Ik lees dat veel mensen dezelfde ervaring hebben. Dat is echt een domper op de feestvreugde na jaren wachten op een nieuwe ssx.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:46 schreef Desunoto het volgende:
Ik vond de demo een enorme teleurstelling.![]()
Het spel gaat sneller dan het licht. Ik kan totaal geen overzicht houden hier. De stunts die ik uitvoer... geen idee. De omgeving bijhouden... wat is de snelste weg... geen idee. Moet je hier een hyperactief kind of een Red Bull junkie voor zijn om het bij te kunnen houden?
De besturing is ook minder soepel, zelfs het simpelweg links en rechts sturen werkt niet lekker... het speelt alsof m'n personage ladderzat is.
De vorige SSX spellen zaten al op de grens van hoe snel het zou kunnen gaan voordat je het overzicht kwijtraakt en je eigen personage niet bij kan houden... maar dit is nog eens een turbo erbovenop. Net eentje te veel als je het mij vraagt.
Ja want je laat je aankopen natuurlijk afhangen van de mening van anderen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:37 schreef Jimbo het volgende:
Als ik het zo eens hoor overal denk ik dat die pre-order maar eens gecancelled moet worden
Klinkt meer als of jij er gewoon niks van kan dan dat het aan het spel ligtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:46 schreef Desunoto het volgende:
Ik vond de demo een enorme teleurstelling.![]()
Het spel gaat sneller dan het licht. Ik kan totaal geen overzicht houden hier. De stunts die ik uitvoer... geen idee. De omgeving bijhouden... wat is de snelste weg... geen idee. Moet je hier een hyperactief kind of een Red Bull junkie voor zijn om het bij te kunnen houden?
De besturing is ook minder soepel, zelfs het simpelweg links en rechts sturen werkt niet lekker... het speelt alsof m'n personage ladderzat is.
De vorige SSX spellen zaten al op de grens van hoe snel het zou kunnen gaan voordat je het overzicht kwijtraakt en je eigen personage niet bij kan houden... maar dit is nog eens een turbo erbovenop. Net eentje te veel als je het mij vraagt.
Me 2, jammer. Hopen op Amped 4quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:00 schreef jpjedi het volgende:
Ik lees dat veel mensen dezelfde ervaring hebben. Dat is echt een domper op de feestvreugde na jaren wachten op een nieuwe ssx.
Klinkt als typisch SSX.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:46 schreef Desunoto het volgende:
Nee,ik ga eerst de demo spelen en besluit dan of ik hem nog wil. Het is alleen jammer zoveel slechts erover te horen. En ach, als t t geld niet waard is dan geef ik dat liever uit aan een andere game.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want je laat je aankopen natuurlijk afhangen van de mening van anderen.
Ik vond de demo wel cool van wat ik ervan heb gespeeld, wel voelt het anders aan dan de oude SSX games, maar dat kan ook weer een kwestie van gewenning zijn.
Zoveel slechts?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee,ik ga eerst de demo spelen en besluit dan of ik hem nog wil. Het is alleen jammer zoveel slechts erover te horen. En ach, als t t geld niet waard is dan geef ik dat liever uit aan een andere game.
+1quote:
in de usa store welquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef egelhond het volgende:
Kunnen jullie de ps3 demo al vinden?
inderdaad dit dus!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef egelhond het volgende:
Yeah!! This is SSX zoals ik het gewild had! Damn wat speelt de demo heerlijk. Heb de ps3 en de xbox 360 versie gespeeld inmiddels en ik vind de ps3 versie toch beter spelen. Misschien komt het omdat ik deel 1 en deel 3 daarop heb grijsgespeeld maar hell yeah wat een heerlijke game. SSX on tour was helemaal verneukt door het skate achtige stijl, maar deze game is weer heerlijk in de roots van ssx 3 damn ga hem gelijk pre ordenen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |