Schoenen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:42 schreef tombolafan het volgende:
Hennes en Mauritz voor een tweeling
Zeeman voor een lelijke
Die verkopen alletwee ook schoenen jaquote:
Ik ga mijn kitten geen Zeeman noemen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die verkopen alletwee ook schoenen ja
Ze is wel in het asiel geweest maar die ging eerder dicht dan ik er kon zijn ivm mijn werk. Dus toen heeft een vrijwilliger haar opgehaald en een uurtje bij haar gehouden. Geen zorgen, de dame is ontwormd en vers gechipped (en uiteraard gecontroleerd op een eventuele reeds aanwezige chip).quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
Wat een lieverd
Zo aanhankelijk.
Maar als je haar bij iemand thuis hebt opgehaald, hebben ze wel gecontroleerd op chip dan enzo? Straks zit er wel iemand enorm in de zorgen om die kat![]()
Daar kon het systeem niet mee omgaan blijkbaar.quote:Gesteriliseerd/gecastreerd: onbekend.
Ohhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze is wel in het asiel geweest maar die ging eerder dicht dan ik er kon zijn ivm mijn werk. Dus toen heeft een vrijwilliger haar opgehaald en een uurtje bij haar gehouden. Geen zorgen, de dame is ontwormd en vers gechipped (en uiteraard gecontroleerd op een eventuele reeds aanwezige chip).En ze staat denk ik ook (even spieken nog) bij amivedi en op de asielsite. De komende 2 weken mag ze sowieso niet geadopteerd worden, ook al had ze geen buik vol beebies.
Japs, heb je zaterdagavond zin om binnen te lopen?quote:
Kistquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
@ spoilert
![]()
Birkenstock...ook een leuke naam
Ja heuj!quote:
quote:
En Slof zeker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Teenslippert, Kist, Instappert, Gympie
![]()
![]()
![]()
Geen disco? Of mag ik blikopener spelen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Japs, heb je zaterdagavond zin om binnen te lopen?
Ow ja, dat was het.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:40 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Geen disco? Of mag ik blikopener spelen?![]()
Planning voor zaterdag is niet zeker, maar volgens mij was er toch iets van eten in de planning bij de schoonparents
Namen genoeg inmiddels, hopelijk krijgt ze niet zoveel kinderen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:36 schreef ferrari_rood het volgende:
esprit, mexx, tommy, hugo, armani
En Puma heeft een rode gloed in haar vacht of lijkt het maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |