Ik wil weer gaan squashen denk ik. Lekker intensief en je bouwt binnen no-time een goede conditie op met al die korte sprintjes en het slaan met je racketquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.
Ik spar wel met je. Welke sport doen we?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens waren komen jullie niet allemaal een keer mee sparren kan ik eindelijk die misselijke Kutkabouter petsen geven
Ja, het gaat wel hard hier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik twijfel, ben nu al helemaal naar de klote en ik weet van mn vorige Delft avonturen dat ik topfit moet zijn om het te overleven (atje kratje als indrinken) dus ik denk er nog even over na
Zullen er vrouwen komen?
[..]
Hier moest ik direct aan denken
[ afbeelding ]
Weet je hoe vermoeiend dat is? Heb met een stel vriendinnen een keer zo'n les gehad. Godverdomme zeg, was kapot!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja ik twijfel, ben nu al helemaal naar de klote en ik weet van mn vorige Delft avonturen dat ik topfit moet zijn om het te overleven (atje kratje als indrinken) dus ik denk er nog even over na
Zullen er vrouwen komen?
[..]
Hier moest ik direct aan denken
[ afbeelding ]
Niet hopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens waren komen jullie niet allemaal een keer mee sparren kan ik eindelijk die misselijke Kutkabouter petsen geven
Wat zou ik dat graag willen doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat klinkt zo vies als je dat tegen patatje zegtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel hard hier.Er komen wel vrouwen, maar natuurlijk nooit zoveel als in Utrecht ofzo, maar voor een eckte OG is een chick prima te regelen hier.
Als je langskomt, laat het dan even weten, dan kijk ik naar je uit vanavond.
Hm kzal er over nadenken, laatste keer Delft was geen succes. Te gefrustreerd dat er geen vrouwen waren en te bezopen om op een normale manier naar huis te gaan dus wat doe ik? Begin een ruzie te zoeken met allemaal mensen dat ze mee naar buiten moeten komen zodat ik ze in elkaar tik. Word degene bij wie ik slaap uiteindelijk in de gracht gegooid omdat ik als een bezopen mietje wegrenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel hard hier.Er komen wel vrouwen, maar natuurlijk nooit zoveel als in Utrecht ofzo, maar voor een eckte OG is een chick prima te regelen hier.
Als je langskomt, laat het dan even weten, dan kijk ik naar je uit vanavond.
Patatje is het gewend dat de mensen naar hem kijken, want deze boy heeft de shine jwzquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vies als je dat tegen patatje zegt
Tering stoma, hoe heb je het overleefd? Aan de methadon gegaan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Verdammt! Net een stroomstoring. Een uur zonder stroom en anderhalf uur zonder internet. Ik begon al te trillen en jeuk te krijgen.
Nogmaals, niet hopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat zou ik dat graag willen doen.Sorry KK.
Vind je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat klinkt zo vies als je dat tegen patatje zegt
Je had de scheermesjes nog net in het kastje laten liggen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef KoningStoma het volgende:
Verdammt! Net een stroomstoring. Een uur zonder stroom en anderhalf uur zonder internet. Ik begon al te trillen en jeuk te krijgen.
Mijn mobiel had nog stroom, dus ik heb wat muziek geluisterd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:03 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tering stoma, hoe heb je het overleefd? Aan de methadon gegaan?
Wait whut? Er gaan vergilianen voor mij in de paal hangen en ik hoef geen 10e in hun broekje te stoppen? Enige nadeel is wel dat jullie onderbedeelde mannen als muggen op stroop op die chicks gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nogmaals, niet hopen.
[..]
Vind je?
No homo uiteraard.
Ohja aardappel, ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat er dus een paaldans show kwam, zal het straks nog even opzoeken, maar dat is van de paaldansondervereniging () van Virgiel zelf.
Ik heb altijd scherpe voorwerpen bij de hand, voor het geval dat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je had de scheermesjes nog net in het kastje laten liggen?
Gelukkig leef je nog. Vind je plaatje nu wel heel erg bij je passenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mijn mobiel had nog stroom, dus ik heb wat muziek geluisterd.
Ja, sommige kansloze gasten. Ik zoek m'n heil wel in Den Haag of Leiden. In Den Haag zitten echt fucking veel lekkere hbo chicks en Leiden ken je wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:05 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wait whut? Er gaan vergilianen voor mij in de paal hangen en ik hoef geen 10e in hun broekje te stoppen? Enige nadeel is wel dat jullie onderbedeelde mannen als muggen op stroop op die chicks gaan
Lunchenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef kutkabouterin. het volgende:
Maargoed, even lunchen en zuipen nu.
Ross, was net paar online games gejoind in Borderlands.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |