dit topic bedoel je? dood is het niet iigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:34 schreef NaRRaToR het volgende:
het is hier niet echt heel druk / actief is het wel?
Ja vind hem zelf ook redelijk kort (misschien wel een preview?)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:09 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Heftig nummer zeg, jammer dat ie niet langer is. Begon nog lekkerder te klinken richting 't einde
daar leek het straks wel op andersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:06 schreef AlexanderC het volgende:
CSI reclame op RTL-4(?) heeft ook een dubstep nummer erin.
[..]
dit topic bedoel je? dood is het niet iig
spanks! dat was ook het enige kritiekpuntje. Sine vs Oi! in de grote zaal was overigens wel erg bruut... respect voor de PA die er stond want het gebouw trilde bijna uit elkaarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja vind hem zelf ook redelijk kort (misschien wel een preview?)
Hier nog een nummertje met de artiesten naam: Addergebroed![]()
@NaRRaTor
Zeer mooie review! En inderdaad die bass moet je door blijven voelen zelfs als je daarna naar bed gaat
En ze doen ook De Huilende Rappersquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef cool15 het volgende:
[..]
die mensen zijn trouwens ook nederlands
Uit Grunn nog wel!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef cool15 het volgende:
[..]
die mensen zijn trouwens ook nederlands
ja, het stond eerst in de OPquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:21 schreef NaRRaToR het volgende:
wellicht interessant kijkvoer voor in de OP een Vlaamse documentaire over DubStep:
te kijken op http://www.dbstep.be/
(weet niet of die hier al eens is langs gekomen)
Heb 'm weer even toegevoegd + Bass Weight van BBC (Mary Anne Hobbs). Bedankt voor de suggestiequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:21 schreef NaRRaToR het volgende:
wellicht interessant kijkvoer voor in de OP een Vlaamse documentaire over DubStep:
Lol die lyricsquote:
Ha, wat vetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:21 schreef NaRRaToR het volgende:
wie is Selah Sue?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:27 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ha, wat vetzelfs Selah Sue heeft er wat over te melden
upcoming talent uit belgie... zingt een beetje haar eigen stijl... ska / blues enzo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saaie kutstadquote:
als ik er nou woondequote:
En de Gall&Gall niet opeens weg wasquote:
Foreign Beggars ook?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:02 schreef Byte_Me het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van MC's? van mij mogen ze allemaal tegen de muur
die zie ik niet echt als MC's, omdat ze zelf platen maken. die niet dusquote:
Maar toch zijn Foreign Beggars bij optredens van div. Dubstep artiesten, en 'schreeuwen' ze door de muziek heen ;pquote:Op zondag 3 juli 2011 14:11 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
die zie ik niet echt als MC's, omdat ze zelf platen maken. die niet dus
bij bijvoorbeeld audiobullys kun je volgens mij ook niet van een MC spreken, omdat het gewoon een duo is.
ik bedoel meer de mensen die tijdens optredens de hele tijd door de muziek heen schreeuwen.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:02 schreef Byte_Me het volgende:
was gister op een reggae/dub feesje en daar vond ik de MC heel veel toevoegenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:02 schreef Byte_Me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |