:vquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:01 schreef TripleP het volgende:
nou dan zie jij het toch lekker anders, gekkie
Van Dattemquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
:v
Ok laat ik het dan zo zeggen, het heeft niks weg van de hedendaagse house, maar house is zo breed dat het vast onder house valt
Kusjes thuis!
Fuck yeah! En mag Detroit dan ook weer terugkomen?quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef TripleP het volgende:
wut wut wut wut wut wut wut wut wut?!?!?!?!??
Ik heb eskmo afgelopen dinsdag gewoon voor gratis gezien @ Festival De Affaire. Kwam maandag avond er pas achter dat ie gewoon naar nijmegen kwam. 2562 gaf ook een fijn setjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef Beardslasher het volgende:
een van de hoogtepunten van dour voor mij
Yeah, dikke plaat met de herkenbare Vonstroke soundquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef TripleP het volgende:
was ook een heerlijk momentje toen het origineel werd gedropt tijdens Kode 9 op Dour.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef TripleP het volgende:
heb hem nog nooit hard horen blazen. alleen maar door paupers in de metro door hun telefoonspeakers.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:28 schreef TripleP het volgende:
ik vind die track altijd vet als hij hard geblaasd wordt.
Buy buy buy!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:56 schreef TripleP het volgende:
http://soundcloud.com/hudsonmohawke/satin-panthers-ep
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Nog maar 1,5 week.
het meeste heb ik al gezienquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef nosleep het volgende:
Ik ga lekker genieten van loefah, pearson sound b2b ben ufo, jackmaster, cinnaman, amon tobin, aphexxxxxxx hmmmm! Ik heb wel zin in lowlands hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |