Heb`m via ebay besteld (:quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:50 schreef Burdie het volgende:
Ok, nu wil ik ook dat too faced palet, waar kan je die bestellen?
Die heb ik toevallig nu op, weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Vind het nogal een dikke foundation en krijg het gevoel dat ik hem heel snel moet uitsmeren of dat hij anders opdroogt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:29 schreef Miam het volgende:
[..]
Heb`m via ebay besteld (:
Nu ik dit heb besteld wil ik alleen nog maar meer.
Iemand ervaring met de photo finish foundation van Catrice?
blijft deze een beetje goed zitten of heb ik alsnog een primer nodig?
Heb deze al wel aangeschaft maar nog niet gebruikt ..
Kan ik deze het beste aanbrengen met de vingers of toch een kwastje gebruiken?
Die heb ik ook, hij werkt goed alleen zitten er ontzettend veel glitters erg jammer!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nice
Is het deze? http://www.catrice.eu/nl/producten/base-primer.html
3 dollar? dat is toch niet voor shippen naar europa?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Stormqueen, zit nu een beetje rond te neuzen op die site maar welke verzending heb jij gekozen? Gewoon de normale van 3 dollar of die van 30?
Ja ik vond het ook al raar, mijn vriend had snel gekeken. Die zei dat er 2 van 30 dollar stonden en 1 van 3 maar dat verschilde per land.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3 dollar? dat is toch niet voor shippen naar europa?
Hoeveel heb je ervoor betaald?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:29 schreef Miam het volgende:
[..]
Heb`m via ebay besteld (:
Nu ik dit heb besteld wil ik alleen nog maar meer.
Iemand ervaring met de photo finish foundation van Catrice?
blijft deze een beetje goed zitten of heb ik alsnog een primer nodig?
Heb deze al wel aangeschaft maar nog niet gebruikt ..
Kan ik deze het beste aanbrengen met de vingers of toch een kwastje gebruiken?
waar kijk je dan? ebay?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook al raar, mijn vriend had snel gekeken. Die zei dat er 2 van 30 dollar stonden en 1 van 3 maar dat verschilde per land.Vond het ook al erg weinig. Maar je weet maar nooit.
oh je moet gewoon in mandje mikken en dan berekenen ze vanzelf de shipping, ligt eraan hoeveel spullen je neemt ...quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee de site die sq gaf, beautyjoint.
Mag ik vragen wat jij ongeveer heb moeten betalen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
tliciouz, ze berekenen dat op gewicht, als je alleen maar een potloodje in je basket hebt kan 3 euro best kloppen
ik heb in elk geval de goedkoopste optie genomen
het is bij iedereen andes want hte ligt eraan hoeveel spullen je neemt en hoe zwaar je pakketje wordt, ik had in totaal 14 stuks van lakjes en oogschaduw en ze rekenen 17 dollar shippingquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat jij ongeveer heb moeten betalen?
Ja dat begrijp ik, maar wou gewoon even weten na aanleiding van sq haar foto's wat ze er ongeveer voor heeft moeten betalen. Maar 17 dollar is inderdaad heel redelijk.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is bij iedereen andes want hte ligt eraan hoeveel spullen je neemt en hoe zwaar je pakketje wordt, ik had in totaal 14 stuks van lakjes en oogschaduw en ze rekenen 17 dollar shipping
de shippnig is gewoon heel redelijk daar ..
als je bij je mandje op verder klikt zie je de shipping, je kunt daarna altijd je mandje nog wijzigenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, maar wou gewoon even weten na aanleiding van sq haar foto's wat ze er ongeveer voor heeft moeten betalen. Maar 17 dollar is inderdaad heel redelijk.![]()
Heb al weer veel te veel in mijn mandje gegooid.
Ik zie het nu ja, thanks!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je bij je mandje op verder klikt zie je de shipping, je kunt daarna altijd je mandje nog wijzigen
voor de too faced GBP 11,99quote:
Dan heb ik dezelfde besteld netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |