Zo'n grote groene klodder op je tafel enzo.quote:
Of op je bovenlipquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zo'n grote groene klodder op je tafel enzo.
Dan kan je hem er weer aflikkenquote:
Dan durf ik het niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, die puberhumor bewaar je maar voor je dates!
Wat een lief en schattig hondje. Jammer dat hij klein blijftquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit wel iets voor Tomasso.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik hetero dit weekend gewoon keihard terug ga pakken door steeds te sms-en dat ik zaterdag met een kei sexy jongen in de dierentuin ben en zondag met een hele lekkere op de bank lig!
Tenzij je zo ZOEF heel hard trapt en niet helemaal verwacht had dat ie open was en ej dus zo HOEPLA de kamer instommeld zo BAM op de koffietafelquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik trap graag een open deur in. Geeft lekker weinig rommel en ik bezeer mezelf ook niet.
Ja... mij een beetje lekker lopen maken met zon en biertjes en zo waar ik niet bij ben. Nog even en ik vertel mijn vrienden die daar zijn gewoon dat ze hem moeten aanspreken met "Jij bent toch die gast... die holmaat van Stephan?"quote:
Hij komt me bekend voor, maar ik weet niet waarvanquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:38 schreef Tomasso het volgende:
Het is trouwens wel een leuke jongen om te zien ja.
Ik vind ze allebei wel liefquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit wel iets voor Tomasso.
[ afbeelding ]
En een beetje op Tomasso zelfquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Hij lijkt een beetje op Kevin Zeegers... Seegers... d'n dieje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |