abonnement Unibet Coolblue
pi_98962291
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:34 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ik ben wel sociaal en ga graag feesten met vrienden of naar de kroeg maar ik houd graag mensen op een afstand en ben graag alleen. Social media zijn voor mij dus een uitkomst. :')
Daar zit eigenlijk ook wel wat in.
pi_98962482
Lief en leed deel Ik vooral met ouders en mijn zus, vrienden heb ik meer voor de fun... Ik heb wel drie goede vrienden waar ik veel mee deel maar niet echte persoonlijke issues enzo. (Niet dat dat er veel zijn ofzo, maar je kent het wel.)
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_98963142
Ik krop alles op :P Nee, ik heb wel wat vrienden waar ik eventuele issues mee kan bespreken, maar de meeste zie ik toch altijd met een biertje in mijn hand, dus soms serieuze gesprekken, soms totale chaos. Met mijn ouders deel ik tot op bepaalde hoogte dingen, dingen die op het werk gebeuren e.d., maar geen gedetailleerde verslagen van deelnames aan gang bangs en zo. 8-)

Het is meer bij mij dat ik niet zo sociaal ben in de zin van dat ik niet graag in het middelpunt van de belangstelling sta, en heel selectief mijn tijd verdeel die ik aan sociale aangelegenheden spendeer. Ik moet gewoon ook vaak alleen zijn, omdat ik me dan het beste voel. Sommige mensen moeten persé een grote groep andere mensen om zich heen hebben, bij mij is dat eerder andersom.
pi_98963465
Haha heel herkenbaar, al sta ik graag in het middelpunt van de belangstelling als ik me op mijn gemak voel bij vrienden of op een feestje... Maar ik ben nu eenmaal een einzelganger van natura dus tsja..
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_98963520
Behalve die gangbangs dan haha..
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_98963878
Af en toe een grappige opmerking maken is wel leuk om de sfeer erin te houden en dat doe ik dan ook graag, maar ik verplaats de aandacht ook graag naar iets anders als ik er weer genoeg van heb. Laat mij maar lekker als decor dienen :')

Heb wel eens een big five test gedaan waaruit naar voren kwam dat ik een goede leider zou zijn, maar voor mijn gevoel zou dat meer in noodsituaties op zijn plaats zijn, dan blijf ik meestal aardig kalm. Heel raar, maar als 50 meter verderop de bliksem inslaat kijk ik rustig achterom wat er aan de hand is (irl meegemaakt), maar als ik in een grote groep moet spreken, loopt er een dunne, bruine vloeistof langs mijn benen :')
pi_98963895
Die gang bangs is overigens ook niet iedere week hoor
pi_98964059
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Af en toe een grappige opmerking maken is wel leuk om de sfeer erin te houden en dat doe ik dan ook graag, maar ik verplaats de aandacht ook graag naar iets anders als ik er weer genoeg van heb. Laat mij maar lekker als decor dienen :')

Heb wel eens een big five test gedaan waaruit naar voren kwam dat ik een goede leider zou zijn, maar voor mijn gevoel zou dat meer in noodsituaties op zijn plaats zijn, dan blijf ik meestal aardig kalm. Heel raar, maar als 50 meter verderop de bliksem inslaat kijk ik rustig achterom wat er aan de hand is (irl meegemaakt), maar als ik in een grote groep moet spreken, loopt er een dunne, bruine vloeistof langs mijn benen :')
Wat dat betreft ben ik het tegenovergestelde: hyperactief, niet stress-bestendig. Ik ben alleen kalm van geest als iets mij echt niet boeit of liters drank/drugs. Vroeger was ik ook echt schijterig voor spreken in het openbaar, maar na 2 jaar lidmaatschap van een debatvereniging (inclusief toernooien e.d.) is dat wel verdwenen.

Maar eh, misschien ligt jouw bestemming wel bij de brandweer ofzo? :P
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_98964084
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Die gang bangs is overigens ook niet iedere week hoor
Dat valt dan weer tegen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_98964272
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:29 schreef teknomist het volgende:

Maar eh, misschien ligt jouw bestemming wel bij de brandweer ofzo? :P
Liever ambulance dan, brandjes steek ik liever aan i.p.v. dat ik ze blus 8-)

quote:
13s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dat valt dan weer tegen.
Mijn wilde jaren zijn voorbij 8-)
  zondag 3 juli 2011 @ 00:07:42 #186
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_98968101
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Kper_Norci het volgende:
Mijn wilde jaren zijn voorbij 8-)
Misschien komen ze terug?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 3 juli 2011 @ 13:19:00 #187
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_98978452
Tjonge jonge. Net 10x achter elkaar moeten niezen :r
Ik vind dat altijd zo irritant :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_98978993
Ik ook, ik haat niezen
  zondag 3 juli 2011 @ 13:38:31 #189
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_98979056
Mja, ik denk dat ik een griepje te pakken heb ofzo :r
Lekker timing weer, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_98979143
Op zich sta ik daar niet van te kijken hoor, als het de ene dag 33 graden is en de andere dag 18.
  zondag 3 juli 2011 @ 13:46:01 #191
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_98979303
Mja, dat is ook zo. Stom weer, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_98979356
Verveling, is er iets te doen in de omgeving hier?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 3 juli 2011 @ 13:48:26 #193
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_98979381
• Kermis in Etten-Leur
• Een stomme Braderie in Wouw
• Beach Volleybal in R'daal
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_98979486
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:47 schreef teknomist het volgende:
Verveling, is er iets te doen in de omgeving hier?
Kan je niet wat leuke dingen te voorschijn toveren, aangezien je de wizard of boz bent 8-)
pi_98979621
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:48 schreef automatic_ het volgende:
• Een stomme Braderie in Wouw
Klinkt niet echt als een aanbeveling. :D
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_98979654
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Kan je niet wat leuke dingen te voorschijn toveren, aangezien je de wizard of boz bent 8-)
Volgende keer organiseer ik wel een illegale rave.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_98979731
quote:
3-7 Borgvlietse jaarmarkt, Nieuw-Borgvliet
Dat is hier in de buurt. :')
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 3 juli 2011 @ 13:59:53 #198
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_98979744
quote:
2s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:55 schreef teknomist het volgende:

[..]

Klinkt niet echt als een aanbeveling. :D
Ik vond het niet leuk, maar jij misschien wel :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_98979976
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:59 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik vond het niet leuk, maar jij misschien wel :P
Dat had gekund ja, maar ik ben niet zo van de braderieën. Rommelmarkten zijn altijd wel leuk.

Wel een grote kermis in Antwerpen:
http://www.allesoverantwe(...)rmis/sinksenfoor.htm
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 3 juli 2011 @ 14:10:50 #200
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_98980107
Ik zou eerst naar Etten gaan, maar dat ga ik nu niet doen :N
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')