Dat kan uiteraard ook nog ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:36 schreef over_hedge het volgende:
Gewoon even een usa account aanmaken en dan heb je hem ook vandaag
Op basis vd videos heb ik t vermoeden dat t vooral belachelijk snel gaat, dat je de meeste absurde trucs uit kunt voeren en dat je die nog kunt landen ook zolang je maar 0,1sec voor de landing de knopjes loslaat. Klopt dat beetje?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:34 schreef Thizzlor het volgende:
Net ff de demo gespeeld en een potje van alles gedaan, maar man wat speelt dit lekker. Eindelijk weer is een leuke andere game dan al die shooters die ik hier nu heb liggen.
Wat ik ervan heb begrepen heb je in de retail een easy-mode en een normale mode.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Op basis vd videos heb ik t vermoeden dat t vooral belachelijk snel gaat, dat je de meeste absurde trucs uit kunt voeren en dat je die nog kunt landen ook zolang je maar 0,1sec voor de landing de knopjes loslaat. Klopt dat beetje?
Tuurlijk dat snap ik maar ivm SSX Tricky bv. Dat vond ik prima speelbaar, de filmpjes lijken allemaal SSX Tricky x 3quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:30 schreef Thizzlor het volgende:
Je beschrijft nu zo ongeveer waar SSX voor staat, dus ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |