Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup Cquote:
I'm in on that one.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup C
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb je tieten?
[..]
Te beoordelen aan de fotos die je hebt doorgestuurd ken ik haar nu ook wel van "binnen en buiten"...
Stef heeft manboobieeeeeees!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.
*pingpingping* u gaat door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup C
Liefst geen haar rond de tepels en niet hangendquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.
Kunnen ze lekker sabbelenquote:
Ik krijg ze wel als ik zo doorga in m'n 2e jaar.quote:
Krijg voedselvergiftiging en word daarna oververmoeid. Binnen 1 week 8 kilo afgevallenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel als ik zo doorga in m'n 2e jaar.
Nah, ga wel veel sporten, dan krijg ik er tenminste nog wat spier voor terug.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Krijg voedselvergiftiging en word daarna oververmoeid. Binnen 1 week 8 kilo afgevallen
Of je gaat wat spieren kwekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Ik krijg ze wel als ik zo doorga in m'n 2e jaar.
Spierenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nah, ga wel veel sporten, dan krijg ik er tenminste nog wat spier voor terug.
Daar gaat het niet om, het is gewoon handig bij werktuigbouw projecten, ik kan nu al 4 mm dikke stalen vierkantbuizen met m'n handen tot frames buigen, maar ik wil graag naar de 6 mm, dan kan je echt aan de grotere machines gaan denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
SpierenIk heb ze niet en nog steeds ben ik een OG pimphouse gangsta motherfucker
Zeker weten, jij ook? Gaan we samen pinten hakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef dreamzk het volgende:
Trouwens KK ga jij vanavond naar de vakkendixo?
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef Rossdale het volgende:
Sporten, ohja dat moest ik ook ooit nog eens gaan doen
Zwemmen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.
Je mag wel met mij op de matquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb gister nieuwe sportschoenen gekocht dus ik moet wel aan de slag. Wil ook een echte sport gaan beoefenen en niet hier op mijn crosstrainer staan. Weet alleen niet wat.
Al zou ik heel graag weer terug willen in de vechtsport, ik houd dat niet vol met mijn rug. Moet iets vinden wat niet te belastend is. En dan houd je niet veel meer over.quote:
Ja ik twijfel, ben nu al helemaal naar de klote en ik weet van mn vorige Delft avonturen dat ik topfit moet zijn om het te overleven (atje kratje als indrinkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:54 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Zeker weten, jij ook? Gaan we samen pinten hakken.
Hier moest ik direct aan denkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |