Geloof dat, dat al bevestigt is in dit topic. Die zal er gelukkig zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 11:28 schreef Jimbo het volgende:
Weet iemand trouwens of er ook een free board mode is?
gewoon een beetje chill van de berg af zoals met Amped enzo bijv.
Zin inquote:
hoe duur is die?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:37 schreef LDS het volgende:
On tour is nu ook uit op de ps3 als PlayStation 2 classic. Toch maar niet gekocht haha, ben bang dat de graphics heel erg tegenvallen.
Ik ben hem nu aan het downloadenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk, maar al dat "friends" geblabla. Ik heb geen vrienden met een xbox en mijn xbox blijft offline.
En, hoe is ie? vallen de graphics niet tegen enzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik ben hem nu aan het downloadenVoor 10 euro kan ik hem niet laten schieten natuurlijk
Nog best handig want de controles zijn gewoon het zelfde. Dus kan ik alvast wennen
Man, is juist leuk. Mijn broer woont in amerika en gaat em ook direct kopen. Kan niet wachten om een paar potjes tegen em te spelen en em flink de baas te zijn..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk, maar al dat "friends" geblabla. Ik heb geen vrienden met een xbox en mijn xbox blijft offline.
Maar ik ken dus niemand met een xboxquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:35 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Man, is juist leuk. Mijn broer woont in amerika en gaat em ook direct kopen. Kan niet wachten om een paar potjes tegen em te spelen en em flink de baas te zijn..
Ik heb wel een xbox..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar ik ken dus niemand met een xbox
is dit die ps2 game van 10¤ op psn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |