Net weer zo'n dom wicht op tv; via internet een of ander mannetje ontmoet, en daarna offline verder ingepakt en klaargestoomd voor de prostitutie. Jullie weten vast wel hoe het gaat.
Het is naar mijn mening ridicuul dat zo'n meisje in de slachtofferrol wordt geplaatst, en zelf ook echt gaat geloven dat ze het slachtoffer in deze situatie is. Als je je op zulke manier laat inpakken door een klein pooiertje op een scooter, die zelf ook niet de meest intelligente mens op aarde is, verdien je dit lot gewoon. In plaats ervan dat we deze meisjes gewoon het mikpunt van spot en hoon maken, zoals normaal zou zijn, start de Nederlandse overheid van belastingcenten een campagne om meisjes te waarschuwen

Ik vind dit respectloos tegenover de loverboys en hun ambt. Ze leveren goed werk, en laten meisjes snel en gemakkelijk instromen in de prostitutie. Hier waren ze met hun hersencapaciteit waarschijnlijk toch wel terecht gekomen.
Mijn plan is dus: Subsidieer loverboys, zodat Henk en Ingrid hun zuurverdiende centen niet kwijtraken aan een kansloze poging tot opleiden van naieve hersenloze wichten. Ik wil wel eens zien waar meisjes terecht komen die in aanraking met loverboys zijn geweest. Ik vermoed sterk dat ze niet verder dan kapster zijn gekomen, nog aannemelijker is dat ze hun hersenloze genen doorgeven aan een stel kinderen en nu in de bijstand zitten .Dit kost de burger kapitalen.
Ik denk erover om dit topic zometeen even naar mijn vriend Geert te sturen, hij lijkt me de aangewezen persoon om dit in Den Haag in de groep te gooien.
[ Bericht 0% gewijzigd door Micson op 30-06-2011 14:03:17 ]