Omdat het bij een ander niet zo goed voelt wil niet zeggen dat je haar weer terug moet nemen, maar dat dat gewoon niet de juiste meisjes voor jou zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:56 schreef jantje1992 het volgende:
ik heb nu ook al wat meer met andere meisjes gedaan maar toch wat ik met haar had vond ik veel leuker en prettiger dan wat ik met die andere heb.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:58 schreef Bloempje. het volgende:
Hetzelfde. Ze wil geen contact, dan kan je dat wel gaan zoeken, maar ik denk niet dat dat gaat werken dan?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
Ze wil geen contact. Dan houdt het op.
Om meerdere redenen niet, nee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef jantje1992 het volgende:
okee jullie (en iedereen) hebben gelijk maar moeilijk is het wel.
Ik dacht alleen misschien kan ik tegen haar zeggen dat ik bij die andere meisjes me niet zo prettig voelde als bij haar maar dat moet ik dus niet zeggen.
iniedergeval heel erg bedankt voor de reacties
Doorbijten en je niet wanhopig opstellen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef jantje1992 het volgende:
Ik dacht alleen misschien kan ik tegen haar zeggen dat ik bij die andere meisjes me niet zo prettig voelde als bij haar maar dat moet ik dus niet zeggen.
Dat. Nee is ja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:57 schreef Frollo het volgende:
Ik zou elke nacht rond haar huis rondsluipen net zolang totdat ze je weer terugneemt.
wanhopig opstelling is niets voor mij hoor:Pquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Doorbijten en je niet wanhopig opstellen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:08 schreef jantje1992 het volgende:
[..]
wanhopig opstelling is niets voor mij hoor:P
Niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef jantje1992 het volgende:
Ik zeg alleen dat je dat niet moet doen, mocht je het op de planning hebben staan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:08 schreef jantje1992 het volgende:
[..]
wanhopig opstelling is niets voor mij hoor:P
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:57 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Neem geen contact op met je ex, dat zorgt alleen maar voor problemen.
Zeker als ze ook aangeeft dat ze geen contact meer wilt hebben met jou.
Laat het bezinken en ga je eigen dingen doen en je komt echt wel een meid tegen waar je een beter gevoel bij gaat krijgen.
En geen enkele meid voelt hetzelfde als je ex, altijd anders.
Ja, zoiets blijft lastig, maar je moet door de zure appel heen bijten. En er zijn genoeg andere leuke vrouwen die misschien nog wel beter bij je passen dan je ex.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef jantje1992 het volgende:
Wat wilde je dan met zo'n opmerking bereiken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:43 schreef jantje1992 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |