Jij houdt (geloof ik) meer van dit type man:quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:06 schreef Ang3l het volgende:
O... bij die foto vind ik de hond daadwerkelijk mooier dan de jongen
Bij die van Erik ging het gelijk op
Oh ja. Daar mocht ik van Google geen Ad Sense advertenties op zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja, gewoon zelf een nieuwe site oprichten
Die had je toch eentje, op blogger?
Ik wacht al 3 uur op een invite van iemand, maar die komt maar niet doorquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef Steve het volgende:
Ik heb het gevoel dat Google+ niet een groot succes gaat worden...
Oh bij mij was de invite meteen binnen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:17 schreef Vlarp het volgende:
Ik wacht al 3 uur op een invite van iemand, maar die komt maar niet door
Ik kon aan een invite komen, maar.... wtf is google+?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef Steve het volgende:
Ik heb het gevoel dat Google+ niet een groot succes gaat worden...
Ik heb geen gmail account. Zie ook niet in waaromquote:
Wat een schatje... hij lijkt op Egbert-Jan Weeberquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit wel iets voor Tomasso.
[ afbeelding ]
Gmail kun je ook lezen in Thunderbird en Outlook etc. Dat vind ik wel fijn, alles wordt gesynchroniseerd tussen iPad, telefoon, PC.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind gmail juist niet overzichtelijk eigenlijk. En ook niet gebruiksvriendelijk.
Gebruik het alleen voor Friso. Voor mezelf laat ik gewoon lekker alles via m'n upc-mail naar outlook komen en alleen voor MSN (wat ik amper nog gebruik) en dubieuze registraties gebruik ik m'n hotmail nog (die is dus alleen nog maar eens in de zoveel tijd leeggooi).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |