Plus een hoop gastgezinnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tjesus wat een hoop kittens.. wat zullen ze daar hun handen aan vol hebben!
Gelukkig maar, jammer dat Eindhoven zo ver weg is, anders was ik wel even een kijkje komen nemen. Ben je er ook bij, Cat?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Plus een hoop gastgezinnen.Niet alle kittens zitten (al) in het asiel.
Filmpje over Redcat![]()
http://www.youtube.com/user/ProjectNero040#p/search/0/1yBI3Oxi7vU
krantenbericht over kittendag
En Puma![]()
[ afbeelding ]
Mooi, je bent er, nu kan ze beginnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef TheAgent het volgende:
Ah, net op tijd op dit topic ingehaakt voor de bevalling.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik voelde net de kittens vlinderen!quote:
Verkeerde topic?quote:
's Nachts zijn we thuis en Puma houdt zich maar mooi aan de beval-afspraken.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:14 schreef Takaiki het volgende:
Nee, ik typ weer te weinig![]()
Ik bedoelde: Geboorte gebeurt als wij op Bospop zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
Japs, nog niks te merken van een aanstaande bevalling.quote:
Maar dat kan ze ook nog wel gebruiken het scharminkeltjequote:Op zondag 10 juli 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
Nog steeds geen Puma ontwikkelingen (zou dit een 2 topics bevalRedcatpoes worden?) maar ze is toch zo schattig.
Net voelde ik links een poot/kop/kont/whatever uitsteken terwijl er rechts gevlinderd werd in de Pumabuik.
En Puma gewoon rustig dooreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |