Carrière is ook kut. Maar je wil toch wel iets leuks te doen hebben om geld te verdienen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:55 schreef Id_do_her het volgende:
Een maand geleden was iedereen die carrière maakt werkt nog belachelijk.
Watskeburt TS?
Wie zegt dat een carrière dat niet kan zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:56 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Carrière is ook kut. Maar je wil toch wel iets leuks te doen hebben om geld te verdienen.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie zegt dat een carrière dat niet kan zijn?
Probleem is dat je je voor een staatsexamen in elk geval voor januari aan moet melden en je dan in juni examen kan doen. Ik weet niet of het op een andere manier ook kan, maar dat was in elk geval mijn probleem toen ik dat wilde doen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:57 schreef Hydrogeny het volgende:
Wiskunde B kun je toch best halen binnen 2 maanden? ff iedere dag in de boeken en je te pleuris leren. Of je start er een jaar later mee. Nu een jaar sparen dan heb je het dan wat ruimer.
Het leven bestaat toch alleen uit beren op de weg. Zo ben ik helaas opgevoed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Wat kut zeg, als je alleen de beren op de weg ziet en niet je kansen.
Met je sociale vaardigheden zit het in ieder geval wel goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:01 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Het leven bestaat toch alleen uit beren op de weg. Zo ben ik helaas opgevoed.
WAT EEN SCHIJTSPREEKWOORD TROUWENS!
Ik stel voor dat je een leuke cursus persoonlijke effectiviteit gaat volgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:01 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Het leven bestaat toch alleen uit beren op de weg. Zo ben ik helaas opgevoed.
WAT EEN SCHIJTSPREEKWOORD TROUWENS!
Daar word aan gewerkt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:03 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Met je sociale vaardigheden zit het in ieder geval wel goed.
Die had je toch al?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef Pipo1234 het volgende:
Misschien moet ik maar uitkering gaan aanvragen...
Nee joh. Ik teer momenteel op mijn spaargeld.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Daar word aan gewerkt.NOT NOT. Kan lekker een paar maanden wachten op een intakegesprek bij het RIAGG. Wat een kutmaatschappij leven we toch in...
Dus het RIAGG moet jou fatsoen gaan bijbrengen, en de rest van Nederland moet gaan betalen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef Pipo1234 het volgende:
Misschien moet ik maar uitkering gaan aanvragen...
Nee dat schiet op. Ik word alleen maar wanhopiger als ik er over na kan denken. Vannacht nog half gaar op mijn motor rondgereden omdat ik even helemaal gek werd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:06 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou even de computer uit doen en buiten een uurtje gaan wandelen.
Nee, en dit helpt. Beetje opgefokt op een forum gaan lopen schreeuwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:07 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Nee dat schiet op. Ik word alleen maar wanhopiger als ik er over na kan denken. Vannacht nog half gaar op mijn motor rondgereden omdat ik even helemaal gek werd.
Hoezo "hoezo slachtofferrol"? Het is de schuld van deze maatschappij dat ik nu zo verneukt ben, dus dan mag zij er ook voor betalen. En trouwens: ik betaal er zelf genoeg voor helaas.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:06 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
[..]
Dus het RIAGG moet jou fatsoen gaan bijbrengen, en de rest van Nederland moet gaan betalen omdat je het allemaal niet meer ziet zitten.
Hoezo slachtofferrol.
Beter dan helemaal niks. En ik schreeuw niet (echt).quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, en dit helpt. Beetje opgefokt op een forum gaan lopen schreeuwen.
Wat heeft de maatschappij gedaan dat jij een twijfelkont/nietsnut bent geworden dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:08 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Hoezo "hoezo slachtofferrol"? Het is de schuld van deze maatschappij dat ik nu zo verneukt ben, dus dan mag zij er ook voor betalen. En trouwens: ik betaal er zelf genoeg voor helaas.
Je fokt jezelf zo alleen nog maar meer op. En je staat nu ook niet open voor goed(bedoeld) advies.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:08 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Beter dan helemaal niks. En ik schreeuw niet (echt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |