IK BLIEF GEEN GRAPJES!quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was maar een grapje, anders open ik toch geen topic voor je
Jaquote:
Ik zal ze speciaal in een PM naar je sturen a/s vrijdag.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:50 schreef Monopoly het volgende:
Dimens, ik vind je een toffe user, maar die jailbait plaatjes kunnen ook over de DM/PM hoor!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zal ze speciaal in een PM naar je sturen a/s vrijdag.
Trouwens, moet jij niet slapen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
IK BLIEF GEEN GRAPJES!
Capslockday is al geweest hmmm?
Ja toch, episch. Je mag anders nog wel een hoedje van papier maken hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:51 schreef Dimens het volgende:
Ben trouwens wel trots op die Monopoly boot in je FoBo, twee keer gewoon.
Nu istie terugquote:
zeuren om een tagquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, ik zal me voor altijd gedragen als je mij een tag geeft
Ik beloof beloof beloof zweer zweer zweer zweer
Ja.quote:
Ik kan geen hoedje vouwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch, episch. Je mag anders nog wel een hoedje van papier maken hoor.
Doe dat zodat je morgen weer fris en fruitig op je werk verschijntquote:
Ik geen ijsbeertjequote:
Ik zou niet eens weten wat er in een tag zou moeten staan als ik die zou krijgen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, ik zal me voor altijd gedragen als je mij een tag geeft
Ik beloof beloof beloof zweer zweer zweer zweer
"Dommelsch Drinker"quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wat er in een tag zou moeten staan als ik die zou krijgen.
Waarschijnlijk geen moderator.
Een tag hebbenquote:
Er staan hier twee flesjes die ik net gedronken heb, heerlijk bier dat.quote:
Kindjes die vragen, worden overgeslagen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:59 schreef phpmystyle het volgende:
Yvonne, hononeer jij mij wens even ?
Ik heb avonddienstquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe dat zodat je morgen weer fris en fruitig op je werk verschijnt
quote:
Mooi, heb je rustig de tijd om een leuke/mooie tag voor mij te zetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |