4 is en het allemaal nogal cliché klinkt, is het toch best wel weer een vette trailer en kijk ik er eigenlijk wel een beetje naar uit! :)
pi_98927637
Er is niemand die zo heldhaftig rent als Tom Cruise :7
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_99085976
Enkele dagen terug de trailer gezien op het grote scherm als preview voor Transformers 3. Ziet er echt heel gaaf uit weer. Ik vind alle MI films geweldig (zelfs 2) dus bring it on!
  donderdag 15 december 2011 @ 18:33:27 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_105624124
Best wel leuke actiefilm. Als je de eerste 3 leuk vond, dan zal het met deze ook wel lukken.

Actiescenes zijn cool, vooral de 2 scenes in Dubai: Cruise hangend aan het gebouw en Cruise in de zandstorm. Ook de rolverdeling is goed, op Cruise kan je voor dit type rollen altijd rekenen, Pegg is leuk als comic relief, Renner zorgt voor het betere acteerwerk en Patton (en Seydoux) zorgen voor de nodige eye candy. Ik kon ook Nyqvist wel waarderen als bad guy, alleen jammer dat hij relatief weinig screentime krijgt.

Klein minpuntje vond ik het verhaal, dat is nogal voorspelbaar en ook niet al te interessant, dat vond ik bij deel 3 toch beter uitgewerkt. Tweede helft van de film is ook iets minder dan de eerste helft, maar al bij al toch één van de betere actiefilms van het jaar.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_105625954
Tof, hier wil ik graag nog heen :)
  maandag 26 december 2011 @ 16:48:04 #7
11102 knep
Mountainfreak
pi_106060673
Vrijdag moest ik deze maar eens gaan bekijken!
pi_106084156
Klopt het dat je een scene te zien krijgt van de nieuwe batman film als je deze in Imax kijkt?
pi_106084996
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:36 schreef Sala-adin het volgende:
Klopt het dat je een scene te zien krijgt van de nieuwe batman film als je deze in Imax kijkt?
in Europa niet als ik het zo lees in het Dark knight rises topic ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106085116
Kheb niks gezien iig.

Vond de film zelf wel vermakelijk. Niet zo goed als de vorige maar toch.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_106089375
Heerlijke vermakelijke film. Lekkere actie, slimme tactiek, high-tech.
Echt Mission Impossible :D
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:02:20 #12
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_106091768
Dikke prima film inderdaad :)
Ik vond hem wel iets meer cartooneske actie/humor bevatten. En dat kon ik eigenlijk wel waarderen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:22:26 #13
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_106092498
Ga er vanavond heen in IMAX. Dat is ook de plek waar je de film moet zien :Y
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  woensdag 28 december 2011 @ 01:29:29 #14
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_106113533
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=AphTIsUkRi8

Cruise heeft daar dus echt gehangen op honderden meters hoogte _O_
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_106175814
Coole film!
Ik kan me normaal gesproken niet echt verheugen op een actie film, te vaak teleurgesteld denk ik.
Heb de vorige Mission Impossible delen nog niet gezien, het trok me totaal niet aan.

Maar moet zeggen, deze film was echt top. Een actiefilm zoals ik die graag zie,
Met een strakke verhaallijn, lekkere actie, mooie locaties, spannend gefilmd, goede rollen van de acteurs. En wat is Tom Cruise goed zeg...

Een dikke vette AANRADER!
sometimes livin' in a world like this, it's pretty hard not to go !nsane, not pretty if you don't comply, pretty easy if you don't complain
pi_106199886
Moet eerlijk zeggen dat ik het de beste van de vier Mission:Impossible-films vind. Verhaal is natuurlijk af en toe wat over the top, maar de actiescènes zijn goed (waar ze in dit soort films meestal wat afgezaagd zijn) en er zit voldoende drama in. Aanrader dus!
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_106212628
Wanneer komt de bluray?
pi_106212660
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sometimes livin' in a world like this, it's pretty hard not to go !nsane, not pretty if you don't comply, pretty easy if you don't complain
  vrijdag 30 december 2011 @ 23:54:04 #19
11102 knep
Mountainfreak
pi_106228130
quote:
14s.gif Op maandag 26 december 2011 16:48 schreef knep het volgende:
Vrijdag moest ik deze maar eens gaan bekijken!
Heerlijke film, entertainment zoals dit bedoeld is :).
pi_106228999
Zeker! Ik had 'm vorige week bekeken en echt geen spijt van gehad! Sowieso vond ik alle voorgaande delen ook geweldig (ook deel twee dus)

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 01:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://m.youtube.com/inde(...)/watch?v=AphTIsUkRi8

Cruise heeft daar dus echt gehangen op honderden meters hoogte _O_
Echt he! Voor diegenen zonder mobiel internet (denk ik) ;)
_O_
pi_106779699
Daarnet gezien in Pathé De Kuip.

Puike film hoor. Leuke grapjes! Dat ze met dat scherm door de gang lopen en Simon Pegg zijn gezicht voor dat camera'tje houdt :')

Ik vind wel dat het hele Burj Khalifa eigenlijk de finale van de film had moeten zijn en niet halverwege had moeten zitten. Letterlijk en figuurlijk het hoogtepunt in de film.\

PS. Zelfs ik als vlammende hetero vind dat Tom zijn shirt voortaan maar aan moet houden :')

[ Bericht 19% gewijzigd door wolfrolf op 13-01-2012 22:14:29 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')