Ik ben er bang voor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:54 schreef Rewimo het volgende:
We moeten gewoon het topic volposten. Mevrouw wenst duidelijk een tweede topic om in te bevallen
Niet! Dan ben ik zowat de hele dag+avond weg!quote:
Puma saysquote:
Neequote:
Het is nu te donker voor leuke foto's.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik stem voor meer Puma foto's om het topic vol te krijgen
+1.quote:
Als Eckte Poes moet dat haast wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:52 schreef indaha het volgende:
Trouwens Puma is toch eigenwijs volgens mij, die doet het gewoon 's nachts als iedereen slaapt.
Ik denk 3, een rooie en 2 pumaatjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Zullen we gaan raden hoeveel Poemaatjes er geboren worden? Ik denk 5
Met een Pumamoeder kan er van alles uitrollen. Zwartwit is zeldzamer, maar als ze een zwartwitte kater heeft getroffen kan zelfs dat nog.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zwart-witte varianten lijken me wel leuk.. of lapjes (kan dat eigenlijk met zo'n moeder?).
Ik gun het haar niet, ik denk het omdat ze steeds dikker wordtquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:43 schreef Cat22 het volgende:
5 kittens!Arme Puma.
Ik hoop op drie. Om wat Oognip zegt.En voor het lijfje van de Puma.
Ze ligt nu met haar dikke pens op de grond keihard te spinnen. Blijkbaar even moe na de kroelsessie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik gun het haar niet, ik denk het omdat ze steeds dikker wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |