Ja, ik heb ssx tricky en ssx 3 helemaal kapotgespeeld. Maar er is iets aan deze waardoor ik heel erg twijfel...quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:50 schreef Sickert het volgende:
Tja ik twijfel ook heel erg.. morgen nog maar eens wat rondjes spelen.
Ik vind het heel tof en heb ervoor nooit echt SSX gespeeld wel uber veel Tony Hawk 2
zoals?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:01 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja, ik heb ssx tricky en ssx 3 helemaal kapotgespeeld. Maar er is iets aan deze waardoor ik heel erg twijfel...
Ja, dat is heel lastig te zeggen. Aan de ene kant vind ik het wel weer vet, maar aan de andere kant weet ik niet of het wel m'n geld waard is terwijl de PS Vita uitkomt en er ook nog titels als ME3 en FIFA Street zijn. Maar misschien is het gewenning, morgen nog maar eens een paar potjes doenquote:
Helemaal mee eens. Het is wat wennen maar manmanman, wat is dit geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef egelhond het volgende:
Yeah!! This is SSX zoals ik het gewild had! Damn wat speelt de demo heerlijk. Heb de ps3 en de xbox 360 versie gespeeld inmiddels en ik vind de ps3 versie toch beter spelen. Misschien komt het omdat ik deel 1 en deel 3 daarop heb grijsgespeeld maar hell yeah wat een heerlijke game. SSX on tour was helemaal verneukt door het skate achtige stijl, maar deze game is weer heerlijk in de roots van ssx 3 damn ga hem gelijk pre ordenen!!
Je kan in de opties de controls aanpassen naar classic style, dan is vierkantje boost en de schouderknoppen trick, zoals in de voorgaande ssx gamesquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn eerste race gedaandie controles zijn wel heeeeel erg wennen als je net paar dagen on tour gedaan hebt
Ik druk nu steeds vierkantje voor boost. maar in deze ssx doe je dan een noiseslideVind hem trouwens wel vet
Wat zijn je scores ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:20 schreef Ipho het volgende:
Pff nog niet onder de indruk misschien had ik teveel verwacht!
trickit 4,4 mil uit me hoofd.quote:
Dan ben je gewoon nog slechtquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef Ipho het volgende:
[..]
trickit 4,4 mil uit me hoofd.
Time komt niet onder de 2.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |