abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98934385
Wat een lieverd zeg!! Lekker aanhankelijk en relaxed! O+ Fijn dat ze zich zo veilig en op haar gemak voelt bij jou (en dat het dus met jou ook lekker klikt :D)
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juli 2011 @ 11:16:58 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_98942638
Ik pleit voor MBT :7 Da's pas een stoere naam.

Wat een mooie Puma en echt een lieverd zo te zien :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_98975910
Aangezien jullie vast nieuwsgierig zijn naar het wel en wee (in dit stadium vooral de wee(ën) ) van Puma: toen ik vannacht thuis kwam leek ze een paar druppeltjes vocht te verliezen. Voor de rest net zo blij en aanhankelijk als voorheen. Vanmorgen status quo, het vocht is nu een propje geworden.
Dus geen idee of er vandaag kittens gaan komen, ze lijken nog niet echt ingedaald, maar ze loopt flink zwanger. Ze is zo kroelerig dat ze niet lang genoeg stilstaat om beebies te voelen. Maar het bolletje is duidelijk aanwezig.

Stay tuned!

En misschien gebeurt er nog een week (of meer) niks.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 3 juli 2011 @ 11:47:51 #54
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_98975969
Oeh! Spannend dus! *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 juli 2011 @ 12:49:45 #55
13151 crew  Rewimo
pi_98977699
Oew, spannend! Minipuma's, kom er maar uit ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_98980216
Nog niet echt ontwikkelingen. Ik zet er nu een uurtje bij en Puma loopt, spint, kroelt, eet en ligt languit op schoot. Ik heb de slijmprop nu weggehaald, het lijkt alsof er nog iets van vloeistof komt. Veel is het niet maar ik ben benieuwd of het doorzet nu ik erbij ben. Puma lijkt me geen poes die alleen wil bevallen. Dikke kans dat haar vliezen breken als ze bij mij op schoot ligt. _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 juli 2011 @ 14:16:23 #57
13151 crew  Rewimo
pi_98980293
Jij wordt d'r baarkruk ^O^
pi_98980352
quote:
10s.gif Op zondag 3 juli 2011 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Jij wordt d'r baarkruk ^O^
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98982498
Ik ben benieuwd O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_98985286
Geen nieuwe ontwikkelingen. Dus om deze post nog enige functie te laten hebben: Puma kroelspam!

O hai stoel *;

Schootje *;

BUIK!

Kroeltjes onder de kinnebak zijn de allerbeste *;

Spelen met het touwtje van het fototoestel is ook leuk

Maar je wordt er wel moe van. :O
pi_98985342
Ik vind Puma echt verschrikkelijk mooi O+ en wat is ze lief!
♥ scars make us who we are ♥
pi_98985698
't is wel een mooi poesje zeg O+ ben heel benieuwd hoe lang haar kleintjes nog op zich laten wachten en hoe die er uit zullen zien!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_98986918
Wat een mooierd idd en wat een knuffelkat O+
pi_98988590
Het is nu trouwens best zielig als ze in beached whale positie op schoot ligt. Dan kan ze zich niet omdraaien om eraf te gaan. _O- Net als een schaap wat op zijn rug valt. :@

Ik HAAT dit! :( Poes moet gewoon eens gaan bevallen. Morgen moet ik de hele dag werken. :')
pi_98989311
Ja het is voor haar ook fijner als je erbij kunt zijn, dus kom op Puma :%
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 juli 2011 @ 18:35:11 #66
13151 crew  Rewimo
pi_98990577
Wat een lieverd is het O+
pi_98992933
Kom Puma zet hem op.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 juli 2011 @ 19:42:35 #68
163650 Greys
pi_98993140
Oh ik had het idee dat het nog wel even zou duren, dat bevallen, bij de OP :D :@

Gooooooooo Puma! *O*
En wacht anders maar even tot Cat weer terug is morgen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_98993533
Puma wacht wel op cat denk ik

[ Bericht 87% gewijzigd door F_r op 03-07-2011 20:08:07 ]
pi_98995729
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
Oh ik had het idee dat het nog wel even zou duren, dat bevallen, bij de OP :D :@
Ik ook. _O-

quote:
Gooooooooo Puma! *O*
En wacht anders maar even tot Cat weer terug is morgen!
De melkpakketten zijn vandaag een stuk gegroeid en er is zeer zeker leaking action. Maar het gaat allemaal niet te rap, dus ik ga er nu toch maar vanuit dat ik morgenvroeg met een pakje kittens verrast word. Of als ik morgenavond thuiskom. Als er dinsdag nog niks is ga ik even bellen. Checken hoe lang ik mag wachten voor ik aan de bel moet trekken als ze een beginnende ontsluiting heeft. Vooralsnog hebben de kittens nog genoeg water om in te zwemmen en moeders voelt zich er ook nog prima bij dus daar maak ik me geen zorgen over.
pi_99012705
Al nieuws aan het Puma-front?
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  maandag 4 juli 2011 @ 09:52:35 #72
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_99012722
Spannend *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_99013007
whoeh, wat een lief mooi beestje O+
vol spanning wacht ik op haar kinders.
  maandag 4 juli 2011 @ 10:13:10 #74
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_99013186
Is er al een Dr. Marten te bespeuren? Of laten Jimmy Choo en consorten nog op zich wachten?

Louis (Vuitton) vind ik ook wel een leuke _O-
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_99013347
Papillion vind ik ook een leuke naam of beter nog: vlinder :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')