Gast app klinkt toch veel beter als applicatiequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Tegenwoordig is er voor alles op de wereld een zogenaamde "app", uit te spreken als "èp". Waarom zeggen mensen niet gewoon applicatie? Dat hele "èp" gebeuren komt mij echt m'n neus uitalles en overal applicaties voor alles wat los en vast zit.
Dan heb je een te klein beeldscherm.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef kelderfantoom het volgende:
Het woord applicatie past niet op het scherm van een smartphone als je het met koeienletters wilt weergeven. App wel.
Wat een genie ben ik
Je zegt het zelf.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef kelderfantoom het volgende:
Het woord applicatie past niet op het scherm van een smartphone als je het met koeienletters wilt weergeven. App wel.
Wat een genie ben ik
quote:
quote:
IEDEREENquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan heb je een te klein beeldscherm.
Ja, het is wat he meid.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
Zwaar terechte klacht. Sowieso "apps".
Mensen die de hele dag met "apps" bezig zijn.
Same here. Een telefoontoestel is om mee te telefoneren. En om te telefoneren heb ik geen app nodig, gewoon een telefoonnummer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit zijn dan weer van die dingen waar ik me echt niet druk over kan maken.
Er is anders ook een mooie trein appquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
Zwaar terechte klacht. Sowieso "apps".
Mensen die de hele dag met "apps" bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |