abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108244043
Psn us had hem niet vandaag. Morgen staat die ook in de NL market?
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_108245167
Ik vond de demo een enorme teleurstelling. -O-

Het spel gaat sneller dan het licht. Ik kan totaal geen overzicht houden hier. De stunts die ik uitvoer... geen idee. De omgeving bijhouden... wat is de snelste weg... geen idee. Moet je hier een hyperactief kind of een Red Bull junkie voor zijn om het bij te kunnen houden?

De besturing is ook minder soepel, zelfs het simpelweg links en rechts sturen werkt niet lekker... het speelt alsof m'n personage ladderzat is.

De vorige SSX spellen zaten al op de grens van hoe snel het zou kunnen gaan voordat je het overzicht kwijtraakt en je eigen personage niet bij kan houden... maar dit is nog eens een turbo erbovenop. Net eentje te veel als je het mij vraagt.
  Moderator dinsdag 21 februari 2012 @ 23:37:54 #178
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_108247327
Als ik het zo eens hoor overal denk ik dat die pre-order maar eens gecancelled moet worden _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_108249841
Demo is tof, alleen vind ik die rewind knop jammer (zit op b bij xbox). Normaal kon je met de 4 knoppen ook trucs doen, maar druk daardoor steeds op die rewind knop. Hopelijk kun je die uitzetten..
pi_108250882
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:46 schreef Desunoto het volgende:

Het spel gaat sneller dan het licht. Ik kan totaal geen overzicht houden hier. De stunts die ik uitvoer... geen idee. De omgeving bijhouden... wat is de snelste weg... geen idee. Moet je hier een hyperactief kind of een Red Bull junkie voor zijn om het bij te kunnen houden?

De besturing is ook minder soepel, zelfs het simpelweg links en rechts sturen werkt niet lekker... het speelt alsof m'n personage ladderzat is.

De vorige SSX spellen zaten al op de grens van hoe snel het zou kunnen gaan voordat je het overzicht kwijtraakt en je eigen personage niet bij kan houden... maar dit is nog eens een turbo erbovenop. Net eentje te veel als je het mij vraagt.
Ik lees dat veel mensen dezelfde ervaring hebben. Dat is echt een domper op de feestvreugde na jaren wachten op een nieuwe ssx. :'(
pi_108251761
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 23:37 schreef Jimbo het volgende:
Als ik het zo eens hoor overal denk ik dat die pre-order maar eens gecancelled moet worden _O-
Ja want je laat je aankopen natuurlijk afhangen van de mening van anderen.

Ik vond de demo wel cool van wat ik ervan heb gespeeld, wel voelt het anders aan dan de oude SSX games, maar dat kan ook weer een kwestie van gewenning zijn.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108251958
quote:

Klinkt meer als of jij er gewoon niks van kan dan dat het aan het spel ligt :P Ik vind het juist vet dat het zo snel gaat _O_ Moet wel een uitdaging blijven.

Er zijn trouwens ook heeeel veel mensen juist heel positief over de demo. Die vinden het weer het oude ssx gevoel maar dan sneller. En dat vind ik juist vet. *O* Hoe sneller hoe beter :D Vraagt veel van je reactie vermogen.

[ Bericht 5% gewijzigd door over_hedge op 22-02-2012 09:18:58 ]
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_108252596
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2012 07:00 schreef jpjedi het volgende:
Ik lees dat veel mensen dezelfde ervaring hebben. Dat is echt een domper op de feestvreugde na jaren wachten op een nieuwe ssx. :'(
Me 2, jammer. Hopen op Amped 4
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_108253278
http://forum.ea.com/eafor(...)815&viewResults=true
Hier allemaal positieve reacties :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 22 februari 2012 @ 10:39:00 #185
252333 ardi
Anhedonische masochist
pi_108254316
quote:
Klinkt als typisch SSX.
PSN: ardpsiko
  Moderator woensdag 22 februari 2012 @ 10:39:58 #186
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_108254348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja want je laat je aankopen natuurlijk afhangen van de mening van anderen.

Ik vond de demo wel cool van wat ik ervan heb gespeeld, wel voelt het anders aan dan de oude SSX games, maar dat kan ook weer een kwestie van gewenning zijn.
Nee,ik ga eerst de demo spelen en besluit dan of ik hem nog wil. Het is alleen jammer zoveel slechts erover te horen. En ach, als t t geld niet waard is dan geef ik dat liever uit aan een andere game.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_108254375
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:39 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Nee,ik ga eerst de demo spelen en besluit dan of ik hem nog wil. Het is alleen jammer zoveel slechts erover te horen. En ach, als t t geld niet waard is dan geef ik dat liever uit aan een andere game.
Zoveel slechts? :P Waar? Volgens mij is hij gewoon een stuk moeilijker dan de vorige delen. En moet je er even tijd insteken en gaat het daarna vanzelf goed. Kijk maar op het ea forum hoeveel mensen eerst niet voorbij de 500 000 komen en nu al rond de 10 000 000 zitten door te oefenen.
pi_108254568
Ben ik trouwens de enige die slecht is in Trick It? Ik haal nu 2 keer maar 2.5 mil punten. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_108255148
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:39 schreef ardi het volgende:

[..]

Klinkt als typisch SSX.
+1

de shortcuts zie je nooit meteen.
leuke demo, en vandaag nog even de ps3 demo proberen :D
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_108257957
mooi spel :D moet me zelf al losrukken van de demo
mijn record in trick it is nu iets van 7,9 miljoen maar word steeds beter :D
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_108258534
Kan niet wachten tot ik vrij ben!!
pi_108260317
Whoop whoop.. lessen skippen om de ssx demo te kunnen spelen :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 14:10:19 #193
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_108262103
Kunnen jullie de ps3 demo al vinden?
pi_108263541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef egelhond het volgende:
Kunnen jullie de ps3 demo al vinden?
in de usa store wel
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_108265628
Zeker nice die Demo.

Werd ook een stuk makkelijker toen ik erachter kwam dat je altijd goed land als je alle knoppen loslaat :')
pi_108266161
Zet demo aan. ben benieuwd na alle verhalen hierzo
  woensdag 22 februari 2012 @ 16:12:33 #197
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_108266714
Yeah!! This is SSX zoals ik het gewild had! Damn wat speelt de demo heerlijk. Heb de ps3 en de xbox 360 versie gespeeld inmiddels en ik vind de ps3 versie toch beter spelen. Misschien komt het omdat ik deel 1 en deel 3 daarop heb grijsgespeeld maar hell yeah wat een heerlijke game. SSX on tour was helemaal verneukt door het skate achtige stijl, maar deze game is weer heerlijk in de roots van ssx 3 damn ga hem gelijk pre ordenen!!
pi_108268834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef egelhond het volgende:
Yeah!! This is SSX zoals ik het gewild had! Damn wat speelt de demo heerlijk. Heb de ps3 en de xbox 360 versie gespeeld inmiddels en ik vind de ps3 versie toch beter spelen. Misschien komt het omdat ik deel 1 en deel 3 daarop heb grijsgespeeld maar hell yeah wat een heerlijke game. SSX on tour was helemaal verneukt door het skate achtige stijl, maar deze game is weer heerlijk in de roots van ssx 3 damn ga hem gelijk pre ordenen!!
inderdaad dit dus!
pi_108270815
Klopt het dat er alleen een Race it! In de demo zit? Ik heb anderen ook over Trick it! Gehoort, maar kan het niet vinden..
pi_108271030
trick it bevindt zich in nieuw zeeland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')