SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Ik maak wel een nieuw accountquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
dan gaan ze je opbellen bij vermoeden troll te zijn
of zo
Voor de één misschien wat meer dan de ander, het ligt er echt aan hoe iemand zich voelt. Overigens moeten "hele knappe" mensen zichzelf bijbenen. Ik kan me nog goed herinneren dat iemand zijn uiterlijk niet consistent was met zijn innerlijk (twijfelend, en proberen te overtuigen aan mensen wat hij kan) waardoor diegene juist onaantrekkelijk werd voor vrouwen. En hierbij heb je weer een voorbeeld van een wolf in schapenkleding. Mensen hebben verwachtingen, en als dat niet staaft met wat ze verwacht hadden, dan is het zeer onaantrekkelijk. Dus hier komen we weer op het punt waarbij het niets uit maakt (richting het 0 punt).quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jouw praktijk, maar dat maakt het niet tot een algemene waarheid vrees ik.
Reken er maar op dat uiterlijk uitmaakt. Maar innerlijk is ook zeker niet onbelangrijk nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor de één misschien wat meer dan de ander, het ligt er echt aan hoe iemand zich voelt. Overigens moeten "hele knappe" mensen zichzelf bijbenen. Ik kan me nog goed herinneren dat iemand zijn uiterlijk niet consistent was met zijn innerlijk (twijfelend, en proberen te overtuigen aan mensen wat hij kan) waardoor diegene juist onaantrekkelijk werd voor vrouwen. En hierbij heb je weer een voorbeeld van een wolf in schapenkleding. Mensen hebben verwachtingen, en als dat niet staaft met wat ze verwacht hadden, dan is het zeer onaantrekkelijk. Dus hier komen we weer op het punt waarbij het niets uit maakt (richting het 0 punt).
Dan ben je een jongen. Mannen vallen op uiterlijk, vrouwen vallen op innerlijk. Post maar een foto van je laatste vriend, wedden dat jij hem mooi vind maar het niet volgens maatschappelijke maatstaven is (ja ik ben hier direct in:) )quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Reken er maar op dat uiterlijk uitmaakt. Maar innerlijk is ook zeker niet onbelangrijk nee.
Ja, er word meer geluld dan geneuktquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef mytec het volgende:
wat gaan deze topics weer snel, ben je ff weg worden er 2 topics vol gelult
Zo waar, een verrot innerlijk kan je niks mee opbouwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Reken er maar op dat uiterlijk uitmaakt. Maar innerlijk is ook zeker niet onbelangrijk nee.
Ja ik ga hier even zomaar een foto posten van iemand anders die ik ken, wat denk jij nou.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan ben je een jongen. Mannen vallen op uiterlijk, vrouwen vallen op innerlijk. Post maar een foto van je laatste vriend, wedden dat jij hem mooi vind maar het niet volgens maatschappelijke maatstaven is (ja ik ben hier direct in:) )
*meldquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo waar, een verrot innerlijk kan je niks mee opbouwen.
Het is volgens mij wel een beetje zo dat als vrouwen iemand aantrekkelijk vinden (wat dan vooral op innerlijk is gebaseerd), hem ook eerder knap vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik ga hier even zomaar een foto posten van iemand anders die ik ken, wat denk jij nou.
Maar nee ik ben geen jongen, en het is niet zo zwart wit als jij stelt dat mannen enkel op uiterlijk vallen en vrouwen enkel op innerlijk.
ja idd, morgen maar weer ff stad in. maar als ik te moe ben ben ik niet vrolijk genoeg en dan gaat ut kut. dus zie wel weer ff.quote:
Wees eens eerlijk: Je laatste ex, werd je verliefd op hem om hoe hij was of om zijn uiterlijk? Ik durf te wedden dat je nog steeds gek op hem was, al besloot hij op een dag zijn haar geel te verven en een rare oorbel te dragen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik ga hier even zomaar een foto posten van iemand anders die ik ken, wat denk jij nou.
Maar nee ik ben geen jongen, en het is niet zo zwart wit als jij stelt dat mannen enkel op uiterlijk vallen en vrouwen enkel op innerlijk.
Probeer het al 5 jaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen, als je kan veranderen is daar niks mis mee.
Echt, ongelooflijk de verbale poep die je weet uit te kotsen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
Dan ben je een jongen. Mannen vallen op uiterlijk, vrouwen vallen op innerlijk. Post maar een foto van je laatste vriend, wedden dat jij hem mooi vind maar het niet volgens maatschappelijke maatstaven is (ja ik ben hier direct in:) )
Beter kan ik het niet uitleggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel een beetje zo dat als vrouwen iemand aantrekkelijk vinden (wat dan vooral op innerlijk is gebaseerd), hem ook eerder knap vinden.
Tuurlijk, maar zo zwart wit als hij het stelt is het ook weer niet. Voor enkel seks is uiterlijk het belangrijkst voor mij, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkst. Maar het oog wil ook wat, en als iemand een verrot uiterlijk heeft is de kans dat hij überhaupt zo ver komt dat er sprake kan zijn van een relatie vrij klein, hoe oppervlakkig dit ook is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel een beetje zo dat als vrouwen iemand aantrekkelijk vinden (wat dan vooral op innerlijk is gebaseerd), hem ook eerder knap vinden.
verrot is onverzorgd en dus automatisch niks. je moet wel altijd verzorgd zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo zwart wit als hij het stelt is het ook weer niet. Voor enkel seks is uiterlijk het belangrijkst voor mij, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkst. Maar het oog wil ook wat, en als iemand een verrot uiterlijk heeft is de kans dat hij überhaupt zo ver komt dat er sprake kan zijn van een relatie vrij klein, hoe oppervlakkig dit ook is.
Mijn laatste ex was 99% uiterlijk. No joke.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk: Je laatste ex, werd je verliefd op hem om hoe hij was of om zijn uiterlijk? Ik durf te wedden dat je nog steeds gek op hem was, al besloot hij op een dag zijn haar geel te verven en een rare oorbel te dragen.
Eens, ik ben weer de grote compromiseurquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo zwart wit als hij het stelt is het ook weer niet. Voor enkel seks is uiterlijk het belangrijkst voor mij, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkst. Maar het oog wil ook wat, en als iemand een verrot uiterlijk heeft is de kans dat hij überhaupt zo ver komt dat er sprake kan zijn van een relatie vrij klein, hoe oppervlakkig dit ook is.
kun je hem omschrijvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn laatste ex was 99% uiterlijk. No joke.
Heerlijke vent om te zien, nog steeds trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |