Ik bid voor het glazuur in je nieuwe potquote:
Hou es op met dat gezwaai en klets es gezellig mee ja!quote:
in dolfinarium vonden we vaak hele tekeningen van stront op de muren tot aan het plafondquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou es op met dat gezwaai en klets es gezellig mee ja!
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
in dolfinarium vonden we vaak hele tekeningen van stront op de muren tot aan het plafond
quote:
da mag heul niemeerquote:
Daarom ben ik er ook zo blij meequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef senesta het volgende:
[..]Ik wist helemaal niet wie wie was, gefeliciteerd!
Hihi of hondjes die gebruikte tampons uit de struiken vissen en opeten en dan drie dagen later uitkotsen en dat je dan die kots helemaal moet ontleden om te zien of alles dr uit isquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
da mag heul niemeer
maar dat was altijd heel ranzig (of gebruikte maandverbandjes tegen de wanden etc).
quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Je houdt je gelijk al niet aan de TT Senes
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou ik ben 9e geworden van de 10, maar dan nog
oh Faas is ook zo'n ransbak hoor, die jat het liefst uit de wcprullenbak, en dan neemt ze het stiekem mee naar boven, waar vloerbedekking ligtquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi of hondjes die gebruikte tampons uit de struiken vissen en opeten en dan drie dagen later uitkotsen en dat je dan die kots helemaal moet ontleden om te zien of alles dr uit is
Aangezien ik al jaren alleen in het Engels schrijf, absoluut nietquote:
Lijkt me een goeie testquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat leuke hondje voor Greys komt naar Nederland trouwens, in een opvanggezin met 15 katten![]()
![]()
![]()
![]()
Als die 15 katten het gaan overleven bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Arm beest met 15katten. Nou dan moet hij/zij? Boor zeker wel aankunnen
Nou als dat Greys niet overtuigd dat zij met katten kan dan weet ik het niet meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dat leuke hondje voor Greys komt naar Nederland trouwens, in een opvanggezin met 15 katten![]()
![]()
![]()
![]()
Was wel een vriendelijk hondje volgens mij ja. Heb je dat filmpje niet gezien?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:11 schreef Greys het volgende:
S heeft haar nog niet eens gezien, maar da's een kleinigheidje
Zeiden ze verder nog iets ofzo? Of het een sociaal hondje is of happertje?
Ik had dat filmpje na twee tellen alweer uit gezet, ik kon het niet aanzien, die stakkers in die hokken. Want bij Pluisje (welk boxnr heeft die ook alweer?) zit nog een ander klein sprietenkopje dat zo blij tegen de muur aan springt. Ik lig er echt van wakker, van zulke beelden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Was wel een vriendelijk hondje volgens mij ja. Heb je dat filmpje niet gezien?
Gelijk aan het begin staat zij er ook op. In het begin zie je die 2 honden elkaar grijpen en zij doet niet mee..daarna zie je haar ook ergens rustig staan. Ziet er wel uit als een lief hondje. Ze nemen sowieso ook alleen de sociale honden mee.
Past ze wel op dat ze die lavalamp niet per ongeluk naar buiten mikt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:15 schreef senesta het volgende:
Ik heb het plan om morgen te gaan schilderen.
En ik heb heb met Samara geshopped voor haar kamertje.
Hoezo een meisje-meisje
http://www.kwantum.nl/behang-en-verf/behang/vinylbehang/1137102
http://www.kwantum.nl/verlichting/hanglampen/kronen/1551999
En een roze lavalamp, madame is in haar nopjes
Pluisje is wel bijna onecht, hoe ze er uit zietquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach ja, Pluisje krijgt in ieder geval een kans in Nederland![]()
[ afbeelding ]
Ik weet nog amper iets, ik vind haar op het eerste gezicht heel bijzonder en leuk.quote:
Oh jakkes Senes, ik dacht dat het een los eind was en dat de rest om haar nek zat, maar nu weet ik het ook niet meer idd. Maar het lijkt me niet dat ze dat expres zo doen en op het filmpje zag ik het gelukkig niet.quote:
Spannennnnddddd!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet nog amper iets, ik vind haar op het eerste gezicht heel bijzonder en leuk.
S heeft haar nog niet eens gezien want die zit nog in Duitsland (vanavond laat terug). Maar van Multi begreep ik dat ze sowieso naar Nederland komt - niet speciaal voor mij dus, anders geeft dat teveel druk - en in een gastgezin met 15 katten komtBen wel benieuwd hoe dat zal gaan.
Sowieso de buitenlandse ziektes, Leishmania, Ehrlichia enz.. en gewoon algemene check of ze gezond zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef senesta het volgende:
Waar worden de honden eigenlijk allemaal op getest voordat ze naar Nederland komen?
Ben benieuwd wat hij er van zal vindenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet nog amper iets, ik vind haar op het eerste gezicht heel bijzonder en leuk.
S heeft haar nog niet eens gezien want die zit nog in Duitsland (vanavond laat terug). Maar van Multi begreep ik dat ze sowieso naar Nederland komt - niet speciaal voor mij dus, anders geeft dat teveel druk - en in een gastgezin met 15 katten komtBen wel benieuwd hoe dat zal gaan.
Hartworm ook? Want dat soort dingen komen daar ook erg veel voor begreep ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Sowieso de buitenlandse ziektes, Leishmania, Ehrlichia enz.. en gewoon algemene check of ze gezond zijn.
Jij vindt het niets he, als het uiteindelijk misschien toch een buitenlands hondje wordtquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij er van zal vinden
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Past ze wel op dat ze die lavalamp niet per ongeluk naar buiten mikt?![]()
Wat een schattig behang en lampje
Zeiden ze ook nog of ze er al waren? Of er nog honden afgemaakt gaan worden of dat ze er nu genoeg kwijt zijn om die taferelen te voorkomen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die stichting doet dat wel altijd ja, dus ik ga ervanuit nu ook. Kan het altijd navragen, maar de stichtingen die hieraan meewerken controleren altijd alles wel goed hoor. Daarom moesten ze nu ook al gewoon die lijst klaar hebben van honden die meegaan eind volgende week, om ze nog te laten testen enz..
Ik dacht 'het zit in de genen, die lavalamp-ongelukken'quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:30 schreef senesta het volgende:
[..]Dat was Joey he
Samara is heel anders dan Joey, veel minder nonchalant, ik denk niet dat dat haar snel zou overkomen eigenlijk.
Ik was al bang dat mijn gevoel daarover nu al mijn posts zouden kleurenquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij vindt het niets he, als het uiteindelijk misschien toch een buitenlands hondje wordt
Ik heb er ook mixed emotions over hoor, maar mocht het allemaal doorgaan is het puur om het hondje zelf en niet om waar ze vandaan komt of via welke stichting. Het gaat me om de eventuele klik en het *oeh* gevoel bij het zien er van.
(Dat zou ik niet zeggen als het een broodfok pup was, dat het me niet uit zou maken waar ze vandaan komt, uiteraard).
Nee johquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was al bang dat mijn gevoel daarover nu al mijn posts zouden kleuren![]()
Ik vind dat het jouw beslissing is en dat je moet doen waar jij je goed bij voelt ongeacht wat ik of een ander zou doen![]()
Ik vind het een heel erg leuk hondje, meen ik echt.
Ja ze eet heel goed, echt heel veel. Ik ga ze zo nog maar even extra vlees geven, anders is ze morgen helemaal zo veel afgevallen.quote:
Ik had bij de laatste bestelling die citrusblablastick-parfum, maar blurgh. Nooit gebruikt. Het klonk allemaal erg lekker in de reviews en het ruikt ook niet naar een muggenkaars ofzo wat je zou verwachten, maar ik en dat luchtje gaan echt niet samen in elk gevalquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nieuwe lush parfum maar ik weet echt niet wat ik er van vind
Ik had eerst Breath of God, die heb ik weggegeven, nu heb ik Superworld Unknown, en tis me nog een raadsel wat ik dr van vindquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had bij de laatste bestelling die citrusblablastick-parfum, maar blurgh. Nooit gebruikt. Het klonk allemaal erg lekker in de reviews en het ruikt ook niet naar een muggenkaars ofzo wat je zou verwachten, maar ik en dat luchtje gaan echt niet samen in elk geval
Is ze wel levendig of zit ze er ziekjes bij,quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja ze eet heel goed, echt heel veel. Ik ga ze zo nog maar even extra vlees geven, anders is ze morgen helemaal zo veel afgevallen.
En net probeerde ze dus ook te spugen maar dat lukte niet
Het stinkt hier heel erg
Ze is moe van de wandelingquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Multi heb je al een keer wat ORS genomen?
![]()
klinkt het hier ik ben al 45min aan het wachten.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik was net even een uurtje in bed gedoken omdat ik scheel keek van de hoofdpijn (over!) en zie wie er op zijn allerliefst bij me kwam liggen, kont onder het dekbed en hoofd en arm over mijn arm
![]()
[ afbeelding ]
Ik verwachtte een foto van Heer Gquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
Ik was net even een uurtje in bed gedoken omdat ik scheel keek van de hoofdpijn (over!) en zie wie er op zijn allerliefst bij me kwam liggen, kont onder het dekbed en hoofd en poot over mijn arm
![]()
[ afbeelding ]
Ik was net even een uurtje in bed gedoken omdat ik scheel keek van de hoofdpijn (over!) en zie wie er op zijn allerliefst bij me kwam liggen, kont onder het dekbed en hoofd en arm over mijn arm
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik verwachtte een foto van Heer G
Ik had ook per ongeluk twee keer arm ipv poot getyptquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik verwachtte een foto van Heer G
quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Multi heb je al een keer wat ORS genomen?
![]()
klinkt het hier ik ben al 45min aan het wachten.
Ik was net even een uurtje in bed gedoken omdat ik scheel keek van de hoofdpijn (over!) en zie wie er op zijn allerliefst bij me kwam liggen, kont onder het dekbed en hoofd en poot over mijn arm
![]()
[ afbeelding ]
Kan ook ze krijgt ook meer voeding dus kan ook aan het regelen zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze is moe van de wandeling, het was een heel stuk voor der
Aaaaahquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef Greys het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hara!quote:
Is dat niet te warm, zo de hele nacht slapen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo slapen mijn Chic en ik al 9 jaar lang, elke nacht
![]()
Wat dapper dat lichte beddengoed met die bedslapers van je
Jawel, heerlijk, die ligt lekker tegen me aan te plakken met dat blote vel van hemquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat niet te warm, zo de hele nacht slapen?Knap, ik zou het niet kunnen denk ik, vooral omdat je arm dan geen kant meer op kan en ik ben nogal een woeler.
Maar wel heel cute, Boor is normaal geen bedslaper - die slaapt verder eigenlijk altijd beneden - dus ik was extra vereerd dat ik dit bezoekje kreeg
En ik heb hem nog nooit zó hard horen knorrenquote:
Bink gaat aardigquote:
Wat is de vraag?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Greysvraag?
Rhana slaapt ook heerlijk tegen me aan, ook met de 36 graden dinsdag
Of bengalen nou langhariger zijn dan normale katten. Want daar schijn je minder allergisch voor te kunnen zijnquote:
Ik heb altijd hummer in mijn voeten tenen hangen als ik ze 's nachts in de slaapkamer laat dus hier gaan alle katten 's nachts de slaapkamer uit.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan niet slapen met katten in bed. De eerste uren gaat het goed en is het gezellig en dan wordt het spul wakker en gaat het spelen. En overal op en af springen.Het eindigt dan altijd ermee dat ik slaapdronken drie katten 2 verdiepingen naar beneden dirigeer.
Ik zietquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Kijk MM, hij is niet langharig, hij heeft alleen op bepaalde plekken langere haren
[ afbeelding ]
Dat doet Rhana dus ook altijdquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb altijd hummer in mijn voeten tenen hangen als ik ze 's nachts in de slaapkamer laat dus hier gaan alle katten 's nachts de slaapkamer uit.
Ik ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Geen dieren in de slaapkamer hierIk ben namelijk allergisch voor katten en zolang ik ze niet in de slaapkamer heb gaat het prima.
Ik ben trouwens voor allerlei dieren allergisch maar over de katten ben ik heengegroeid in de loop der jaren. Omdat ik liever benauwd was dan mijn katten weg te doen
Kan nog leuk worden met de logeerhond bedenk ik me nu, maar dat zien we dan wel weer. Die is sowieso gewend om in een bench te slapen 's nachts.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
En als ik fire van bed bonjour omdat ik weer haar hap gaat hij in de wasmand liggen
Misschien dat dat scheelt voor de allergische mensen MM, dat Bengalen geen ondervacht hebben? Ik weet niet eens of gewone katten dat wel hebbenquote:De vacht voelt zijdeachtig aan, is kort en ligt glad op het lichaam. Hierdoor is de kleur en patroon op de vacht goed te zien zijn. Vanwege deze vachtstructuur en omdat de Bengaal geen ondervacht heeft is er weinig tot geen vachtverzorging nodig. Sommige kittens hebben vaak vanaf een week of zes oud tijdelijk een wat pluizerige vacht, wat de patroon van de vacht moeilijker laat zien. Het is daarom aan te raden om een kitten al te bekijken vooor de leeftijd van zes weken, zodat u het patroon nog goed kan beoordelen. De ontwikkeling van het patroon van de spots kan tot een leeftijd van twee jaar duren.
Kittenkusjes.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind geen katten meer in de slaapkamer een zegenMaar soms is het leuk om op de bank te slapen om de kittenkusjes
Truste!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoor geluid dus alvast weltruste iedereen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja, vandaag stond er een pakketje voor mijn deur, wtf. Ik was de hele dag thuis en heb geen bel gehoord
kamperenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:05 schreef Ynske het volgende:
![]()
mn tent![]()
Goededag,
Uw pakket zit nu in de verzending.
Wees blij dat het niet in de vuilnisbak lagquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ow ja, vandaag stond er een pakketje voor mijn deur, wtf. Ik was de hele dag thuis en heb geen bel gehoord
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet in de vuilnishondenpoepbak lag
Bij mij hebben ze het een keer voor de verkeerde deur gezet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet in de vuilnisbak lag
zzal t onthoudenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kamperen![]()
als je ooit in Bretagne bent moet je in Huelgoat gaan kamperen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet in de vuilnisbak lag
Oscar had net nog hele normale poep hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
Bah Emma heeft nu wel gekotst en ook Oscar heeft diarreezo sneu.
Ze zijn wel speels en levendig gelukkig.
Ah, lief!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Wie naast mij slaapt ziet dit als ie wakker wordt![]()
[ afbeelding ]
Inclusief Fritskleurige dekbedovertrekset
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Oscar had net nog hele normale poep hoor.
Maar even serieus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
Bah Emma heeft nu wel gekotst en ook Oscar heeft diarreezo sneu.
Ze zijn wel speels en levendig gelukkig.
Bekend probleem.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een uberschattige slaapfoto's![]()
![]()
Baileys ligt altijd zo bij meneer I.![]()
Ik zit trouwens uberhip te laptoppen met m'n nieuwert op de bank![]()
M'n oude had ik willen houden,maar die voelt zich wrs overbodig en heeft maar besloten het niet meer te doen
quote:
Gelukkig heb ik nog meer broekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind dat topje en vestje wel erg leuk, maar met ook nog die broek erbij zou ik het zelf teveel vinden.Staat wat leuker bij een spijkerbroek vind ik zelf.
Zal ik je 6 kilo kersen sturen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:26 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb hongerEten lijkt me niet het beste idee evah
Ja, lekkerquote:
Ik lik niet waar Baloe liktquote:
quote:
Vies woord voor een vies ding, wel toepasselijkquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef vamperotica het volgende:
Woei, ik was al aan het nagaan wat ik gister allemaal gedronken had..Maar het ligt dus niet aan mij!
Je gaat als een trein jijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:43 schreef Oognip het volgende:
Ik heb m'n tentamen gehaaldNu heb ik alle tentamens van het eerste jaar gehaald
Nu dinsdag nog de praktijktoets en ik heb mijn Propedeuse
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Heb je Pluisje al gezien, voor Greys
En al 8 klaagbaaktopicsquote:
Is geen linkje van met info verder, is een noodsituatie in een voormalig dodingsstation en nu komen volgende week 65 hondjes daarvan naar Nederland, waaronder Pluisje. Een teefje van 1 jaar en ze gaat in een opvanggezin met 15 kattenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JaaaaaaaaaaaaMaar heb er nog geen link van, magkdie?
Huilies. Tis toch gewoon wel grappig om af en toe ergens aan mee te doenquote:
Vind ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Huilies. Tis toch gewoon wel grappig om af en toe ergens aan mee te doen
Tuurlijk. Al die autisten die niet tegen veranderingen kunnenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:50 schreef ElisaB het volgende:
Huilies. Tis toch gewoon wel grappig om af en toe ergens aan mee te doen
Een dag niet geklaagd is een dag niet geleefd.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Tuurlijk. Al die autisten die niet tegen veranderingen kunnen
Eentje was er zelfs aan het klagen over "alweer een nieuwe lay-out"
Zijn die dan allemaal wel leuk en lief, hebben ze wel tijd gehad om dat te testen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Is geen linkje van met info verder, is een noodsituatie in een voormalig dodingsstation en nu komen volgende week 65 hondjes daarvan naar Nederland, waaronder Pluisje. Een teefje van 1 jaar en ze gaat in een opvanggezin met 15 katten
Dat kun je waarschijnlijk beter niet vragen...quote:
Psiesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:11 schreef Rewimo het volgende:
Dat kun je waarschijnlijk beter niet vragen...
Als ik een fax had, zou ik dat met alle plezier doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:12 schreef ElisaB het volgende:
Psies
Wil jij me even faxen als het onderwerp zielige hondjes voorbij is?
Heeft ie ook allemaal zelf weer opgeruimdquote:
Kijk, dat is dan wel weer netjesquote:
Heel oudquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan wel weer netjes![]()
Toffe ventilator trouwens!Hoe oud is ie?
Check het snoer dan goed. Soms hebben die dingen nog rubbersnoeren en die willen nogal eens vergaan. Je kunt er dan beter een nieuw snoer aan maken voor de veiligheid.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Heel oud![]()
Echt, geen idee, ik heb m nog niet goed bestudeerd of zo hoor, maar tis wel een original, stond bij senior op de kamer niks te doen achter een gordijn
Dat zit er al aan, heeft de klusjesman denk ik al es gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Check het snoer dan goed. Soms hebben die dingen nog rubbersnoeren en die willen nogal eens vergaan. Je kunt er dan beter een nieuw snoer aan maken voor de veiligheid.
Stil in huis...quote:
Aanzienlijk lager dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:30 schreef Qwea het volgende:
Mike heeft het voorstel gehad.
Ik vind het een lachertje
Hm, da's jammer. Even goed nadenken maar over het tegenvoorstel dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:30 schreef Qwea het volgende:
Ja je zult ze wel missenquote:
Das mooi shit danquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:30 schreef Qwea het volgende:
Chicoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren:
[ afbeelding ]
Vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Inclusief genotsgeknor
Die was laat thuis en moest vroeg weer naar zijn werkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
En hoe is het met S. of ligt hij nog te slapen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef Greys het volgende:
Comic Sans dag is best grappig, maar al die mensen die er moord en brand over gillen (dat ene dagje) zijn nog veel grappiger
Nah, ik keek niet goed. Opzich zou het niet zo heel veel schelen want hij gaat ook minder uren werken (2 per week minder. 38 ipv 40) maar hij gaat iig een tegenvoorstel doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm, da's jammer. Even goed nadenken maar over het tegenvoorstel dan.
Oh nou gelukkig! Dan is het in elk geval niet ronduit beledigend wat ze hem bieden als het aardig overeenkomt met wat hij gewend was! En een tegenvoorstel is altijd verstandigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik keek niet goed. Opzich zou het niet zo heel veel schelen want hij gaat ook minder uren werken (2 per week minder. 38 ipv 40) maar hij gaat iig een tegenvoorstel doen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Greys het volgende:
Kijk hier en in het filmpje lijkt ze kleine middenmaat:
[ afbeelding ]
Maar hier lijkt ze gewoon Binkmaatje, echt klein dus:
[ afbeelding ]
En wat ik me nog afvroeg, hoe weten ze eigenlijk dat ze pas 1 is?
Ik dacht eerst van wel, totdat ik me had verkeken op de uren. Ik dacht eerst 200 euro lager (bruto) Het scheelt maar 65 euro bruto. Want minder uren. Maar hij gaat dus toch een tegenvoorstel doen. 1 aug beginnen in principe.quote:
Ja da's wel een apartje weer he?quote:
Ik vind het een cutie!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's wel een apartje weer he?![]()
Het lijkt wel een levend tekenfilmdier.
Ik las marinadedagen.quote:
Leuk, doen!quote:
Werk ze!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het een cutie!
en nu ga ik weer gauw aan het werk!![]()
Ja en daar houd ik zo vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het een beetje een "borstelig" hondje.
Ik zie wel wat je bedoelt denk ik, dat bekkie en de ogen, idd de uitdrukking op beide foto's heb ik ook regelmatig bij Bink gezien, lijkt idd wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dr ook heel erg op Bink lijken, gewoon, qua uitstraling
Uhu. Lekker pics maken, rondcrossen in een bootje, ectquote:
Lijkt me ook echt wat voor jou.quote:
Om die oren alleen al zou je het doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |