Nee helaas, je zult je met mij moeten vermaken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat voor een topvrouw ben jij. Heb je nog wat single vriendin die exact zo zijn als jou?
Is niet nodig toch. Alles kan kapot, zeg je zelf ook altijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wat voor een topvrouw ben jij. Heb je nog wat single vriendin die exact zo zijn als jou?
Dat roep ik nou ook altijd!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Is niet nodig toch. Alles kan kapot, zeg je zelf ook altijd.
Mij hoor je niet klagen hoor, ik ben toch singlequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee helaas, je zult je met mij moeten vermaken.
Wanneer dan? Klinkt nl wel als een opmerking van mij als ik weer aan het creepen ben maar kan me het niet voor de geest halen dat ik dat hier heb gezegdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Is niet nodig toch. Alles kan kapot, zeg je zelf ook altijd.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef dreamzk het volgende:
Krijg ik dit als berichtje van haar: Wil nog even teggen je zeggen dat je lief bent. En wat er ook gebeurd je zal altijd heel veel voor me zal betekenen.
Daar heb ik veel aan, me hele dag weer goed
Stuur dan niks.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef dreamzk het volgende:
Krijg ik dit als berichtje van haar: Wil nog even teggen je zeggen dat je lief bent. En wat er ook gebeurd je zal altijd heel veel voor me zal betekenen.
Daar heb ik veel aan, me hele dag weer goed
Yes, heb de laatste 2 maanden als een hondje achter haar aan gelopen, alles proberen goed te praten en dan wou ze me weer wel maar ik haar niet en vice versa. Hebben gisteravond besloten dat het niks wordt komende tijd en dat we elkaar alleen maar pijn doen zo. Of iig dat heeft zij besloten, ik confermeer me eraan, daarom ben ik zo naar de klotequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vrouwen.is dit van die chick die uit het niets niets meer met je te maken wou hebben?
Dude, kom op. Je had er al in het hele begin een eind aan moeten maken. Serieus, heel het lang zit vol met mooie vrouwen die jou maar wat te graag willen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, heb de laatste 2 maanden als een hondje achter haar aan gelopen, alles proberen goed te praten en dan wou ze me weer wel maar ik haar niet en vice versa. Hebben gisteravond besloten dat het niks wordt komende tijd en dat we elkaar alleen maar pijn doen zo. Of iig dat heeft zij besloten, ik confermeer me eraan, daarom ben ik zo naar de klote
Weet ik en ik baal er ook van hoe ik me gedraag. Maar als je verliefd bent denk je niet rationeel naquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude, kom op. Je had er al in het hele begin een eind aan moeten maken. Serieus, heel het lang zit vol met mooie vrouwen die jou maar wat te graag willen.
Maar is ze ook echt de moeite waard denk je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Weet ik en ik baal er ook van hoe ik me gedraag. Maar als je verliefd bent denk je niet rationeel na
Dat zeker, ze heeft ong alles wat ik zoek in een vrouw. Strak lichaam, leuke persoonlijkheid en het belangrijkste, ze lacht om mijn kutgrappenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar is ze ook echt de moeite waard denk je?
Strak lichaam met een leuke kop? Of een plork?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:14 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zeker, ze heeft ong alles wat ik zoek in een vrouw. Strak lichaam, leuke persoonlijkheid en het belangrijkste, ze lacht om mijn kutgrappen
Check je pmquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Strak lichaam met een leuke kop? Of een plork?
Ik ben echt zo benieuwd hoe jij in het echt bent he, ik heb nog steeds het idee dat je in het echt eigenlijk gewoon een muurbloempje bentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee helaas, je zult je met mij moeten vermaken.
Mijn god, je bent whipped bij een meid die niet eens iets met je wil...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Yes, heb de laatste 2 maanden als een hondje achter haar aan gelopen, alles proberen goed te praten en dan wou ze me weer wel maar ik haar niet en vice versa. Hebben gisteravond besloten dat het niks wordt komende tijd en dat we elkaar alleen maar pijn doen zo. Of iig dat heeft zij besloten, ik confermeer me eraan, daarom ben ik zo naar de klote
Really?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd hoe jij in het echt bent he, ik heb nog steeds het idee dat je in het echt eigenlijk gewoon een muurbloempje bent
Dus je gaat op een meet gewoon vreemd met bozz?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really?Nee, als ik nieuwe mensen ontmoet moet ik wel ff loskomen, maar daarna ben ik net zoals op fok, of dat iets goeds is weet ik niet.
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Really?Nee, als ik nieuwe mensen ontmoet moet ik wel ff loskomen, maar daarna ben ik net zoals op fok, of dat iets goeds is weet ik niet.
Heb je tieten?quote:
Te beoordelen aan de fotos die je hebt doorgestuurd ken ik haar nu ook wel van "binnen en buiten"...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Ik kan jullie wel een gedetailleerde beschrijving van Tamara in real life geven
Inclusief cupsize?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:41 schreef Michhas het volgende:
Ik kan jullie wel een gedetailleerde beschrijving van Tamara in real life geven
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup Cquote:
I'm in on that one.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:44 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Te beoordelen aan de sexy fotos op FB gok ik op een cup C
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Heb je tieten?
[..]
Te beoordelen aan de fotos die je hebt doorgestuurd ken ik haar nu ook wel van "binnen en buiten"...
Stef heeft manboobieeeeeees!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder tieten verstaat natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |