Ik heb eskmo afgelopen dinsdag gewoon voor gratis gezien @ Festival De Affaire. Kwam maandag avond er pas achter dat ie gewoon naar nijmegen kwam. 2562 gaf ook een fijn setjequote:Op dinsdag 19 juli 2011 22:46 schreef Beardslasher het volgende:
een van de hoogtepunten van dour voor mij
Yeah, dikke plaat met de herkenbare Vonstroke soundquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef TripleP het volgende:
wut wut wut wut wut wut wut wut wut?!?!?!?!??
was ook een heerlijk momentje toen het origineel werd gedropt tijdens Kode 9 op Dour.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:27 schreef TripleP het volgende:
wut wut wut wut wut wut wut wut wut?!?!?!?!??
heb hem nog nooit hard horen blazen. alleen maar door paupers in de metro door hun telefoonspeakers.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:28 schreef TripleP het volgende:
ik vind die track altijd vet als hij hard geblaasd wordt.
Buy buy buy!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:56 schreef TripleP het volgende:
http://soundcloud.com/hudsonmohawke/satin-panthers-ep
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
Nog maar 1,5 week.
het meeste heb ik al gezienquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:59 schreef nosleep het volgende:
Ik ga lekker genieten van loefah, pearson sound b2b ben ufo, jackmaster, cinnaman, amon tobin, aphexxxxxxx hmmmm! Ik heb wel zin in lowlands hoor
Erggg fijn nummertje, zag hem net ook op youtubequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:36 schreef MineraalWater het volgende:
Al hoort het niet echt thuis hier volgens mij.
Hmm, nog nooit eerder gehoord, niet helemaal mijn smaak maar toch klinkt het wel!quote:
Zekerweten (MrSuicideSheepquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:37 schreef iRemco het volgende:
[..]
Erggg fijn nummertje, zag hem net ook op youtube
absoluut!quote:
vast wel. in de OP is er een link naar een partyagendaquote:
quote:Op zondag 24 juli 2011 04:59 schreef nosleep het volgende:
http://soundcloud.com/hunchbak/hunchbak-dexta-war-gear
like zn fb page ff. bij 500 likes gaat die tune weg voor gratis!quote:
Sweet, Heb hem geliked, Hou me op de hoogte in dit topic, want die tune is hard!quote:Op zondag 24 juli 2011 12:32 schreef nosleep het volgende:
[..]
like zn fb page ff. bij 500 likes gaat die tune weg voor gratis!
http://www.facebook.com/hunchbak
Haha die gast zag ik 2 weken geleden op Pohoda Festival (Slowakije) wat een baasquote:
mooi! ik heb er zin inquote:Op zondag 24 juli 2011 14:53 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Haha die gast zag ik 2 weken geleden op Pohoda Festival (Slowakije) wat een baasging compleet helemaal los in die tent
quote:Op zondag 24 juli 2011 15:29 schreef Veersesmurf het volgende:
verwacht zoiets:
Die gozer gaat wel zo walgelijk hard tekeer achter de decks echt geweldig om te zien
Paradiso vind ik engquote:Op zondag 24 juli 2011 15:24 schreef julian6 het volgende:
[..]
mooi! ik heb er zin ingaan er meer fokkers hier?
quote:
Mooi filmpje! En dan viel dit nog mee vergeleken met Pohoda (maar daar was het bier ook 1.20 voor een halve liter, en Magnetic Man (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |