abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98885076

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_98885093
had niet gezien :@
Finally, someone let me out of my cage
pi_98885114
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:27 schreef minibeer het volgende:
had niet gezien :@
Het is al goed jochie. :*
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:28:02 #4
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_98885124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:

dan gaan ze je opbellen bij vermoeden troll te zijn
of zo
Ik maak wel een nieuw account :')
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_98885158
wat gaan deze topics weer snel, ben je ff weg worden er 2 topics vol gelult
pi_98885171
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jouw praktijk, maar dat maakt het niet tot een algemene waarheid vrees ik.
Voor de één misschien wat meer dan de ander, het ligt er echt aan hoe iemand zich voelt. Overigens moeten "hele knappe" mensen zichzelf bijbenen. Ik kan me nog goed herinneren dat iemand zijn uiterlijk niet consistent was met zijn innerlijk (twijfelend, en proberen te overtuigen aan mensen wat hij kan) waardoor diegene juist onaantrekkelijk werd voor vrouwen. En hierbij heb je weer een voorbeeld van een wolf in schapenkleding. Mensen hebben verwachtingen, en als dat niet staaft met wat ze verwacht hadden, dan is het zeer onaantrekkelijk. Dus hier komen we weer op het punt waarbij het niets uit maakt (richting het 0 punt).
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98885225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor de één misschien wat meer dan de ander, het ligt er echt aan hoe iemand zich voelt. Overigens moeten "hele knappe" mensen zichzelf bijbenen. Ik kan me nog goed herinneren dat iemand zijn uiterlijk niet consistent was met zijn innerlijk (twijfelend, en proberen te overtuigen aan mensen wat hij kan) waardoor diegene juist onaantrekkelijk werd voor vrouwen. En hierbij heb je weer een voorbeeld van een wolf in schapenkleding. Mensen hebben verwachtingen, en als dat niet staaft met wat ze verwacht hadden, dan is het zeer onaantrekkelijk. Dus hier komen we weer op het punt waarbij het niets uit maakt (richting het 0 punt).
Reken er maar op dat uiterlijk uitmaakt. Maar innerlijk is ook zeker niet onbelangrijk nee.
pi_98885273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Reken er maar op dat uiterlijk uitmaakt. Maar innerlijk is ook zeker niet onbelangrijk nee.
Dan ben je een jongen. Mannen vallen op uiterlijk, vrouwen vallen op innerlijk. Post maar een foto van je laatste vriend, wedden dat jij hem mooi vind maar het niet volgens maatschappelijke maatstaven is (ja ik ben hier direct in:) )
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_98885282
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef mytec het volgende:
wat gaan deze topics weer snel, ben je ff weg worden er 2 topics vol gelult
Ja, er word meer geluld dan geneukt :').
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:31:56 #10
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98885322
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zo waar, een verrot innerlijk kan je niks mee opbouwen.
pi_98885360
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dan ben je een jongen. Mannen vallen op uiterlijk, vrouwen vallen op innerlijk. Post maar een foto van je laatste vriend, wedden dat jij hem mooi vind maar het niet volgens maatschappelijke maatstaven is (ja ik ben hier direct in:) )
Ja ik ga hier even zomaar een foto posten van iemand anders die ik ken, wat denk jij nou.
Maar nee ik ben geen jongen, en het is niet zo zwart wit als jij stelt dat mannen enkel op uiterlijk vallen en vrouwen enkel op innerlijk.
pi_98885414
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Zo waar, een verrot innerlijk kan je niks mee opbouwen.
*meld :').
pi_98885421
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja ik ga hier even zomaar een foto posten van iemand anders die ik ken, wat denk jij nou.
Maar nee ik ben geen jongen, en het is niet zo zwart wit als jij stelt dat mannen enkel op uiterlijk vallen en vrouwen enkel op innerlijk.
Het is volgens mij wel een beetje zo dat als vrouwen iemand aantrekkelijk vinden (wat dan vooral op innerlijk is gebaseerd), hem ook eerder knap vinden.
pi_98885444
quote:
6s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Ja, er word meer geluld dan geneukt :').
ja idd, morgen maar weer ff stad in. maar als ik te moe ben ben ik niet vrolijk genoeg en dan gaat ut kut. dus zie wel weer ff.
pi_98885457
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk: Je laatste ex, werd je verliefd op hem om hoe hij was of om zijn uiterlijk? Ik durf te wedden dat je nog steeds gek op hem was, al besloot hij op een dag zijn haar geel te verven en een rare oorbel te dragen.
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:34:49 #16
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98885469
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef r8v2 het volgende:

[..]

*meld :').
Wat wil je daarmee zeggen, als je kan veranderen is daar niks mis mee.
pi_98885501
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen, als je kan veranderen is daar niks mis mee.
Probeer het al 5 jaar :').
pi_98885510
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
Echt, ongelooflijk de verbale poep die je weet uit te kotsen.
pi_98885532
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:

[..]

Het is volgens mij wel een beetje zo dat als vrouwen iemand aantrekkelijk vinden (wat dan vooral op innerlijk is gebaseerd), hem ook eerder knap vinden.
Beter kan ik het niet uitleggen :D Bedankt!
pi_98885544
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar zo zwart wit als hij het stelt is het ook weer niet. Voor enkel seks is uiterlijk het belangrijkst voor mij, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkst. Maar het oog wil ook wat, en als iemand een verrot uiterlijk heeft is de kans dat hij überhaupt zo ver komt dat er sprake kan zijn van een relatie vrij klein, hoe oppervlakkig dit ook is.
pi_98885580
ver
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar zo zwart wit als hij het stelt is het ook weer niet. Voor enkel seks is uiterlijk het belangrijkst voor mij, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkst. Maar het oog wil ook wat, en als iemand een verrot uiterlijk heeft is de kans dat hij überhaupt zo ver komt dat er sprake kan zijn van een relatie vrij klein, hoe oppervlakkig dit ook is.
verrot is onverzorgd en dus automatisch niks. je moet wel altijd verzorgd zijn.
pi_98885605
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wees eens eerlijk: Je laatste ex, werd je verliefd op hem om hoe hij was of om zijn uiterlijk? Ik durf te wedden dat je nog steeds gek op hem was, al besloot hij op een dag zijn haar geel te verven en een rare oorbel te dragen.
Mijn laatste ex was 99% uiterlijk. No joke.
Heerlijke vent om te zien, nog steeds trouwens.
pi_98885623
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Eens, ik ben weer de grote compromiseur :P
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:37:52 #24
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98885641
quote:
15s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:35 schreef r8v2 het volgende:

[..]

Probeer het al 5 jaar :').
Waar gaat het mis dan?
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:38:05 #25
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98885654
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Mijn laatste ex was 99% uiterlijk. No joke.
Heerlijke vent om te zien, nog steeds trouwens.
kun je hem omschrijven

ben wel benieuwd naar wat jij heerlijk vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')