SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Ik maak wel een nieuw accountquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
dan gaan ze je opbellen bij vermoeden troll te zijn
of zo
Voor de één misschien wat meer dan de ander, het ligt er echt aan hoe iemand zich voelt. Overigens moeten "hele knappe" mensen zichzelf bijbenen. Ik kan me nog goed herinneren dat iemand zijn uiterlijk niet consistent was met zijn innerlijk (twijfelend, en proberen te overtuigen aan mensen wat hij kan) waardoor diegene juist onaantrekkelijk werd voor vrouwen. En hierbij heb je weer een voorbeeld van een wolf in schapenkleding. Mensen hebben verwachtingen, en als dat niet staaft met wat ze verwacht hadden, dan is het zeer onaantrekkelijk. Dus hier komen we weer op het punt waarbij het niets uit maakt (richting het 0 punt).quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jouw praktijk, maar dat maakt het niet tot een algemene waarheid vrees ik.
Reken er maar op dat uiterlijk uitmaakt. Maar innerlijk is ook zeker niet onbelangrijk nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor de één misschien wat meer dan de ander, het ligt er echt aan hoe iemand zich voelt. Overigens moeten "hele knappe" mensen zichzelf bijbenen. Ik kan me nog goed herinneren dat iemand zijn uiterlijk niet consistent was met zijn innerlijk (twijfelend, en proberen te overtuigen aan mensen wat hij kan) waardoor diegene juist onaantrekkelijk werd voor vrouwen. En hierbij heb je weer een voorbeeld van een wolf in schapenkleding. Mensen hebben verwachtingen, en als dat niet staaft met wat ze verwacht hadden, dan is het zeer onaantrekkelijk. Dus hier komen we weer op het punt waarbij het niets uit maakt (richting het 0 punt).
Dan ben je een jongen. Mannen vallen op uiterlijk, vrouwen vallen op innerlijk. Post maar een foto van je laatste vriend, wedden dat jij hem mooi vind maar het niet volgens maatschappelijke maatstaven is (ja ik ben hier direct in:) )quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Reken er maar op dat uiterlijk uitmaakt. Maar innerlijk is ook zeker niet onbelangrijk nee.
Ja, er word meer geluld dan geneuktquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef mytec het volgende:
wat gaan deze topics weer snel, ben je ff weg worden er 2 topics vol gelult
Zo waar, een verrot innerlijk kan je niks mee opbouwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Reken er maar op dat uiterlijk uitmaakt. Maar innerlijk is ook zeker niet onbelangrijk nee.
Ja ik ga hier even zomaar een foto posten van iemand anders die ik ken, wat denk jij nou.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan ben je een jongen. Mannen vallen op uiterlijk, vrouwen vallen op innerlijk. Post maar een foto van je laatste vriend, wedden dat jij hem mooi vind maar het niet volgens maatschappelijke maatstaven is (ja ik ben hier direct in:) )
*meldquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo waar, een verrot innerlijk kan je niks mee opbouwen.
Het is volgens mij wel een beetje zo dat als vrouwen iemand aantrekkelijk vinden (wat dan vooral op innerlijk is gebaseerd), hem ook eerder knap vinden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik ga hier even zomaar een foto posten van iemand anders die ik ken, wat denk jij nou.
Maar nee ik ben geen jongen, en het is niet zo zwart wit als jij stelt dat mannen enkel op uiterlijk vallen en vrouwen enkel op innerlijk.
ja idd, morgen maar weer ff stad in. maar als ik te moe ben ben ik niet vrolijk genoeg en dan gaat ut kut. dus zie wel weer ff.quote:
Wees eens eerlijk: Je laatste ex, werd je verliefd op hem om hoe hij was of om zijn uiterlijk? Ik durf te wedden dat je nog steeds gek op hem was, al besloot hij op een dag zijn haar geel te verven en een rare oorbel te dragen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja ik ga hier even zomaar een foto posten van iemand anders die ik ken, wat denk jij nou.
Maar nee ik ben geen jongen, en het is niet zo zwart wit als jij stelt dat mannen enkel op uiterlijk vallen en vrouwen enkel op innerlijk.
Probeer het al 5 jaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen, als je kan veranderen is daar niks mis mee.
Echt, ongelooflijk de verbale poep die je weet uit te kotsen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
Dan ben je een jongen. Mannen vallen op uiterlijk, vrouwen vallen op innerlijk. Post maar een foto van je laatste vriend, wedden dat jij hem mooi vind maar het niet volgens maatschappelijke maatstaven is (ja ik ben hier direct in:) )
Beter kan ik het niet uitleggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel een beetje zo dat als vrouwen iemand aantrekkelijk vinden (wat dan vooral op innerlijk is gebaseerd), hem ook eerder knap vinden.
Tuurlijk, maar zo zwart wit als hij het stelt is het ook weer niet. Voor enkel seks is uiterlijk het belangrijkst voor mij, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkst. Maar het oog wil ook wat, en als iemand een verrot uiterlijk heeft is de kans dat hij überhaupt zo ver komt dat er sprake kan zijn van een relatie vrij klein, hoe oppervlakkig dit ook is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
Het is volgens mij wel een beetje zo dat als vrouwen iemand aantrekkelijk vinden (wat dan vooral op innerlijk is gebaseerd), hem ook eerder knap vinden.
verrot is onverzorgd en dus automatisch niks. je moet wel altijd verzorgd zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo zwart wit als hij het stelt is het ook weer niet. Voor enkel seks is uiterlijk het belangrijkst voor mij, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkst. Maar het oog wil ook wat, en als iemand een verrot uiterlijk heeft is de kans dat hij überhaupt zo ver komt dat er sprake kan zijn van een relatie vrij klein, hoe oppervlakkig dit ook is.
Mijn laatste ex was 99% uiterlijk. No joke.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wees eens eerlijk: Je laatste ex, werd je verliefd op hem om hoe hij was of om zijn uiterlijk? Ik durf te wedden dat je nog steeds gek op hem was, al besloot hij op een dag zijn haar geel te verven en een rare oorbel te dragen.
Eens, ik ben weer de grote compromiseurquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zo zwart wit als hij het stelt is het ook weer niet. Voor enkel seks is uiterlijk het belangrijkst voor mij, maar voor een relatie is innerlijk het belangrijkst. Maar het oog wil ook wat, en als iemand een verrot uiterlijk heeft is de kans dat hij überhaupt zo ver komt dat er sprake kan zijn van een relatie vrij klein, hoe oppervlakkig dit ook is.
kun je hem omschrijvenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn laatste ex was 99% uiterlijk. No joke.
Heerlijke vent om te zien, nog steeds trouwens.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat is erg belangrijk ja, dus uiterlijk speelt sowieso mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef mytec het volgende:
ver
[..]
verrot is onverzorgd en dus automatisch niks. je moet wel altijd verzorgd zijn.
Er is zelfs een lilliputter in een rolstoel die talloze vrouwen versiert en zelfs met super knappe vrouwen slaapt. Uiterlijk maakt niets uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En innerlijk dan? Misschien stomme vraag wat is je ex natuurlijk :pquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn laatste ex was 99% uiterlijk. No joke.
Heerlijke vent om te zien, nog steeds trouwens.
Ik heb het idee dat lanterfant weer van dr stoel gaat glibberen zoquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
kun je hem omschrijven
ben wel benieuwd naar wat jij heerlijk vindt
Weetikveul. Teveel dingen om me aan te ergerenquote:
Donker haar, wel te lang naar mijn algemene smaak maar vooruit, mooi lichaam, leuk koppie met een leuke grijns erop geplakt en mooie lichte ogen. Ruim een kop groter dan ik en gespierde armen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
kun je hem omschrijven
ben wel benieuwd naar wat jij heerlijk vindt
Verzorgt zijn is natuurlijk erg belangrijk, ik zeg ook niet dat je er onverzorgd uit moet zienquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is erg belangrijk ja, dus uiterlijk speelt sowieso mee.
Sprookjes bestaan, zolang je er zelf maar in gelooft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef firefly3 het volgende:
Er is zelfs een lilliputter in een rolstoel die talloze vrouwen versiert en zelfs met super knappe vrouwen slaapt. Uiterlijk maakt niets uit.
Uitzondering bevestigt te regel. Omdat er een zo iemand is geldt dat niet meteen voor alles, het bevestigt juist dat het allemaal niet zo een twee drie in een paar regeltjes te vangen is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er is zelfs een lilliputter in een rolstoel die talloze vrouwen versiert en zelfs met super knappe vrouwen slaapt. Uiterlijk maakt niets uit.
ken ik jou haha, ben net naar de kapper geweest hoor xdquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Donker haar, wel te lang naar mijn algemene smaak maar vooruit, mooi lichaam, leuk koppie met een leuke grijns erop geplakt en mooie lichte ogen. Ruim een kop groter dan ik en gespierde armen.
Het is een prima jongen, hij heeft ook humor enzo maar niet het type waar je een langdurige relatie mee kan hebben. Het was vrij kort maar krachtig, en ik vond het heerlijk dat uitgerekend hij mij helemaal geweldig vond.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En innerlijk dan? Misschien stomme vraag wat is je ex natuurlijk :p
"Op mensen afstappen" is ook veel te direct.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Op internet heeft iedereen altijd de mond vol van "op mensen afstappen, openingszin dit, versieren dat" maar in het dagelijks leven zie je dat in casu haast nooit iemand daadwerkelijk doen.
Ben het trouwens wel met je eens dat mannen meer op uiterlijk selecteren en vrouwen meer op innerlijk (of status/rijkdom, over het algemeen), maar verder stel je het zo zwart/wit dat het lachwekkend wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pas als ze één geheel zijn gevormd, heb je het meeste succes. Waarbij je uitstraling gelijk staat aan je innerlijk, en geen rare spelletjes speelt en je eigen persoonlijkheid naar de buitenwereld durft te tonen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:38 schreef Id_do_her het volgende:
Het innerlijk en uiterlijk vormen samen één geheel, denk ik.
Jij zegt dat uiterlijk totaal onbelangrijk is. Dat is uiteraard onjuist.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verzorgt zijn is natuurlijk erg belangrijk, ik zeg ook niet dat je er onverzorgd uit moet zienOnverzorgd zijn is heel wat anders dan er minder knap uit zien.
Nee, maar vertel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef mytec het volgende:
huh
[..]
ken ik jou haha, ben net naar de kapper geweest hoor xd
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
oja beetje spieren in de armen weet ik sinds de beurt trouwens wel te waarderen
omdat je in die armen ook dingen zag opzwellen en je kon ze soms ook vasthouden. ja, dan werd je wel echt genomen zeg maar.
goeie ouwe tijd.
Inderdaad, en ik was er een half jaar geleden 1 van. Ik heb mezelf gedwongen om vrouwen te benaderen, waardoor het uiteindelijk een gewoonte werd en het uitgaan steeds leuker werd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:40 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Op internet heeft iedereen altijd de mond vol van "op mensen afstappen, openingszin dit, versieren dat" maar in het dagelijks leven zie je dat in casu haast nooit iemand daadwerkelijk doen.
haha ik fitnessdequote:
Uit de bundel... onze ouwe doorgewinterde rot verteld?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
omdat je in die armen ook dingen zag opzwellen en je kon ze soms ook vasthouden. ja, dan werd je wel echt genomen zeg maar.
goeie ouwe tijd.
Ik heb gespierde armen altijd al geil gevonden eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
goeie ouwe tijd.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Weetikveul. Teveel dingen om me aan te ergeren. 9 tot 5 baan waar ik niet voor gemaakt ben. Te weinig vrouwvolk om me heen.
Dus dat is een excuus? Ik werk ook van 8-5, doodop in het weekend maar ik ben wel de moeite waard. Wat let je danquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Weetikveul. Teveel dingen om me aan te ergeren. 9 tot 5 baan waar ik niet voor gemaakt ben. Te weinig vrouwvolk om me heen.
Op wat voor manier dan tutjequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is een prima jongen, hij heeft ook humor enzo maar niet het type waar je een langdurige relatie mee kan hebben. Het was vrij kort maar krachtig, en ik vond het heerlijk dat uitgerekend hij mij helemaal geweldig vond.
Je bent nog steeds een kutkneus, aan je suffe copy/paste verhaaltjes te zien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef firefly3 het volgende:
Inderdaad, en ik was er een half jaar geleden 1 van. Ik heb mezelf gedwongen om vrouwen te benaderen, waardoor het uiteindelijk een gewoonte werd en het uitgaan steeds leuker werd.
Volgens mij alle meisjes hier; misschien moet ik maar gaan opdrukkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik heb gespierde armen altijd al geil gevonden eigenlijk.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef mytec het volgende:
[..]
haha ik fitnessdedonker haar , net naar de kapper geweest werd achter te lang:P heb alleen wel een tatoo ;-)
Dat is in vrouwen erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Pas als ze één geheel zijn gevormd, heb je het meeste succes. Waarbij je uitstraling gelijk staat aan je innerlijk, en geen rare spelletjes speelt en je eigen persoonlijkheid naar de buitenwereld durft te tonen.
Wat voor manier wat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op wat voor manier dan tutjeWaarom dat zo was enzo.
Gewoon nieuwsgierig trouwens
Dat denk ik ook inderdaad, het is ook gewoon puur dat zwart/wit gewauwel wat mij stoort hierin.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben het trouwens wel met je eens dat mannen meer op uiterlijk selecteren en vrouwen meer op innerlijk (of status/rijkdom, over het algemeen), maar verder stel je het zo zwart/wit dat het lachwekkend wordt.
ja 1 dagje uit het verledenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Uit de bundel... onze ouwe doorgewinterde rot verteld?
Ik heb sowieso een broertje dood aan dit soort Jehova-getuigen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat denk ik ook inderdaad, het is ook gewoon puur dat zwart/wit gewauwel wat mij stoort hierin.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat dan alle andere activiteiten opschuiven naar het weekend waardoor ik geen tijd heb voor vrouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus dat is een excuus? Ik werk ook van 8-5, doodop in het weekend maar ik ben wel de moeite waard. Wat let je dan
Het gaat allemaal om je innerlijk. Als je een goed innerlijk hebt, verzorg je jezelf automatisch goed waardoor je er beter uit ziet en dit ook daadwerkelijk je innerlijk is die mensen meteen aan je zien. Niet om indruk te wekken op anderen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jij zegt dat uiterlijk totaal onbelangrijk is. Dat is uiteraard onjuist.
Het is gewoon nogal persoon en situatie afhankelijk allemaal, maar het is ideaal als je op zowel het gebied van innerlijk als van uiterlijk goed scoort.
Dit is wel helemaal waar. Jezelf dwingen in een situatie waar je wel met meisjes/mensen om moet gaan kan een wereld doen opengaan. Het enige wat je daarvoor nodig hebt is genoeg lef op pure wanhoop dat je wel móet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik was er een half jaar geleden 1 van. Ik heb mezelf gedwongen om vrouwen te benaderen, waardoor het uiteindelijk een gewoonte werd en het uitgaan steeds leuker werd.
Ah doelde je daarop, nouja het zou hem gewoon niet worden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven waar hadden we het nou over![]()
Waarom geen relatiemateriaal.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is een prima jongen, hij heeft ook humor enzo maar niet het type waar je een langdurige relatie mee kan hebben. Het was vrij kort maar krachtig, en ik vond het heerlijk dat uitgerekend hij mij helemaal geweldig vond.
Niks mis met indruk wekken. Het innerlijk is belangrijk, maar het is niet het enige wat telt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat allemaal om je innerlijk. Als je een goed innerlijk hebt, verzorg je jezelf automatisch goed waardoor je er beter uit ziet en dit ook daadwerkelijk je innerlijk is die mensen meteen aan je zien. Niet om indruk te wekken op anderen.
Gelul, anders was niemand single geweest en had iedereen met de eerste de beste genoegen genomen.quote:
QFT!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelul, anders was niemand single geweest en had iedereen met de eerste de beste genoegen genomen.
Ik kijk vaak bij chasin denim, jack en jones en soms h&m, maar ik weet niet of dat bij je stylo pastquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:49 schreef Newbie114 het volgende:
Ik ga morgen winkelen. Iemand suggesties voor winkels?
Ik ook. En als je alleen winkelt (nu niet het geval) is het dan raar om het kassameisje naar haar mening te vragen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kijk vaak bij chasin denim, jack en jones en soms h&m, maar ik weet niet of dat bij je stylo pastIk moet ook weer eens gaan winkelen trouwens, ik heb alleen maar vage shirts en ga binnenkort op vakantie
Zat plekken om vrouwen tegen het lijf te lopen tijdens werkquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Omdat dan alle andere activiteiten opschuiven naar het weekend waardoor ik geen tijd heb voor vrouwen.
Aha ok, maar dat maak je toch zelf of het werkt, en tuurlijk zijn er wel basisdingen die moeten kloppen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah doelde je daarop, nouja het zou hem gewoon niet worden.![]()
Hij is nu gewoon een goede vriend van me en dat werkt veel beter, in een relatie zijn er toch bepaalde eisen en grenzen die je elkaar stelt en een paar fundamentele zou hij op de lange termijn niet vol kunnen houden.
Dat is niet waar Techno, want niet iedereen heeft die perfecte innergame!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelul, anders was niemand single geweest en had iedereen met de eerste de beste genoegen genomen.
Dat is bullshit en dat weet je.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is niet waar Techno, want niet iedereen heeft die perfecte innergame!
Je kan natuurlijk niet allemaal zoals mij zijn hequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naast dat je ook op innerlijk wel selectief kunt zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]?
Ik moet dingen altijd visualiseren
hugo boss, armani , bikkembergs . goed spul, wel prijzig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kijk vaak bij chasin denim, jack en jones en soms h&m, maar ik weet niet of dat bij je stylo pastIk moet ook weer eens gaan winkelen trouwens, ik heb alleen maar vage shirts en ga binnenkort op vakantie
Ik zat al te wachten op een nuance.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naast dat je ook op innerlijk wel selectief kunt zijn.
zou niet het kassameisje vragen, die is immers bezig met afrekenen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook. En als je alleen winkelt (nu niet het geval) is het dan raar om het kassameisje naar haar mening te vragen?
Een beetje gespierde armen is gewoon gezond. Maar teveel spieren kan weer afschrikwekkend en nadelig zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vind je dat echt mooi?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
![]()
Mijn ex heeft wel een wat jongensachtiger lichaam maarja daar heeft hij ook de leeftijd naar.
Maar goed die kerel op dat plaatje past perfect tussen wat ik super vind qua uiterlijk.
die kerel traint heel en heel veel, en je moet er ook nog aanleg voor hebben. ben al blij dat ik sinds ik fitness een beetje spieren in me buik zie. chest zie je sneller gelukkig ;-)quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
![]()
Mijn ex heeft wel een wat jongensachtiger lichaam maarja daar heeft hij ook de leeftijd naar.
Maar goed die kerel op dat plaatje past perfect tussen wat ik super vind qua uiterlijk.
Prijzige dingen... Niet zo mijn stijl, ben meer van de gekreukte tshirts dan dat ik armani aan zou doen (oke, er staat armani op. Daar voel ik me echt niet baziger om). Bovendien heb ik er niet genoeg geld voorquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef mytec het volgende:
[..]
hugo boss, armani , bikkembergs . goed spul, wel prijzig.
Och vertel maar, wat vind ik aantrekkelijk en wat is afschrikwekkend? Blijkbaar weet jij dit beter dan ikzelf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een beetje gespierde armen is gewoon gezond. Maar teveel spieren kan weer afschrikwekkend en nadelig zijn.
Een beetje after shave opdoen kan lekker ruiken, maar teveel opdoen kan weer afschrikwekkend zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een beetje gespierde armen is gewoon gezond. Maar teveel spieren kan weer afschrikwekkend en nadelig zijn.
Ja dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:53 schreef palawan het volgende:
[..]
zou niet het kassameisje vragen, die is immers bezig met afrekenen.
Maar er zijn wel van die andere vrouwen in de winkel die rondlopen om je te helpen meestal toch?
Niet met mijn werkquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat plekken om vrouwen tegen het lijf te lopen tijdens werk
[..]
Aha ok, maar dat maak je toch zelf of het werkt, en tuurlijk zijn er wel basisdingen die moeten kloppen.
zeker weten dat hij veel traint. En ook van die eiwit preparaten of wat zijn het waarschijnlijk. Gaat mij een beetje te verquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef mytec het volgende:
[..]
die kerel traint heel en heel veel, en je moet er ook nog aanleg voor hebben. ben al blij dat ik sinds ik fitness een beetje spieren in me buik zie. chest zie je sneller gelukkig ;-)
Jup, minder gespierd is ook prima maar deze kerel heeft ook nog eens een goed uitziend gezicht wat het mooi afmaakt.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef Crutch het volgende:
Een beetje after shave opdoen kan lekker ruiken, maar teveel opdoen kan weer afschrikwekkend zijn.
Wat is je punt?
Heb je nog meer van die wijsheidstegeltjes?
Ik denk wel 99% van alle vrouwen naieve doosquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
![]()
Buikspieren = heel weinig vet hebben, beetje trainen. (dat vet kwijtraken kost ook veel trainen, daar niet van)quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef palawan het volgende:
[..]
zeker weten dat hij veel traint. En ook van die eiwit preparaten of wat zijn het waarschijnlijk. Gaat mij een beetje te ver
Wat is er toch opeens jochie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik denk wel 99% van alle vrouwen naieve doos.
How you doin'quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jup, minder gespierd is ook prima maar deze kerel heeft ook nog eens een goed uitziend gezicht wat het mooi afmaakt.
Ik vind het er zo nep uitzien, dus ook niet mooi. Hij heeft wel een goede kop, dat zeker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Jup, minder gespierd is ook prima maar deze kerel heeft ook nog eens een goed uitziend gezicht wat het mooi afmaakt.
Lichaamstaal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen als je zo verliefd bent dat je niet meer kan praten?
Het is ook wel erg gespierd inderdaad, maar vooral zijn armen zijn mooi. Borst en buik hoeft niet zo nee, maar vooral zijn kop is leuk ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik vind het er zo nep uitzien, dus ook niet mooi. Hij heeft wel een goede kop, dat zeker.
Kledingwinkels en dan niet verkoopsters raadplegen, maar shopaholics die ter plaatse zijn.quote:
Ik heb het over 96% van de vrouwen. 4% heeft nog een specifieke wens waar ze gek op zijn (bijv mensen die alleen op gothics vallen, mensen die overdreven veel spierballen hebben, mensen die super lang zijn etc) kortom een bepaald type.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Och vertel maar, wat vind ik aantrekkelijk en wat is afschrikwekkend? Blijkbaar weet jij dit beter dan ikzelf.
koop juist niet de shirts met armani erop ;-) vind ik tokkiequote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Prijzige dingen... Niet zo mijn stijl, ben meer van de gekreukte tshirts dan dat ik armani aan zou doen (oke, er staat armani op. Daar voel ik me echt niet baziger om). Bovendien heb ik er niet genoeg geld voor
kweenie waar je woont maar in Veenendaal heb je wel een hoop goede winkels op een kluitje zittonquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
Omvallen?quote:
Dat je het niet met me eens bent betekend natuurlijk niet dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
![]()
Het was geen nuance, ik was het niet met Techno eens.
Oh sorry bibi-kun.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
![]()
Het was geen nuance, ik was het niet met Techno eens.
Reken maar dat ik daar niet bij zit, het is leuk om naar te kijken maar absoluut geen eis.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over 96% van de vrouwen. 4% heeft nog een specifieke wens waar ze gek op zijn (bijv mensen die alleen op gothics vallen, mensen die overdreven veel spierballen hebben, mensen die super lang zijn etc) kortom een bepaald type.
Je kunt net bij die 4% zitten die gewoon valt voor super gespierde mannen. Waar ik het over heb zijn mensen die ook middelen gebruiken waardoor de spieren er onnatuurlijk uit zien.
opbouwen van buikspieren kost eiwitten en vet. je kan niet van mager naar gespierd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Buikspieren = heel weinig vet hebben, beetje trainen. (dat vet kwijtraken kost ook veel trainen, daar niet van)
Niet proberen te praten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
Dan wat is nut om armani te kopen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef mytec het volgende:
[..]
koop juist niet de shirts met armani erop ;-) vind ik tokkie
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat je het niet met me eens bent betekend natuurlijk niet dat je gelijk hebt.
broeken zijn fijn, goeie kwaliteit geef toe te duur. sommige shirts zijn ook mooi en zitten chill. koop het alleen afgeprijsd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan wat is nut om armani te kopen?
Als het van twee kanten komt gaat het alsnog vanzelf, dan heb je niet eens een half woord nodig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef Id_do_her het volgende:
Was het maar zo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het van twee kanten komt gaat het alsnog vanzelf, dan heb je niet eens een half woord nodig.
Waarom loop je zo willekeurig met percentages te strooien?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over 96% van de vrouwen. 4% heeft nog een specifieke wens waar ze gek op zijn (bijv mensen die alleen op gothics vallen, mensen die overdreven veel spierballen hebben, mensen die super lang zijn etc) kortom een bepaald type.
Je kunt net bij die 4% zitten die gewoon valt voor super gespierde mannen. Waar ik het over heb zijn mensen die ook middelen gebruiken waardoor de spieren er onnatuurlijk uit zien.
Damn, jij hebt 't wel te pakken jong.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het van twee kanten komt gaat het alsnog vanzelf, dan heb je niet eens een half woord nodig.
Ondertussen trainen, ook werken aan je vetreductie (meer dan trainen). Of je moet al -10% vet op je buik hebben (minimale vetgehalte voor sixpack, dacht ik zo (ik zit zelf op 15% hele lichaam, buik 16/17 ofzo)quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:00 schreef mytec het volgende:
[..]
opbouwen van buikspieren kost eiwitten en vet. je kan niet van mager naar gespierd.
Afgeprijsd wel ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:01 schreef mytec het volgende:
[..]
broeken zijn fijn, goeie kwaliteit geef toe te duur. sommige shirts zijn ook mooi en zitten chill. koop het alleen afgeprijsd.
Het is wel Mera waarover je het hebt hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Damn, jij hebt 't wel te pakken jong.
Pas je op dat ze er niet met je creditcard vandoor gaat?
ik moet het nog meten, bij mij is het nog te vet. terwijl ik wel wat meer vet in me armen kan gebruiken. ga in spanje weer gewoon bakken zuivel eten veel eiwitten en vaak trainen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ondertussen trainen, ook werken aan je vetreductie (meer dan trainen). Of je moet al -10% vet op je buik hebben (minimale vetgehalte voor sixpack, dacht ik zo (ik zit zelf op 15% hele lichaam, buik 16/17 ofzo)
Je legt het zelf al uit, dat probeerde ik jou duidelijk te makenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Reken maar dat ik daar niet bij zit, het is leuk om naar te kijken maar absoluut geen eis.
Maar goed wat is je punt? Té is nooit goed hè.
Niet fijn om vet te verliezen, maar voor spieren is het idd goed idee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef mytec het volgende:
[..]
ik moet het nog meten, bij mij is het nog te vet. terwijl ik wel wat meer vet in me armen kan gebruiken. ga in spanje weer gewoon bakken zuivel eten veel eiwitten en vaak trainen.
Nou ja, meestal ben ik het wel met je eens hoor. Maar dat alleen innerlijk ertoe doet, is gewoon een politiekcorrecte dooddoener.quote:
Het kan er wel degelijk alleen toe doen maar in de meeste gevallen is het toch het uiterlijk wat je als eerste zietquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, meestal ben ik het wel met je eens hoor. Maar dat alleen innerlijk ertoe doet, is gewoon een politiekcorrecte dooddoener.
Ze heeft een goede baan, en verdient zelf geld zat. So, no worries.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:01 schreef Crutch het volgende:
Pas je op dat ze er niet met je creditcard vandoor gaat?
Kun je dan niet niet beter zo'n creatineshake naar binnen ketsen na het sporten?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef mytec het volgende:
[..]
ik moet het nog meten, bij mij is het nog te vet. terwijl ik wel wat meer vet in me armen kan gebruiken. ga in spanje weer gewoon bakken zuivel eten veel eiwitten en vaak trainen.
zo vet ben ik ook weer niet denk ik. eigenlijk geen idee wat mijn percentage zal zijn. maar het is nice als je vooruit gang zietquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet fijn om vet te verliezen, maar voor spieren is het idd goed idee.
Ik kan me niet voorstellen dat jij geil wordt van.. ik noem een Ien Dales ofzo?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
Het kan er wel degelijk alleen toe doen maar in de meeste gevallen is het toch het uiterlijk wat je als eerste ziet
Dat heb je goed geregeld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze heeft een goede baan, en verdient zelf geld zat. So, no worries.
Daar ben ik het wel mee eens, maar niet met het argument waarmee je het ondersteunde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, meestal ben ik het wel met je eens hoor. Maar dat alleen innerlijk ertoe doet, is gewoon een politiekcorrecte dooddoener.
Die 96% weet ik nog van een statistisch onderzoek. Ze hadden onderzoek gedaan bij een stuk of 500 vrouwen ong.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom loop je zo willekeurig met percentages te strooien?
Kerel ik weet toch zeker zelf wel wat mijn 'eisen' zijn, dat hoef jij mij niet duidelijk te maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je legt het zelf al uit, dat probeerde ik jou duidelijk te makenMaar dan moet diegene het niet voor zichzelf verpesten door een slecht innerlijk te hebben. Ik bedoel hierbij niet "the bad guy spelen", want er zijn er genoeg die daar op vallen. Hiermee bedoel ik de zwakke beta man, die ondanks zo'n uiterlijk begint te huilen om de kleinste dingen.
Iewquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij geil wordt van.. ik noem een Ien Dales ofzo?
creatine is voor een hoger uithoudingsvermogen. meer pump. werkt wel zorgt voor tijdelijk meer vocht in je spieren. allen niet te vaak nemen en ik had ook hele vieze creatine drinks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kun je dan niet niet beter zo'n creatineshake naar binnen ketsen na het sporten?
True.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Klopt, vroeger vond ik versterkers zwaar, nu al niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef mytec het volgende:
[..]
zo vet ben ik ook weer niet denk ik. eigenlijk geen idee wat mijn percentage zal zijn. maar het is nice als je vooruit gang ziet
Oke, het moet dus vooraf?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef mytec het volgende:
[..]
creatine is voor een hoger uithoudingsvermogen. meer pump. werkt wel zorgt voor tijdelijk meer vocht in je spieren. allen niet te vaak nemen en ik had ook hele vieze creatine drinks.
Maar als lelijke vrouw ben je dus fucked begrijp ik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die 96% weet ik nog van een statistisch onderzoek. Ze hadden onderzoek gedaan bij een stuk of 500 vrouwen ong.
Bij de knapste mensen komen er alsnog maar een enkeling langs in de avond als diegene maar saai aan de bar hangt. Dit is een goed voorbeeld hoe belangrijk innerlijk is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan er wel degelijk alleen toe doen maar in de meeste gevallen is het toch het uiterlijk wat je als eerste ziet
Linkje naar het onderzoek?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef firefly3 het volgende:
Die 96% weet ik nog van een statistisch onderzoek. Ze hadden onderzoek gedaan bij een stuk of 500 vrouwen ong.
creatine moet vooraf ja, maar als je begint niet gebruiken. je hebt nog genoeg rek om dan rustig aan te beginnen. ik ben ook te ver doorgeschoten vorig jaar 3 x in de week te zwaar me armen belasten. kreeg er blauwe plekken van.quote:
Koop gewoon wat je leuk vind en lekker in voelt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:09 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand nog winkeltips? Anders loop ik dalijk de coolcat (:') (al ebben ze wel vette dingen)) binnen...
So true.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Linkje naar het onderzoek?
FYI, There are three kinds of lies: Lies, damn lies and statistics.
Zo kan ik er ook wel een paar verzinnen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij de knapste mensen komen er alsnog maar een enkeling langs in de avond als diegene maar saai aan de bar hangt. Dit is een goed voorbeeld hoe belangrijk innerlijk is.
Gewoon niets erbij gebruiken. Beter voor je spieren. Laatste is wel goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:09 schreef mytec het volgende:
[..]
creatine moet vooraf ja, maar als je begint niet gebruiken. je hebt nog genoeg rek om dan rustig aan te beginnen. ik ben ook te ver doorgeschoten vorig jaar 3 x in de week te zwaar me armen belasten. kreeg er blauwe plekken van.
goed eten is belangrijk, genoeg slaap ook. en flink sporten.
Nee, vraag maar aan Mpj. Die krijgt ook veel aandacht om zijn uiterlijk terwijl hij vaak niets bijzonders doet en qua innerlijk hij wel iets extraverter zou willen zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij de knapste mensen komen er alsnog maar een enkeling langs in de avond als diegene maar saai aan de bar hangt. Dit is een goed voorbeeld hoe belangrijk innerlijk is.
Ik zit erover te denken een hoed te kopen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Koop gewoon wat je leuk vind en lekker in voelt.
Laatst nog in een club: Hij werd door iedereen gezien als iemand die IEDEREEN kon scoren. Hij raakte in gesprek met een meid, en hij probeerde haar te zoenen. Maar ze gaf niet toequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kerel ik weet toch zeker zelf wel wat mijn 'eisen' zijn, dat hoef jij mij niet duidelijk te maken.
Ik zeg toch ook niet dat uiterlijk het innerlijk overruled? Ik zeg dat innerlijk belangrijk is, maar uiterlijk ook zeker wel een rol speelt in tegenstelling tot wat jij zegt.
Dus goed innerlijk, matig uiterlijk > slecht innerlijk, goed uiterlijk.
Maar die verliezen het in het algemeen beiden van goed innerlijk + goed uiterlijk.
Wijs mij trouwens eens een zwakke bèta man aan die zo'n uiterlijk heeft.
Ik heb een hekel aan extroverte mensen, wordt ik altijd jaloers opquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, vraag maar aan Mpj. Die krijgt ook veel aandacht om zijn uiterlijk terwijl hij vaak niets bijzonders doet en qua innerlijk hij wel iets extraverter zou willen zijn.
Tuurlijk, maak dat vooral jezelf wijs. Als George Clooney de hele avond aan de bar hangt moet hij de dames alsnog van zichzelf afslaan zoals vliegen op de stroop afkomen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef firefly3 het volgende:
Dan doe je dat, desnoods vraag je aan een leuke meid daar of ze even beoordeeld of het leuk staat heb je meteen een startzinquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken een hoed te kopen...
Niet gebruikelijk maar zeker niet raarquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ook. En als je alleen winkelt (nu niet het geval) is het dan raar om het kassameisje naar haar mening te vragen?
'hee meisje, dit is de eerste keer dat ik weer buiten kom in jarenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan doe je dat, desnoods vraag je aan een leuke meid daar of ze even beoordeeld of het leuk staat heb je meteen een startzin
George Clooney is bekend, ik denk dat dat een uitzondering is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk, maak dat vooral jezelf wijs. Als George Clooney de hele avond aan de bar hangt moet hij de dames alsnog van zichzelf afslaan zoals vliegen op de stroop afkomen.
Oh wow, je geeft een voorbeeld nu is het een algemene waarheid geworden dat uiterlijk er absoluut niet toe doet inderdaad!quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laatst nog in een club: Hij werd door iedereen gezien als iemand die IEDEREEN kon scoren. Hij raakte in gesprek met een meid, en hij probeerde haar te zoenen. Maar ze gaf niet toe![]()
Zelf sprak ik haar heel even, en ze ging met mij mee die avond. Het blijkt dus hij vroeg "mag ik je zoenen?). Hoppa, daar zat hij dan , uren lang met haar gesproken in the friendzone in de discotheek, zichzelf te kwalificeren omdat hij het telkens had over zijn sport waar hij zo goed in is
Daarom alleen als je alleen bent, anders kun je de mensen die mee gaan dat vragen. Toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Niet gebruikelijk maar zeker niet raar
hoedjes falen heel vaak bij mannen, vooral wanneer je geen inzicht hebt in kleding.. zou ik niet doen, het ziet er dan heel hopeloos uit. alleen van die artistieke figuren kunnen charmante hoedjes uitzoeken bij hun looks, stijl, outfit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken een hoed te kopen...
Ja dat is een optie, de kans dat ze alleen leuk zegt of niet leuk is alleen heel grootquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
'hee meisje, dit is de eerste keer dat ik weer buiten kom in jarenhoe staat deze hoed?' klinkt niet verkeerd
JEZUS LANT WAT DOE JE?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hoedjes falen heel vaak bij mannen, vooral wanneer je geen inzicht hebt in kleding.. zou ik niet doen, het ziet er dan heel hopeloos uit. alleen van die artistieke figuren kunnen charmante hoedjes uitzoeken bij hun looks, stijl, outfit.
Ik zie mezelf graag als artistiek. Al laat mijn fantasie vaak te wensen over, of doet het juist teveel zijn best.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
hoedjes falen heel vaak bij mannen, vooral wanneer je geen inzicht hebt in kleding.. zou ik niet doen, het ziet er dan heel hopeloos uit. alleen van die artistieke figuren kunnen charmante hoedjes uitzoeken bij hun looks, stijl, outfit.
Nee, want als je lekker genoeg bent heb je altijd aanspraak. Ik zie er alles behalve uit als George of Johnny... en toch heb nooit gebrek aan vrouwelijke aandacht. Ook al hang ik suf aan de bar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef minibeer het volgende:
George Clooney is bekend, ik denk dat dat een uitzondering is.
Je hebt innerlijk en innerlijk. Volgens mij bedoel je hierbij "iemand die heeeeel lief is". Logisch dat je niet op hem valt als hij te lief is en tegelijkertijd op een rare manier jou benaderd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh wow, je geeft een voorbeeld nu is het een algemene waarheid geworden dat uiterlijk er absoluut niet toe doet inderdaad!
Niet dus.
Laatst nog in de kroeg een of andere gozer die bij iedereen bekend staat als het hebben van een geweldig innerlijk, nou hij kwam meteen half tegen me aan staan met zijn arm om me heen. Die mocht hij dus meteen terug hebben en ik ging niet met hem mee naar huis.
Imo, moet je het kunnen dragen anders lijk je gay of gewoon zielig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf graag als artistiek. Al laat mijn fantasie vaak te wensen over, of doet het juist teveel zijn best.
Dan vraag ik: oke, wat zou je me dan aanraden? Ik heb de afgelopen 3 jaar in de kelder geleefd, dus wat is er nu in? (of zou ik 'hot' gebruiken? Klinkt een beetje gay imo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is een optie, de kans dat ze alleen leuk zegt of niet leuk is alleen heel groot
Daarom vraag ik het me af of ik het kan dragenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Imo, moet je het kunnen dragen anders lijk je gay of gewoon zielig.
Nee ik bedoel niet iemand die heeeel lief is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt innerlijk en innerlijk. Volgens mij bedoel je hierbij "iemand die heeeeel lief is". Logisch dat je niet op hem valt als hij te lief is en tegelijkertijd op een rare manier jou benaderd.
Probeer het uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het me af of ik het kan dragen
Het moet inderdaad echt goed bij het totaal plaatje passen, maar wie weet past het wel in zijn totaal plaatje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heey ik ben ook een autist. Halloquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als ik het op mezelf betrek denk ik wel dat vrouwen meer waarde hechten aan innerlijk dan aan uiterlijk want ik heb wel die sportschool body maar ook asperger. Er zijn ook plenty lelijke mannen die lekkere wijven scoren omdat ze een vlotte babbel en/of sprankelende persoonlijkheid hebben. Zo'n Gieltje Beelen bijvoorbeeld. Dus innerlijk->uiterlijk.
Dat roep ik ook steeds, maar meneer beweert steeds dat uiterlijk totaal onbelangrijk is en dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als ik het op mezelf betrek denk ik wel dat vrouwen meer waarde hechten aan innerlijk dan aan uiterlijk want ik heb wel die sportschool body maar ook asperger. Er zijn ook plenty lelijke mannen die lekkere wijven scoren omdat ze een vlotte babbel en/of sprankelende persoonlijkheid hebben. Zo'n Gieltje Beelen bijvoorbeeld. Dus innerlijk->uiterlijk.
Nee kneus, het draait om uiterlijk. Sex sells and all that.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Je hebt innerlijk en innerlijk. Volgens mij bedoel je hierbij "iemand die heeeeel lief is". Logisch dat je niet op hem valt als hij te lief is en tegelijkertijd op een rare manier jou benaderd.
Nee iets in de zin van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:16 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan vraag ik: oke, wat zou je me dan aanraden? Ik heb de afgelopen 3 jaar in de kelder geleefd, dus wat is er nu in? (of zou ik 'hot' gebruiken? Klinkt een beetje gay imo.
serieus of zit je me te dollenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heey ik ben ook een autist. Hallo
Dan hang je niet suf genoegquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, want als je lekker genoeg bent heb je altijd aanspraak. Ik zie er alles behalve uit als George of Johnny... en toch heb nooit gebrek aan vrouwelijke aandacht. Ook al hang ik suf aan de bar.
Gieltje Beelen heeft zich op verschillende vlakken Schumacheriaans laten bijschaven én hij heeft een sterrenstatus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Zijn innerlijk is consistent met zijn uiterlijk. Dat zie je aan zijn uitstraling. Als hij dat niet was, dan kregen vrouwen een raar gevoel als ze bij hem in de buurt kwamen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Tuurlijk, maak dat vooral jezelf wijs. Als George Clooney de hele avond aan de bar hangt moet hij de dames alsnog van zichzelf afslaan zoals vliegen op de stroop afkomen.
Dat klinkt herkenbaar, misschien ben ik in veel situaties ook te lief waardoor ik niet aantrekkelijk gevonden word door meisjes,quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:15 schreef firefly3 het volgende:
Geen diagnose gesteld, maar kan er wel mee door (met een milde vorm dan wel, ook een soort asperger)quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
serieus of zit je me te dollen
Ik krijg een raar gevoel van iemand die constant erg blij is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zijn innerlijk is consistent met zijn uiterlijk. Dat zie je aan zijn uitstraling. Als hij dat niet was, dan kregen vrouwen een raar gevoel als ze bij hem in de buurt kwamen.
Gelul, maar dat snapt een wanna-be alpha als jij niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef firefly3 het volgende:
Zijn innerlijk is consistent met zijn uiterlijk. Dat zie je aan zijn uitstraling. Als hij dat niet was, dan kregen vrouwen een raar gevoel als ze bij hem in de buurt kwamen.
ja ik ook milde vorm. Niks aan te doen man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Geen diagnose gesteld, maar kan er wel mee door (met een milde vorm dan wel, ook een soort asperger)
Mja opzich... Niet eens zo'n slecht idee! Ik onthoud dit, ga nu slapen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee iets in de zin van.
'Hee (mag ik misschien wat vragen blabla etc) ik zat en beetje rond te kijken en vroeg me af of 'dit hoedje' een beetje staat. Wat vind jij ervan.
Eventueel kan je daar dan weer verder op bouwen, wat ze zou aanraden en of ze zelf hoedjes draagt.
Inderdaad, persoonlijkheid is het eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:17 schreef RandyMcRanderson het volgende:
idd pilletje op ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik krijg een raar gevoel van iemand die constant erg blij is.
Halve wereld is autistisch. Big deal rightquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:20 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
ja ik ook milde vorm. Niks aan te doen man.
Nee simpele, het draait om geld macht en status.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:21 schreef firefly3 het volgende:
Inderdaad, persoonlijkheid is het eigenlijk
Ja, echt he?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Crutch het volgende:
Iedereen is autist en iedereen heeft borderline.
Ik vind het te makkelijk hoe snel mensen tegenwoordig (zelfs door een professional) hun heil in autisme zoeken.
Wel makkelijk excuus voor als je iets niet van de grond krijgt; "o ja, nou ik ben autistisch he?"
Helaas wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee simpele, het draait om geld macht en status.
Daarom, dat bedoel ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Crutch het volgende:
Iedereen is autist en iedereen heeft borderline.
Ik vind het te makkelijk hoe snel mensen tegenwoordig (zelfs door een professional) hun heil in autisme zoeken.
Wel makkelijk excuus voor als je iets niet van de grond krijgt; "o ja, nou ik ben autistisch he?"
Ook dat ja. Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daarom, dat bedoel ik ook![]()
Als je als kind van 5 naar de psych gaat en zegt dattie druk is, heeft uw ADHD. of ADD.
Dat komt omdat diegene het faked. Met altijd blij zijn bedoel ik dus dat je als manszijnde gewoon een positief persoon moet zijn en ernaar moet streven om leuke dingen te doen. Uiteraard kan iemand niet echt altijd blij zijn, maar je kunt wel leren om goed om te gaan met de negatieve dingen die je eventueel in je leven kunt meemaken. En hoe oprechter en sterker die vrolijkheid, hoe beter. Met de nadruk op oprecht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:19 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik krijg een raar gevoel van iemand die constant erg blij is.
Zo had mijn broertje ook iemand in de klas op de basisschool. Dat kind flipte m bijna elke dag, en de rest moest hem niet boos maken 'want hij is een autist' en kan er dus niets aan doen dat hij mensen wurgt en meisjes slaat en zijn broek omlaag trekt in de klas.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ook dat ja. Je slaat de spijker op z'n kop.
Niet alleen dan, ook iemand die oprecht altijd blij is zou mij de kriebels geven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat komt omdat diegene het faked. Met altijd blij zijn bedoel ik dus dat je als manszijnde gewoon een positief persoon moet zijn en ernaar moet streven om leuke dingen te doen. Uiteraard kan iemand niet echt altijd blij zijn, maar je kunt wel leren om goed om te gaan met de negatieve dingen die je eventueel in je leven kunt meemaken. En hoe oprechter en sterker die vrolijkheid, hoe beter. Met de nadruk op oprecht.
Daarom voor een keer. Ik ga echt nog veel experimenteren later, als dat erin zit danquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef mytec het volgende:
[..]
nah je bent niet jezelf, voor een keer wel lachen.
Haha trollquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee simpele, het draait om geld macht en status.
Als het cijfer groot genoeg is zijn er altijd vrouwen die met hem mee gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha troll![]()
Het zou echt erg zijn als je daadwerkelijk denkt dat je vrouwen versiert door te vertellen hoeveel je op je bankrekening hebt staan
QFT.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het cijfer groot genoeg is zijn er altijd vrouwen die met hem mee gaan.
Heel vroeger reden we nog over stoffige wegen met paard en wegen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn gewoon niks gewend tegenwoordig, daarom plakken ze er maar een labeltje op
wel doen in een vetrouwde omgeving ;-)quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Daarom voor een keer. Ik ga echt nog veel experimenteren later, als dat erin zit dan
Met blij zijn bedoel ik van binnen blij zijn met het leven en gelukkig zijn. Dus een gelukkig persoon van binnen. Niet iemand die de hele dag zit te lachen en de entertainer uit hangtquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet alleen dan, ook iemand die oprecht altijd blij is zou mij de kriebels geven.
De enige die trolt ben jij. Of je bent gewoon echt zo dom als het achtereind van een varken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef firefly3 het volgende:
Haha troll![]()
Het zou echt erg zijn als je daadwerkelijk denkt dat je vrouwen versiert door te vertellen hoeveel je op je bankrekening hebt staan
Zeg dat dan meteen in plaats van te roepen dat je voor succes altijd erg blij moet zijn. Dat is heel wat anders dan gewoon gelukkig zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met blij zijn bedoel ik van binnen blij zijn met het leven en gelukkig zijn. Dus een gelukkig persoon van binnen. Niet iemand die de hele dag zit te lachen en de entertainer uit hangt
Ik weet, genoeg voorbereiding et cetera. Tripsitter, zowieso, spullen laten testen zodat je geen vergif eet, goed op de dosis letten en inlezen met wat het doet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef mytec het volgende:
[..]
wel doen in een vetrouwde omgeving ;-)
Ja, de golddiggers. Dat is die 4% weer die iets specifieks zoekt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het cijfer groot genoeg is zijn er altijd vrouwen die met hem mee gaan.
Bron.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, de golddiggers. Dat is die 4% weer die iets specifieks zoekt.
Inderdaad, dat is gewoon onmenselijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:25 schreef moneyfornothing het volgende:
Niet alleen dan, ook iemand die oprecht altijd blij is zou mij de kriebels geven.
We weten nu inderdaad beter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heel vroeger reden we nog over stoffige wegen met paard en wegen.
Hoorde je toen iemand over astma?
Vroeger liet een boer zijn boterham vallen in de stal, maar pakte 'm op en veegde 'm nog effe af om vervolgens de boterham nog op te eten.
Hoorde je toen iemand over EHEC of wat voor type E-coli dan ook?
Kom eens met bronnen, i.p.v. zwak gezever?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:29 schreef firefly3 het volgende:
Ja, de golddiggers. Dat is die 4% weer die iets specifieks zoekt.
Hou er eens mee op om ideaal beelden te vormen met enkele woorden uit het woordenboek en dan te zeggen: "als je zo bent ben je aantrekkelijk".quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Met blij zijn bedoel ik van binnen blij zijn met het leven en gelukkig zijn. Dus een gelukkig persoon van binnen. Niet iemand die de hele dag zit te lachen en de entertainer uit hangt
Alsikinje.comquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Kom eens met bronnen, i.p.v. zwak gezever?
Ben je zo wereldvreemd dat je niet weet hoe sommige vrouwen op geld belust zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha troll![]()
Ga leuke dingen met hem doen, ben er voor hem, zorg dat hij niet alleen aan de kanker denkt, en bid? Dat is wat ik zou doen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet niet of jullie dit boeit of dat het relevant is of wat dan ook. Maar ik heb gisteren te horen gekregen dat een goede vriend van me kanker heeft. Dit is geen grapje of wat dan ook.
Wat moet ik nu doen?
Ja inderdaad, beetje verkeerde woordkeuze van me.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zeg dat dan meteen in plaats van te roepen dat je voor succes altijd erg blij moet zijn. Dat is heel wat anders dan gewoon gelukkig zijn.
Bedankt man.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:32 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ga leuke dingen met hem doen, ben er voor hem, zorg dat hij niet alleen aan de kanker denkt, en bid? Dat is wat ik zou doen...
Dat is klote man. Hopelijk is het geneesbaar. Wat te doen? Hem steunen natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet niet of jullie dit boeit of dat het relevant is of wat dan ook. Maar ik heb gisteren te horen gekregen dat een goede vriend van me kanker heeft. Dit is geen grapje of zo.
Wat moet ik nu doen?
Astma bestond ' werkelijk ' niet.quote:
Nee, niet geneesbaar, het is nu wachten op de dokter, om te horen hoe lang nog.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is klote man. Hopelijk is het geneesbaar. Wat te doen? Hem steunen natuurlijk.
Hem steunen door tijd met hem te spenderen als hij daar behoefte aan heeft. Een luisterend oor zijn etc.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
Ik weet niet of jullie dit boeit of dat het relevant is of wat dan ook. Maar ik heb gisteren te horen gekregen dat een goede vriend van me kanker heeft. Dit is geen grapje of zo.
Wat moet ik nu doen?
Sorry man, dat is echt niet leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
Nee, niet geneesbaar, het is nu wachten op de dokter, om te horen hoe lang nog.
Oh sterkte bdw. Is het geneesbaar? Help hem dan vechten. Zorg anders dat het laatste jaren van hem fantastisch wordenquote:
Damn, sterkte ermee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jaren? Soms (of vaak?) gaat zoiets helaas heel snel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh sterkte bdw. Is het geneesbaar? Help hem dan vechten. Zorg anders dat het laatste jaren van hem fantastisch worden
True, maar astma is tenminste nog fysiek. Beter dan al die psychische labeltjes waarvan de criteria niet altijd even helder zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Astma bestond ' werkelijk ' niet.
En met het poepvoorbeeld wil ik aangeven dat we qua afweersysteem veel sterker waren.
Tegenwoordig (kuch) word je zo beschermd opgevoed dat je steeds minder bestand bent tegen bacteriën enzulks,
Fuck hequote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen en hem vooral niet uit de weggaan omdat je niet weet hoe je jezelf daarmee moet verhouden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
Wat moet ik nu doen?
Zorg dat zijn laatste tijd op aarde de mooiste van zijn leven wordt en luister naar hem, steun hem, en hoop dat hij niet zijn dagen in het ziekenhuis moet slijten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is klote man. Hopelijk is het geneesbaar. Wat te doen? Hem steunen natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:34 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oh sterkte bdw. Is het geneesbaar? Help hem dan vechten. Zorg anders dat het laatste jaren van hem fantastisch worden
Bedankt allemaal.quote:
Ik durfde er niet naar toe, veel te bang dat ik iets verkeerd doe.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gewoon blijven doen en hem vooral niet uit de weggaan omdat je niet weet hoe je jezelf daarmee moet verhouden.
Ah, dankje voor de uitleg. Dat klinkt wel logisch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Astma bestond ' werkelijk ' niet.
En met het poepvoorbeeld wil ik aangeven dat we qua afweersysteem veel sterker waren.
Tegenwoordig (kuch) word je zo beschermd opgevoed dat je steeds minder bestand bent tegen bacteriën enzulks,
Die put wil ik al helemaal niet opentrekken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
True, maar astma is tenminste nog fysiek. Beter dan al die psychische labeltjes waarvan de criteria niet altijd even helder zijn.
Niet naar toe gaan is erger dan iets verkeerd doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik durfde er niet naar toe, veel te bang dat ik iets verkeerd doe.
Wat doe jij dan als je kind onhandelbaar is en blijft, en/of duidelijk niet goed kan functioneren?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die put wil ik al helemaal niet opentrekken.![]()
Ik zal mij of mijn kinderen nooit maar dan ook nooit naar een pillenschuiver of psycholoog sturen.
Zwaar klote, vind het echt kut voor jou en natuurlijk voor die vriendquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:31 schreef Id_do_her het volgende:
Wat moet ik nu doen?
De bron heb ik niet meer. Maar het blijkt dus er ongeveer 4% een extra voorkeur hebben voor een bepaald type met een motief erachter. En voor deze 4% die een extreme voorkeur hebben, hoef je het niet te doen (klein percentage die extra voorkeur hebben op extremere types bijv gothics, alto's, lange mensen, korte mensen, kale mensen, mensen met lang haar, nerds, wielrenners, mensen met tattoo's, oudere mensen, jonge mensen).quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Bron.
Elke afwijking van jouw stellingen gooi jij op die 4%, maar waar baseer je dat überhaupt op?
Ok, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen of doen. Het is op het werk en ik kwam er vandaag achter dat mijn baas iedereen heeft ingelicht maar ik ben overgeslagen blijkbaar..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet naar toe gaan is erger dan iets verkeerd doen.
Je kan denk ik gewoon vragen of het uitkomt/of hij er zin in heeft, als iedereen dat denkt zit hij ook nog in zn eentje daar... Maar ik kan me ook wel voorstellen dat hij er soms geen zin in heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dank je wel..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zwaar klote, vind het echt kut voor jou en natuurlijk voor die vriend
Ik weet echt niet of ik iets kan adviseren. Beter kan je het niet maken, maar steun en liefde is wat mensen vaak nog op de been houdt in dat soort tijden. Meer kan ik niet adviseren, en meer kan jij denk ik ook niet doen.
Sterkte!!
'Is' kan, maar 'blijft'...nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je kind onhandelbaar is en blijft?
Wat bedoelt men met 'extra voorkeur'? Ik val namelijk echt wel bij meer dan 4% in de smaak, kan ik je vertellenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De bron heb ik niet meer. Maar het blijkt dus er ongeveer 4% een extra voorkeur hebben voor een bepaald type met een motief erachter. En voor deze 4% die een extreme voorkeur hebben, hoef je het niet te doen (klein percentage die extra voorkeur hebben op extremere types bijv gothics, alto's, lange mensen, korte mensen, kale mensen, mensen met lang haar, nerds, wielrenners, mensen met tattoo's, oudere mensen, jonge mensen).
Wat veel voorkomt helaas, is dat mensen het juist laten afweten. Maak je geen zorgen. Hij zal niet van je verwachten dat je het kunt oplossen. Het heeft ook geen zin om voortdurend over die ziekte te praten. Even een korte update en hoe het met hem gaat en dan over de gewone dingen praten zoals altijd. Ga juist eerder wat vaker langs.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat was met 500 vrouwen? Dat zijn er niet bijzonder veel, zeg maar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De bron heb ik niet meer. Maar het blijkt dus er ongeveer 4% een extra voorkeur hebben voor een bepaald type met een motief erachter. En voor deze 4% die een extreme voorkeur hebben, hoef je het niet te doen (klein percentage die extra voorkeur hebben op extremere types bijv gothics, alto's, lange mensen, korte mensen, kale mensen, mensen met lang haar, nerds, wielrenners, mensen met tattoo's, oudere mensen, jonge mensen).
Dit is wel waar. Ik weet niet of je de posters van SIRE hebt gezien die enige tijd terug in alle bushokjes hingen. Dat mensen met een ongeneeslijke aandoening vaak worden verlaten door vrienden en familie omdat die er niet mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat veel voorkomt helaas, is dat mensen het juist laten afweten. Maak je geen zorgen. Hij zal niet van je verwachten dat je het kunt oplossen. Het heeft ook geen zin om voortdurend over die ziekte te praten. Even een korte update en hoe het met hem gaat en dan over de gewone dingen praten zoals altijd. Ga juist eerder wat vaker langs.
Met extra voorkeur bedoel ik dus dat bepaalde vrouwen een extra zwak hebben voor een bepaald type, los van al de andere eigenschappen die je nog hebt. De meeste mensen vinden je leuk vanwege je persoonlijkheid, maar er is een klein percentage die jou gewoon leuk vind omdat je lang haar hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat bedoelt men met 'extra voorkeur'? Ik val namelijk echt wel bij meer dan 4% in de smaak, kan ik je vertellen
Echt bedankt voor alles, leute. Ik ga er morgen gewoon heen, niks doen kan ook niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat veel voorkomt helaas, is dat mensen het juist laten afweten. Maak je geen zorgen. Hij zal niet van je verwachten dat je het kunt oplossen. Het heeft ook geen zin om voortdurend over die ziekte te praten. Even een korte update en hoe het met hem gaat en dan over de gewone dingen praten zoals altijd. Ga juist eerder wat vaker langs.
Denk dat je firefly bedoeltquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mystiknogwat.
om wat voor waaiers dingen ging het eigenlijk?
van die oosterse fan dingen, of op batterijen ventilators?
ik heb de hele tijd die oosterse waaiers in me hoofd. is dat fout? klopt dat beeld?
ik wil het even zeker weten
Nee, gewoon een waaier, te koop bij elke Chinese of andere Aziatische winkel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
@mystiknogwat.
om wat voor waaiers dingen ging het eigenlijk?
van die oosterse fan dingen, of op batterijen ventilators?
ik heb de hele tijd die oosterse waaiers in me hoofd. is dat fout? klopt dat beeld?
ik wil het even zeker weten
Hij bedoelt Mera, en ik weet wat Mera bedoelde.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
Denk dat je firefly bedoeltIk heb het niet over waaiers gehad.
De enige die dat doet is vuurvliegje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
Zijn we nou nog zonder statistische experts aan het strooien met percentages?
meranogwat bedoelde ik.(had ik aangepast)quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Denk dat je firefly bedoeltIk heb het niet over waaiers gehad.
dus al die 3 verhalen over waaiers, dat zijn allemaal oosterse waaiers die die meisjes bij zich hadden? en niet een tijdelijke waaier, omdat het menukaart ofzo was.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, gewoon een waaier, te koop bij elke Chinese of andere Aziatische winkel.
Oosterse waaiers inderdaad, en er zijn best veel meisjes die er eentje bij zich hebben. Niet alleen meisjes trouwens, heb er zelf ook nogal wat en met mij velen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:47 schreef mylifeisgrey het volgende:
dus al die 3 verhalen over waaiers, dat zijn allemaal oosterse waaiers die die meisjes bij zich hadden? en niet een tijdelijke waaier, omdat het menukaart ofzo was.
hoeveel meisjes hebben waaiers bij zich in hun handtas?
ja maar je neemt toch niet alles wat je ergens hebt liggen, altijd met je mee naar buiten.... maargoed, het zal eigenlijk wel niet belangrijk voor me zijn wat vrouwen in hun handtras alllemaal meenemen ofzoiets.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Oosterse waaiers inderdaad, en er zijn best veel meisjes die er eentje bij zich hebben. Niet alleen meisjes trouwens, heb er zelf ook nogal wat en met mij velen.
Genoeg mannen die er ook eentje meenemen, maar ik neem aan dat je nog nooit op een housefeestje bent geweest?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja maar die neem je toch niet mee naar buiten. maargoed, het zal eigenlijk wel niet belangrijk voor me zijn wat vrouwen in hun handtras alllemaal meenemen ofzoiets.
Die dingen die je bij de chinees krijgt zeker?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Oosterse waaiers inderdaad, en er zijn best veel meisjes die er eentje bij zich hebben. Niet alleen meisjes trouwens, heb er zelf ook nogal wat en met mij velen.
Ik ken er eentje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Betamannetje @ work.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Genoeg mannen die er ook eentje meenemen, maar ik neem aan dat je nog nooit op een housefeestje bent geweest?
Mag je in mijn geval wel een aardige waaier meenemen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Goed om je scheten mee weg te wuiven.
Nee kneus, die neem je niet mee om indruk te maken, maar omdat het doorgaans bloedheet is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:52 schreef firefly3 het volgende:
Betamannetje @ work.
Methode: Indruk maken met waaier(Maar eigenlijk de rol vervullen van een beta mannetje en waaieren voor de neus van een vrouw). Dit is hilarisch
ah daarvoor heeft die "mooie" meid hem bijzich zeker, en vandaar ook nog met parfumquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waarom zou je dingen die je territorium markeren wegwuiven?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:51 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik laat me waaieren door vrouwenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee kneus, die neem je niet mee om indruk te maken, maar omdat het doorgaans bloedheet is.
Zullen we firefly nomineren als de grootste faalhaas van 2011 op FOK? Veel triester kan het iig niet worden.quote:
oh nee dat is niet de bedoeling.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Betamannetje @ work.
Methode: Indruk maken met waaier(Maar eigenlijk de rol vervullen van een beta mannetje en waaieren voor de neus van een vrouw). Dit is hilarisch
Volgende keer gaan jij en ik uit. Durf je het aan? Iedereen mag meekijken, we gaan ook fotos makenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Zullen we firefly nomineren als de grootste faalhaas van 2011 op FOK? Veel triester kan het iig niet worden.
Om je vrienden ervan te laten genieten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou je dingen die je territorium markeren wegwuiven?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgende keer gaan jij en ik uit. Durf je het aan? Iedereen mag meekijken, we gaan ook fotos maken
Als je er maar zelf echt achter staat wat je doet, en niet ermee bedoelt om indruk op haar te wekken. Op de één of ander manier voelen ze het dan aan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh nee dat is niet de bedoeling.
ik dacht aan wel maar heel eventjes, en stoppen als de ander dat nog niet wil.
en niet meteen met waaiers komen, maar tussen andere conversational threads door(die ik nog niet zoveel heb)
Ja, is goed. Kan jij beteutert toekijken dat alle vrouwelijke aandacht niet naar jou uitgaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:57 schreef firefly3 het volgende:
Volgende keer gaan jij en ik uit. Durf je het aan? Iedereen mag meekijken, we gaan ook fotos maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |