Dat scheiden van verschillende groepen (werk en privé) is wel slim, vind ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef Steve het volgende:
Ik heb het gevoel dat Google+ niet een groot succes gaat worden...
Maar ik heb mijn upc-mail ook in outlook staan en die is ook gesynched met m'n iPhone.... dus ik zie (voor mij) niete cht het voordeel. Maar heb me er eerlijk gezegd niete cht in verdiept.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Gmail kun je ook lezen in Thunderbird en Outlook etc. Dat vind ik wel fijn, alles wordt gesynchroniseerd tussen iPad, telefoon, PC.
Dat ligt idd aan de instellingen van je Outlook, waarschijnlijk moet je dan ergens een vinkje uitzetten bij "leave messages on server" of zoiets.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
Enige wat ik wel irritant vind,... en geen idee of dat aan UPC mail ligt of aan instellingen of wat dan ook.... is dat als ik bv thuis de pc aan heb staan ik hier op mijn iPhone geen mail krijg want die haalt Outlook op mijn PC dan al binnen
Ik wil ook een invite.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wacht al 3 uur op een invite van iemand, maar die komt maar niet door
Wat is je e-mailadres?quote:
Bezorging:quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat ligt idd aan de instellingen van je Outlook, waarschijnlijk moet je dan ergens een vinkje uitzetten bij "leave messages on server" of zoiets.
Misschien kun je jouw UPC mail zo instellen dat deze automatisch wordt doorgestuurd naar een Gmail adres, dat heb ik ik zo gedaan met m'n KPN mail. En die Gmail synchroniseert wel netjes over alle apparaten.
ergens erg?!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Toch ergens erg dat ik nog steeds de Winq uit de tijdschriftenbak haal als m'n ouders langskomen
As usual.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ergens erg?!
Het is een drama zeg ik
Een tragedie
Een godspe
Een geestelijke vernedering
of is dat de dramaqueen talking?
Ik dacht dat je uit was tegenover je ouders.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Toch ergens erg dat ik nog steeds de Winq uit de tijdschriftenbak haal als m'n ouders langskomen
"Chantee you stay"quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Hey gadverdamme, ik zit te janken bij Rupaul's Drag-U
Ja. Maar het is nooit echt geaccepteerd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit was tegenover je ouders.
Ja, maar dan Drag-U... make-overs van vrouwen door de travo's van Rupaul's Dragracequote:
nee dat laat ik nu eens even aan jou over icequeenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:55 schreef Ang3l het volgende:
Stap eens een keer UIT character danLijkt me ook wel eens apart mee te maken na al die jaren
Honey ik ben al zo vaak uit karakter gestapt dat al m'n karakters uitgelubberd zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee dat laat ik nu eens even aan jou over icequeen
Ik zou dat niet kunnen, het is mijn huis en als jij hier wilt komen moet je mijn regels maar respecteren, accepterenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Maar het is nooit echt geaccepteerd.
De relatie zoals ie nu is is al meer dan ik de maanden na mijn coming out had durven dromen, maar nog steeds merk ik dat ik dingen doe die de confrontatie uit de weg gaan. Omdat toen ik thuiswoonde deze confrontaties tot echt knallende ruzies leidde.
Ik wil dat delicate evenwicht wat er nu langzaam aan het groeien is niet verstoren, dus ik haal dan maar ff die naakte man uit de bak. Ergens stom, want hallo, dit ben ik. Maar goed, de woorden van 10 jaar geleden zitten nog best wel in m'n kop en ik heb geen zin in een herhaling daarvan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |