Aight even kijken of mijn ouders dat hebben (die zijn op vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Piger het volgende:
inductieplaatsprayspul. Geen idee hoe het echt heet en van welk merk maar het werkt perfect voor alle aangekoekte/ingebrande meuk op je inductieplaat.
zoiets volgens mij:
http://www.folkersservice(...)pro/481281719362.jpg
bovenste
Ik hoop dat ie niet thuis is wanneer zijn ouders thuis komen, wanneer die zoiets gebruikt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:10 schreef RobinOok het volgende:
En zoek in de la even naar zo'n "scheermes"-achtig ding. Die is bedoeld voor te krabben.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:09 schreef z80 het volgende:
wat dacht je van een theedoek nat maken en deze er op leggen voor een paar uur.
daarna kun je de rotzooi er zo vanaf vegen.
Geprobeerd maar werkt nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Aangezien een inductieplaat relatief koud blijft, zou ik er gewoon een natte doek overheen halen.
Het gebeurt niet vaak, maar is bij mij in de afgelopen 10 jaar toch wel een keer of 5 geweest dat er iets heel vast op die plaat zat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:44 schreef RobinOok het volgende:
Ik heb niet zo bar veel ervaring met inductie, mijn ouders hebben zo'n plaat, maar euh, is inbranden uberhaupt wel mogelijk? Volgens mij lult TS uit zijn nek. Of heeft ie het over een ander soort kookplaat.
De plaat wordt wel degelijk heet. De pan verwarmt de plaat best goed als je een tijdje aan het bakken/koken bent. Dit koelt natuurlijk een stuk sneller af dan bij glas-keramiek, maar toch wil je de eerste paar minuten na het verwijderen van een pan de plaat echt niet aanraken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TS zal een glas-keramiek fornuis hebben. Dat wordt wel werkelijk heet. Bij inductie moet je dan erg je best doen. De enige hitte op de plaat is de straalwarmte van je pan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |