Alsof jij geen verboegen verlangens hebt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat er serieus mensen zijn die bereid zijn om dat soort dingen te doen.
Tuurlijk wel. Ik wil graag slagroomseks met een koalabeer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:30 schreef zarGon het volgende:
.
[..]
Alsof jij geen verboegen verlangens hebt!.
Hij had al een strafblad, 3 weken ofzo.quote:
Laat ik nu net een koalabeer zijn, wie heeft er slagroom?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik wil graag slagroomseks met een koalabeer.
Alleen in combinatie met een lkkr dame. (uit dit topic?)quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat ik nu net een koalabeer zijn, wie heeft er slagroom?
Waar was je dan in StevenMacs topic? (kan je terugvinden in m'n post historie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt hoor, 'mijn' topics lopen altijd enorm weird
Dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij had al een strafblad, 3 weken ofzo.
Echt waar? Wat schattig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laat ik nu net een koalabeer zijn, wie heeft er slagroom?
Ah jammer, gemist! Had potentie.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:33 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Alleen in combinatie met een lkkr dame. (uit dit topic?)
[..]
Waar was je dan in StevenMacs topic? (kan je terugvinden in m'n post historie.
quote:
Gaan we weer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
HAHAHAHA, DIMENS IS SCHATTIG.
SCHATTIG.
Maar koalaberen zijn ook schattig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Gaan we weer.
Schattig worden genoemd
Reddeloos!quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Gaan we weer.
Schattig worden genoemd
Hier word ik nu niet echt vrolijk van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar koalaberen zijn ook schattig.
Wanneer vertrekt de eerst volgende trein?quote:
Ja, hallo luilakquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier word ik nu niet echt vrolijk van.
[..]
Wanneer vertrekt de eerst volgende trein?
Voor de pic van net mocht je zonder hard feelings ook ff.... jezus christ.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef Monopoly het volgende:
Op zich mis ik het banmeldtopic wel een beetje. Pure nostalgie.
Ik heb er ook een paar keer in mogen staan
Gelukkig nog wel een screenshot kunnen maken!
[ afbeelding ]
Ik ook, was altijd wel fun.quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:42 schreef Monopoly het volgende:
Op zich mis ik het banmeldtopic wel een beetje. Pure nostalgie.
Ik heb er ook een paar keer in mogen staan
Gelukkig nog wel een screenshot kunnen maken!
[ afbeelding ]
Welke pic ? Daar waar ik lam ben ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:43 schreef TheNetwork het volgende:
[..]
Voor de pic van net mocht je zonder hard feelings ook ff.... jezus christ.
Die Sig trouwens; ''Ik ben vies, jij bent netjes. Enige papier in je zak zijn servetjes.''
Doei mamaquote:
dies van staal, daar moet je niet in bijten want dan breken je tandjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 03:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had laatst trouwens een profiel gezien van iemand die maar 1 bericht had geplaatst, maar ondertussen al 3 maanden geband is.
Even opzoeken.
Nog even snel gekeken, dat was zo'n spamadres, dus klikoquote:Op donderdag 30 juni 2011 03:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Codruta
Deze user.
Hoe krijg je het voor elkaar om na 1 bericht zolang geband te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |