Is ze al bevallen? Die is toch nog niet zo lang zwanger?quote:Op maandag 11 juli 2011 07:58 schreef miss_sly het volgende:
Was de dochter van de Beckhams al langsgekomen? Harper Seven.
Het kan best heel normaal zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En zeker niet in combinatie met Seven. Inderdaad, Ssserpente, ik moest ook aan die film denken.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:41 schreef amaranta het volgende:
Mja volgens mij is Harper wel een redelijk vaak gehoorde naam. In ieder geval, zo klinkt het. Ik moet dan aan harpoen denken.
Maarja tis volgens mij een vrij normale naam en heet het geen kind Girly Summer Sunshine.
Ik moet aan een harpij denken, en da's ook geen positieve associatiequote:Op maandag 11 juli 2011 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de klank best leuk, maar ik moet altijd aan harpij denken en dat is dan weer geen positieve associatie. En Seven vind ik geen naam.
Victoria heeft er in elk geval geen moeite mee om een naam die al in Hollywood voorkomt te gebruiken, de dochter vanquote:Op maandag 11 juli 2011 07:58 schreef miss_sly het volgende:
Was de dochter van de Beckhams al langsgekomen? Harper Seven.
Nee ik denk dat ze de 7e is die de naam Harper krijgtquote:Op maandag 11 juli 2011 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Victoria heeft er in elk geval geen moeite mee om een naam die al in Hollywood voorkomt te gebruiken, de dochter vanTiffani Thiessen
heet ook Harper
Waar vind je de statistieken? ik kan alleen vinden dat onze naam rond de 50 keer gebruikt is in 2010 en staat niet in de top 20 van 2008-2010quote:Op maandag 11 juli 2011 08:54 schreef TimeJumper het volgende:
Ik vind Seven wel een leuke naam, die stond ook op mijn lijstje, Maar Harpergetver...
Ennnnnnn we hebben ook eindelijk de naam!!! pffff gelukkig want we werden het nergens over eens. Ik wilde geen puur Arabische naam, dus nu is het een Keltische naam heb ik ff opgezocht maar ook in het Arabisch bekend, nah is dat niet makkelijk.![]()
Voor de puzzelaars![]()
Statistieken
In 2009 is de naam aan 1 meisje gegeven
en stond het op plaats 224.
In 2009 is de naam aan 1 jongen gegeven
en stond het op plaats 226.
--------------------------------------------------------------------------------
In 2010 kregen 27 jongens deze naam
en stond het op plaats 211.
De naam ************** is zowel aan jongens als meisjes gegeven.
Extra informatie:Nieuwe naam, voor het eerst vermeld in de namenlijst van de Sociale Verzekeringsbank in 2009
en 139 in totaal de laatste 10 jaarquote:Van 11 juli 2010 tot 11 juli 2011 zijn er in Vlaanderen 21 meisjes met de naamgeboren.
Provincie Antwerpen: 7
Provincie Oost-Vlaanderen: 2
Provincie West-Vlaanderen: 2
Provincie Limburg: 1
Provincie Vlaams-Brabant en Brussels Hoofdstedelijk Gewest: 9
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |