Ik vind die zwart-witte ook wel erg leuk!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kom maar gauw een keer op bezoek om kennis te maken met moeder en kroost. En dan kun je dan definitief beslissen.![]()
Ik zal mijn best doen snel goede foto's van alle kleintjes te maken, misschien zitten er wel 2 lapjes bij.
quote:
Het zijn allemaal mooie kittens, alles heeft wel iets van wit erop.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind die zwart-witte ook wel erg leuk!Ik ben benieuwd wat het zijn... En Puma doet het goed als mama!
(zo leuk dat filmpje!)
De 30e komt Paarsbeestje kennis maken met Puma, kun je dan ook?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat zal ik doen. De eerst komende 4wk ben ik nog thuis
Ik wil niet weten hoeveel kerels ze over zich heen heeft gehad.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
![]()
Zo lief echt! Toverballen-Puma heeft allerlei soorten gemaakt...
De slet!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoeveel kerels ze over zich heen heeft gehad.
Als het een kater is: hebbuh?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:06 schreef Rewimo het volgende:
Ow, dat cypertje
Ze zijn allemaal lief natuurlijk maar dat cypertje vind ik het leukst
Meestal wel, maar 1 op de 10 is een poes.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
Die rode zal ook wel een jongetje zijn, denk ik. Dat is toch meestal zo met die kleur?
Moet ik hier overleggen, is wel erg aantrekkelijkquote:
Hihihihi, best kans dat er meer mannen tussen zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet ik hier overleggen, is wel erg aantrekkelijk
En dat is duidelijk zichtbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:00 schreef Cat22 het volgende:
Puma is met het bevallen gewoon ruim een halve kilo kwijtgeraakt.
Paarsbeestje is al helemaal flieft.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:44 schreef indaha het volgende:
O die Puma, stiekem bevallen als ik op een verjaardag zit![]()
jammer idd van die ene maar wat een leuke kittens heeft ze gebakken![]()
En ook een rooie erbij, dat maakt het heel verleidelijk (moet misschien met man gaan praten), ik had ook een oogje op Puma maar ik hoorde dat die al een date met Paars beestje had
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Paarsbeestje is al helemaal flieft.En ik dacht dat jij al genoeg katten had?
![]()
Hartstikke leuk als jij de rooie adopteert!![]()
Doe maar eens overleggen met je man.
![]()
Dus:
Puma: Paarsbeestje
Lapje: Paarsbeestje
Cyper: Rewimo (?)
Rood: Indaha (?)
Gaat goed!Nog twee zwartwitjes over (kan PB nog kiezen als ze komt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |